5/5 - (3 امتیاز)

اجاره باغ برای بله برون

20 بهمن
وبلاگ
O 1

اجاره باغ برای بله برون توسط شرکت های تشریفات مجالس عروسی بسیار آسان تر از پیدا کردن یک باغ توسط خود فرد است چرا که در موسسات تشریفاتی معتبر، باغ ها از همه جوانب مورد بررسی قرار می گیرند و با توجه به شرایط زوج ها بهترین باغ عروسی به آن ها معرفی خواهد شد.

به عنوان مثال موسسه تشریفاتی ژوبین تمامی باغ ها را بر اساس هزینه اجاره، میزان لوکس بودن و همچنین امکانات آن در دسته های مختلفی قرار داده است و هر یک از آن ها را به مشتریان با سلیقه های مختلف معرفی می کند و همین امر سبب شده است که سالانه افراد زیادی جذب خدمات مجالس لوکس ژوبین در زمینه اجاره باغ برای بله برون شوند.

اجاره باغ برای بله برون

مزایای برگزاری بله برون در باغ و فضای باز

بله برون یکی از مراسم های دیرینه است که جزو مراسمات ابتدایی و صد البته بسیار مهم ما ایرانیان است به همین دلیل خانواده عروس می خواهند که این مراسم را نیز مانند دیگر مراسم های مربوط به ازدواج بسیار اصولی و لوکس برگزار کنند از این رو به فکر پیدا کردن مکانی مناسب و در خور برای برگزاری مراسم می باشند؛ در میان مکان هایی مانند تالار، سالن بله برون و… باغ ها نیز طرفداران زیادی دارند چرا که مزایای برگزاری بله برون در باغ و فضای باز قابل چشم پوشی نیست و هر فردی می خواهد که از چنین مزایای بی نظیری بهره مند شود.

برگزاری بله برون در باغ و فضای بازبرخی از مزایای اجاره باغ برای بله برون و مزایای برگزاری بله برون در باغ و فضای باز عبارتند از:

بهره مندی از هوای مطبوع باغ و فضای باز: در مراسم های مربوط به ازدواج معمولا هوای محیط به دلیل استفاده افراد از مواد آرایشی، انواع عطر ها و همچنین تحرک بسیار زیاد مهمان ها گاهی برای برخی از افراد غیرقابل تحمل است در حالی که در باغ و فضای باز مهمان ها با چنین مشکلاتی مواجه نخواهند بود از طرفی دیگر نیز جریان هوا سبب ایجاد فضایی دل نشین و خنک می شود و همین امر سبب نشاط و شادابی مهمان ها خواهد شد.

پذیرایی و نظافت راحت در طول برگزاری مراسم: پذیرایی یکی از مهم ترین کار هایی است که در مراسم بله برون انجام می شود؛ در باغ به دلیل وجود فضای زیاد چیدمان صندلی ها به گونه ای است که فضای بیشتری برای پذیرایی در اختیار است و مهمانداران و نیرو های خدماتی به راحتی اموری مانند پذیرایی و نظافت محیط را انجام می دهند.

  • جایگاه بله برون در باغ
  • دیزاین باغ بله برون
  • باغ بله برون شیک
  • باغ بله برون در روف
  • اجاره باغ برای بله برون
  • باغ تالار بله برون

تزیین و دیزاین متفاوت تر نسبت به تالار: یکی دیگر از مزایای اجاره باغ برای بله برون این است که به دلیل وجود فضای سبز و همچنین گل های طبیعی در باغ نیاز به تزیینات بسیار زیاد نیست؛ زیبایی طبیعی جلوه ویژه ای به باغ و مراسم شما می بخشد.

راحتی و آسایش مهمان ها: همان گونه که در فوق اشاره شد به دلیل چیدمان صندلی ها، فضای آزاد بسیار در باغ و… مهمان ها به راحتی می توانند میزی را که در آن احساس راحتی می کنند را انتخاب کنند.

امکانات و خدمات بسیار زیاد باغ و فضای باز نسبت به محیط های بسته مانند تالار، سالن و…: در باغ و فضای باز امکانات بیشتری نسبت به تالار و سالن وجود دارد به همین دلیل نیز خدماتی که در سالن ها ارائه می شود هیچگاه قابل مقایسه با باغ ها نیست. همچنین برخی از ایده ها را فقط در باغ و فضای باز می توان اجرایی کرد.

بله برون در باغ

خدمات و تزیینات بله برون در فضای باز و باغ

برخی از خدمات و تزیینات بله برون در فضای باز و باغ که توسط موسسه لوکس تشریفات ژوبین ارائه می شود عبارتند از:

  • پذیرایی با شام
  • گل آرایی، شمع آرایی
  • دیزاین میز بله برون
  • موسیقی
  • تصویربرداری

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

  1. مریم
    23 تیر 1401

    مراسم من در باغ بله برون لتیان برگزار شد واقعا فوق العاده بود

    پاسخ

مطالب بیشتر تشریفات عروسی

لیست باغ تالار گرمدره با قیمت مناسب
22 شهریور

لیست باغ تالار گرمدره با قیمت مناسب

منطقه گرمدره در جاده کرج واقع شده است و به عنوان یک منطقه پرطرفدار برای برگزاری مراسم‌های مختلف از تعداد زیادی باغ تالار برخوردار است. در ادامه فهرستی از باغ‌ تالار گرمدره را مشاهده خواهید کرد. این لیست به شما امکان می‌دهد تا باغ تالار دلخواه خود را خواندن ادامه مطلب …

O 0
باغ جمشیدیه
13 شهریور

باغ جمشیدیه

باغ عروسی جمشیدیه تقریباً با ظرفیت ۲۰۰ نفر فضایی بسیار خاص دارد و یکی از بهترین باغ عروسی شمال تهران است. افرادی که عاشق جزئیات هستند این باغ می‌تواند گزینه مناسبی برای آنها باشد. ظرفیت باغ از این جهت کم است تا بتوانند خدمات دهی بهتری داشته باشند.
اگخواندن ادامه مطلب …

O 0
باغ تالار آرشین محدوده شهریار
05 شهریور

باغ تالار آرشین محدوده شهریار

باغ تالار آرشین یکی از باغ‌های جذاب واقع در سعید آباد یا همان شهرستان شهریار است. این باغ در سال ۱۳۹۵ در خارج از تهران افتتاح شد. باغ عمارت آرشین که به باغ کیوان نیز معروف است، دارای فضایی وسیع و نمایی سبز و زیبا هست که این نما باعث شده افراد خاصی راخواندن ادامه مطلب …

O 0
z
برای برگزاری مراسم با آفر ویژه با ظرفیت 100 الی 300 نفر با شماره09122780898 تماس بگیرید.