5/5 - (5 امتیاز)

باغ برای عروسی مختلط در کرج

08 آذر
وبلاگ
O 0

اگر می خواهید باغ شیک و زیبا در محدوده کرج و اطراف کرج پیدا کنید تا مراسم عروسی خود را به بهترین شکل ممکن برگزار کنید. می توانید از لوکیشن های بی نظیر تشریفات ژوبین در محدوده کرج استفاده کنید. باغ های مختلفی در کرج وجود دارد که می توانید با توجه به شعونات مراسم به صورت مختلط و جدا برگزار کنید. در ادامه با خدمات تشریفات ژوبین در منطقه کرج برای برگزاری عروسی آشنا می شوید.

باغ برای عروسی مختلط در کرجبسیاری از زوج های جوان تمایل دارند جشن عروسی خود را به صورت مختلط در باغ عروسی مختلط برگزار نمایند. با توجه به این که روز عروسی  بهترین روز زندگی هر فردی به حساب می آید و همه افراد می خواهند این روز به یاد ماندنی و باشکوه باشد. از این رو زوج های زیادی به دنبال باغ برای عروسی مختلط می باشند.

در شهر کرج نیز باغ هایی برای برگزاری مراسم عروسی مختلط وجود دارند و هر کدام امکانات متفاوتی را دارند. برای اینکه بتوانید باغ عروسی در کرج را اجاره نمایید باید شرایطی را قبول کرده و آنها را انجام دهید.

باغ تالار مختلط کرجتوصیه می کنیم قبل از رزرو باغ برای عروسی مختلط تمامی شرایط و قوانین برگزاری این گونه عروسی ها را مطالعه نموده و به کار ببندید تا جشن عروسی به خوبی داشته باشید.همچنین بهتر است از قبل اطلاعات کافی در خصوص باغ مختلط را کسب نمایید تا بتوانید با توجه به علایق ،تعداد مهمان ها و بودجه خود باغ مورد نظر را انتخاب کنید.

اجاره باغ مختلط کرج برای عروسی

ویژگی باغ عروسی مختلط در کرج

باغ عروسی مختلط در کرج در چندین  منطقه وجود دارد که هر کدام دارای ویژگی های خاصی می باشند. معمولا باغ های منطقه کرج دارای ورودی بسیار زیبا و محوطه دل باز وشیکی می باشند.

چند مورد دیگر از ویژگی های باغ عروسی مختلط در کرج عبارتست از :

محوطه باز وشیک

دسترسی آسان و راحت

نور پردازی خوب و حرفه ای

پارکینگ اختصاصی

وجود چایخانه ها و سفره خانه های سنتی

ویژگی باغ عروسی مختلط در کرج

اجاره باغ عروسی مختلط در کرج

زوج های جوانی که می خواهند مراسم عروسی خود را در باغ عروسی مختلط برگزار نمایند باید در ابتدا  از شرایط برگزاری این گونه مراسم ها آگاهی یافته و سپس با اطلاع کامل نسبت به برگزاری مراسم با رعایت شروط لازمه اقدام نمایند. اجاره باغ عروسی مختلط در کرج این روزها بسیار رواج پیدا کرده است. برگزاری مراسم عروسی در باغ مخصوصا در فصول گرم سال بیشتر می شود.

باغ های عروسی مختلط  که مجوز دارند ،معمولا با رعایت شئونات اسلامی و قوانین کشورمان اقدام به اجاره باغ جهت برگزاری مراسمات عروسی می نمایند. برخی از این باغ های مختلط امکاناتی دارند که در شرایطی می توان محیط آقایان و بانوان را از هم جدا نمود.

اجاره باغ عروسی مختلط در کرجدر اجاره باغ عروسی مختلط زوج ها باید شرایطی را در نظر بگیرند شرایطی مانند :توان مالی زوج ها و خانواده هایشان ،تعداد مهمانان ،نوع مراسم ,امکانات مورد نیاز و . . . جهت جلوگیری از مشکلات متعدد بهتر است اجاره باغ عروسی مختلط را بر اساس بودجه و توان مالی خود انتخاب نمایید.

معمولا قیمت اجاره باغ عروسی که دارای امکانات فراوانی از جمله : دکوراسیون شیک ،فضای نامحدود ،پذیرایی مجلل ،خدمات لوکس و . . . می باشد بسیار بالاتر از باغ های عروسی با امکانات ساده و معمولی خواهد بود.

خدمات باغ عروسی مختلط در کرج

معمولا باغ های عروسی مختلط با توجه به امکانات و شرایطی که دارند خدمات متفاوتی را برای مردم ارائه می دهند از جمله این خدمات می توان به :موارد زیر اشاره کرد:

دیزاین محوطه باغ: گل آرایی و دیزاین محوطه باغ معمولا در باغ های مختلط متفاوت می باشد.

بسته به بزرگی و کوچکی فضای باغ می توان طرح های مختلفی در آن ایجاد نمود. برخی از باغ ها این امکان را به مشتری می دهند که با توجه به سلیقه خود دیزاین باغ را انجام دهد.

دیزاین سفره و سالن عقد: در باغ های عروسی مکان و جایگاه خاصی برای برپایی سفره عقد طراحی می شود. این کار توسط تیم حرفه ای دیزاین و تزئینات باغ انجام می شود. اگر زوجین تمایل داشته باشند می توانند از خدمات تشریفات برای تزئین و دیزاین سفره عقد نیز کمک بگیرند.

خدمات باغ عروسی مختلط در کرجفیلم برداری و عکاسی حرفه ای: با توجه به محوطه باز باز و گل آرایی زیبا و طبیعی بهترین مکان برای عکس های خانوادگی و عروس و داماد فراهم می شود. گروه فیلم برداری و عکاسی باغ های عروسی بسیار حرفه ای و مجرب می باشند.

گل آرایی و شمع آرایی: یکی از بخش های جدا نشدنی هر مراسم عروسی گل آرایی و شمع آرایی و سایر تزئینات است. متناسب با تم عروسی گل آرایی ، شمع آرایی و بادکنک آرایی توسط گروه متخصص این کار انجام می شود و بر زیبایی هر چه بیشتر عروسی افزوده خواهد شد.

گل آرایی و شمع آرایی باغ تالار مختلط کرج

فضایی مجلل و شیک: از دیگر خدماتی که باغ های عروسی مختلط ارائه می دهند ایجاد فضایی مجلل و شیک برای برپایی هرچه بهتر عروسی ولذت بردن مهمان ها است.

پارکینگ با فضاو ورودی مناسب: پارکینگ برای هر مراسمی بخصوص برای مراسمات عروسی که مهمان ها ترجیح می دهند با وسیله نقلیه شخصی خود تردد کنند ،از واجبات است.

نورپردازی مناسب: نور پردازی مناسب از دیگر ضروریات باغ های عروسی می باشد. برای جلب توجه مهمانان و لذت بیشتر آنها از نور پردازی های خاص نیز استفاده می گردد.

پذیرایی مناسب : مهم ترین بخش هر مهمانی پذیرایی از مهمان ها می باشد. مهم ترین خدمات باغ عروسی مختلط نیز پذیرایی از مهمان ها با نوشیدنی ها، دسر ها و غذا های ایرانی و فرنگی متفاوت می باشد.

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مطالب بیشتر تشریفات عروسی

لیست باغ تالار گرمدره با قیمت مناسب
22 شهریور

لیست باغ تالار گرمدره با قیمت مناسب

منطقه گرمدره در جاده کرج واقع شده است و به عنوان یک منطقه پرطرفدار برای برگزاری مراسم‌های مختلف از تعداد زیادی باغ تالار برخوردار است. در ادامه فهرستی از باغ‌ تالار گرمدره را مشاهده خواهید کرد. این لیست به شما امکان می‌دهد تا باغ تالار دلخواه خود را خواندن ادامه مطلب …

O 0
باغ جمشیدیه
13 شهریور

باغ جمشیدیه

باغ عروسی جمشیدیه تقریباً با ظرفیت ۲۰۰ نفر فضایی بسیار خاص دارد و یکی از بهترین باغ عروسی شمال تهران است. افرادی که عاشق جزئیات هستند این باغ می‌تواند گزینه مناسبی برای آنها باشد. ظرفیت باغ از این جهت کم است تا بتوانند خدمات دهی بهتری داشته باشند.
اگخواندن ادامه مطلب …

O 0
باغ تالار آرشین محدوده شهریار
05 شهریور

باغ تالار آرشین محدوده شهریار

باغ تالار آرشین یکی از باغ‌های جذاب واقع در سعید آباد یا همان شهرستان شهریار است. این باغ در سال ۱۳۹۵ در خارج از تهران افتتاح شد. باغ عمارت آرشین که به باغ کیوان نیز معروف است، دارای فضایی وسیع و نمایی سبز و زیبا هست که این نما باعث شده افراد خاصی راخواندن ادامه مطلب …

O 0
z
برای برگزاری مراسم با آفر ویژه با ظرفیت 100 الی 300 نفر با شماره09122780898 تماس بگیرید.