5/5 - (4 امتیاز)

باغ تالار با ظرفیت ۲۰۰ نفر

29 شهریور
وبلاگ
O 0

زوج هایی که تصمیم دارند مراسم عروسی یا جشن عقد خود را در باغ تالار با ظرفیت ۲۰۰ نفر برگزار کنند می توانند بدون هیچ نگرانی و دغدغه ای مراسم عقد و جشن عروسی خود را به تشریفات ژوبین بسپارند. این تشریفات در زمینه اجاره باغ عروسی مجلل و با شکوه و همچنین ارائه خدمات به عروس و داماد ها بهترین پرسنل را به کار گرفته است.

اجاره باغ تالار 200 نفرهمشاورین این تشریفات عروسی تمام سعی خود را می کنند که با راهنمایی های صادقانه به مراجعین خود در انتخاب و اجاره بهترین باغ تالار با ظرفیت ۲۰۰ نفر با توجه به سلیقه و متناسب با میزان بودجه آن ها کمک کنند.

اجاره باغ عروسی ظرفیت 200

اجاره باغ عروسی با ظرفیت ۲۰۰ نفر

باغ تالار با ظرفیت ۲۰۰ نفر
  • گل آرایی میز مهمان باغ 200 نفره
  • تشریفات و خدمات باغ عروسی
  • چیدمان میز تشریفات ژوبین
  • باغ و تالار 200 نفره شمال تهران

با هر میزان بودجه و هر انتخاب و سلیقه ای که باشید تمام پرسنل و تیم اجرایی و خدمات تشریفات ژوبین کاملا دلسوزانه مفتخر به ارائه خدمات با کیفیت و عالی به شما هستند و تا لحظه آخر در برگزاری یک مراسم عروسی خاص و مجلل و با شکوه در باغ تالار با ظرفیت ۲۰۰ نفر شما را همراهی کرده و بهترین و زیباترین خاطرات را برای شما و مهمانان تان می سازند.

  • تالار 200 نفر
  • باغ عروسی ظرفیت 200 نفر

خدمات باغ تالار عروسی با ظرفیت ۲۰۰ نفر

در تشریفات ژوبین  خدمات باغ تالار عروسی با ظرفیت ۲۰۰ نفر در سطح بسیار گسترده و متنوعی به عروس و دامادها ارائه داده می شوند به طوری که زوج ها قادر هستند متناسب با بودجه و سلیقه خود و طبق برنامه هایی که برای برگزاری مراسم عروسی خود در نظر دارند از انواع خدمات با کیفیت برخوردار شوند. بهتر است این راهم بدانید که تمامی خدمات باغ تالار عروسی با ظرفیت ۲۰۰ نفر بسیار حرفه ای و در شرایط مناسب و سطح ایمنی بالا و کاملا بهداشتی فراهم و ارائه می شوند.

برای آگاهی و اطلاع از برخی از خدمات باغ تالار عروسی با ظرفیت ۲۰۰ نفر در این تشریفات با ما همراه شوید.

خدمات باغ تالار عروسی با ظرفیت ۲۰۰ نفر

انواع خدمات تشریفاتی در باغ تالار با ظرفیت ۲۰۰ نفر

اجاره باغ تالار عروسی: اجاره مکان برگزاری مراسم عروسی از تشریفات معتبر همواره یکی از دغدغه های بزرگ عروس و داماد ها است. به جرات می توان گفت تشریفات ژوبین یکی از با اعتبار ترین و بهترین تشریفاتی است که زوج ها می توانند با خیال آسوده برای اجاره باغ تالار عروسی به آن مراجعه کنند. همانطور که در بالا گفته شد این تشریفات با مشاوره و راهنمایی های به جا به زوج ها کمک می کنند باغ تالارهای با شکوه و مجللی را با ظرفیت متناسب با تعداد مهمانان، بودجه در موقعیت و لوکیشن انتخاب و اجاره کنند.

خدمات تشریفاتی در باغ تالار با ظرفیت 200 نفر

کترینگ: می توان گفت کترینگ عروسی یکی از مهم ترین بخش از خدماتی است که در یک مراسم عروسی به مهمانان ارائه داده می شود. تشریفات ژوبین در ارائه کترینگ، منوی غذایی متنوعی را با توجه به فصل و محیط برگزاری مراسم عروسی در نظر گرفته است که شامل انواع نوشیدنی ها، فینگر فودها، دسر ها و انواع غذاهای پلویی و خورشتی ایرانی و همچنین غذاهای غربی و مدیترانه ای و … می باشد که طبق انتخاب زوج ها به صورت سلف سرویس یا دیس پرس به مهمانان سرویس داده می شود. تهیه و طبخ کترینگ توسط سر آشپز های حرفه ای و با سابقه و در آشپزخانه های مدرن و در فضایی کاملا بهداشتی صورت می گیرد. در تهیه مواد اولیه کترینگ، بهداشت و سلامت مهمانان در اولویت قرار می گیرد و این مواد از تازه ترین و با کیفیت ترین مواد به صورت کاملا بهداشتی فراهم می شوند.

کترینگ و پذیرایی تالار 200 نفرهپذیرایی: پذیرایی از مهمان ها با شیرینی ها و میوه های خاص و مناسب فصل و همچنین با انواع نوشیدنی ها و آبمیوه ها  توسط مهمانداران مجرب  و آموزش دیده به صورت کاملا حرفه ای انجام می پذیرد. در این بخش شان و منزلت مهمانان حفظ شده و با رفتار حرفه ای و احترام کامل برخورد و پذیرایی می شود.

دیزاین و گل آرایی و نور پردازی: یکی دیگر از خدمات حرفه ای تشریفات ژوبین دیزاین و گل آرایی محیط بر اساس ژورنال های روز جهانی است. در گل آرایی، نوع و رنگ گل ها بر اساس فصل و سلیقه عروس و داماد انتخاب می شود که شامل گل آرایی جایگاه عروس و داماد، ورودی، گل ارایی میز مهمان ها، طراحی استند گل و … است. همچنین نورپردازی نیز به عنوان یک مکمل برای گل آرایی محسوب می شود بنابراین دیزاینر ها با یک نورپردازی حرفه ای به هر چه زیباتر شدن گل آرایی کمک می کنند.

باغ تالار با ظرفیت 200 نفر

میز آرایی: میز آرایی توسط طراح ها و دیزایتر های حرفه ای با توجه به متد عروسی با انواع های گل های طبیعی و ظروف زیبا مانند ظروف کریستالی و نقره و … انجام می شود.

دیزاین و میز آرایی باغ تالار 200 نفرهماشین عروس: کسانی که تمایل دارند یک ماشین خاص را به عنوان ماشین عروس اجاره کنند تیم خدمات این تشریفات بنگاه های معتبر را جهت اجاره ماشین به زوج ها معرفی می کنند و همچنین تزئین ماشین را نیز طراحان این تشریفات به عهده می گیرند.

لباس عروس و داماد: تهیه لباس عروس و داماد نیز یکی دیگر از دغدغه های زوج‌ ها است که اگر همراهی با پرسنل تشریفات ژوبین را بپذیرید جای نگرانی نیست آن ها شما را با مزون های  معتبر برای تهیه لباس آشنا می کنند.

عکاسی و فیلم برداری: برای ثبت مهم ترین و زیباترین  لحظات در بهترین روز از زندگی زوج ها این تشریفات با اطمینان کامل آتلیه های معتبر با گروه عکاسی و فیلم برداری حرفه ای که دارای تجهیزات مدرن با رزومه های قوی هستند را به عروس و داماد ها معرفی می کند.

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مطالب بیشتر تشریفات عروسی

لیست باغ تالار گرمدره با قیمت مناسب
22 شهریور

لیست باغ تالار گرمدره با قیمت مناسب

منطقه گرمدره در جاده کرج واقع شده است و به عنوان یک منطقه پرطرفدار برای برگزاری مراسم‌های مختلف از تعداد زیادی باغ تالار برخوردار است. در ادامه فهرستی از باغ‌ تالار گرمدره را مشاهده خواهید کرد. این لیست به شما امکان می‌دهد تا باغ تالار دلخواه خود را خواندن ادامه مطلب …

O 0
باغ جمشیدیه
13 شهریور

باغ جمشیدیه

باغ عروسی جمشیدیه تقریباً با ظرفیت ۲۰۰ نفر فضایی بسیار خاص دارد و یکی از بهترین باغ عروسی شمال تهران است. افرادی که عاشق جزئیات هستند این باغ می‌تواند گزینه مناسبی برای آنها باشد. ظرفیت باغ از این جهت کم است تا بتوانند خدمات دهی بهتری داشته باشند.
اگخواندن ادامه مطلب …

O 0
باغ تالار آرشین محدوده شهریار
05 شهریور

باغ تالار آرشین محدوده شهریار

باغ تالار آرشین یکی از باغ‌های جذاب واقع در سعید آباد یا همان شهرستان شهریار است. این باغ در سال ۱۳۹۵ در خارج از تهران افتتاح شد. باغ عمارت آرشین که به باغ کیوان نیز معروف است، دارای فضایی وسیع و نمایی سبز و زیبا هست که این نما باعث شده افراد خاصی راخواندن ادامه مطلب …

O 0
z
برای برگزاری مراسم با آفر ویژه با ظرفیت 100 الی 300 نفر با شماره09122780898 تماس بگیرید.