5/5 - (1 امتیاز)

ایده های جالب برای ورود عروس و داماد به تالار

10 مهر
وبلاگ
O 0

داشتن ایده های جالب برای ورود عروس و داماد به تالار سبب می شود ورود باشکوه و به یادماندنی داشته باشید به همین دلیل نیز زوج ها توجه زیادی به این مسئله دارند؛ درواقع با کمی جست و جو در اینترنت مشاهده خواهید کرد که بیشتر عروس و داماد ها به شکل های مختلفی وارد تالار می شوند و همین امر نیز به جذابیت مراسم ها افزوده است. از طرفی دیگر هم اگر برنامه ای از پیش تعیین شده برای ورود وجود نداشته باشد ممکن است مشکلاتی اعم از عدم هماهنگی، استرس و اضطراب و… گریبان گیر عروس و داماد شود.

ایده های جالب برای ورود عروس و داماد به تالاردر ادامه ایده های جالب برای ورود عروس و داماد به تالار در برگزاری مراسم عروسی را با شما به اشتراک می گذاریم.

  1. گلریزان ساقدوش ها در حین ورود عروس و داماد به تالار: اگر از بزرگتر ها درباره ورود عروس و داماد ها در گذشته سوال کنید حتما به شما خواهند گفت که در گذشته در حین ورود عروس ریختن شیرینی، سکه، اسکناس و یا گل جزو رسوم بوده پس شما نیز می توانید از این رسم دیرینه الهام بگیرید و با ورود به تالار، ساقدوش ها با ریختن گل از شما استقبال کنند.
  2. ورود عروس و داماد پس از کودکان گلریز: شاید این ایده برایتان آشنا باشد چرا که در برخی از فرهنگ ها علی الخصوص در فرهنگ کشور های اروپایی، کودکان مسیر ورود عروس و داماد را گلریزان می کنند و سپس عروس و داماد ورود باشکوهی خواهند داشت.
  3. دالان فشفشه های روشن: ساقدوش ها با در دست داشتن فشفشه های روشن دالانی روشن و جذاب در باغ عروسی را ایجاد کرده و عروس و داماد نیز می توانند از میانفشقشه ورودی عروس و داماد این دالان چشمگیر به تالار وارد شوند. فشفشه های روشن بزرگ که در مسیر ورود عروس و داماد قرار داده می شود نیز ایده جالب و پر طرفداری است.
  4. دالان نور: ورود از دالان نور یکی از جذاب ترین ایده هایی است که می توانید برای ورود خود داشته باشید. علاوه بر ورود باشکوه می توان در لحظه ورود عروس و داماد عکس های منحصر به فرد و رویایی را به ثبت رساند.
  5. اجرای نمایش سایه برای ورود به تالار: به جرات می توان گفت که این ایده یکی از هیجان انگیز ترین ایده ها برای ورود به تالار است؛ البته چنین ورودی نیاز به علاقه دارد و اگر شما عاشق نمایش هستید این روش بهترین روش برای ورود است. شما می توانید موضوعات مختلفی را برای نمایش چند دقیقه ای خود انتخاب کنید اما بهترین و جذاب ترین نمایش می تواند داستان آشنایی شما تا لحظه ازدواج باشد.
  6. ورود در میان حباب: ایده جذاب دیگر ورود عروس و داماد در میان بستری از حباب ها است که با کمی برنامه ریزی درباره موسیقی در حین ورود و… می تواند حس لطیف و خوشایندی را به حضار القا کند.
  7. ورود در حین پخش کلیپ: با زمانبندی صحیح می توانید زمانی که مهمان ها در حین مشاهده کلیپ های اسپرت و یا فرمالیته هستند با ورود خود آن ها را شگفت زده کنید.
  8. ورود با کالسکه: این ایده بیشتر مناسب فضای باز است ولی در بسیاری از تالار ها امکانات بسیاری فراهم است که ورود های این چنینی را برای شما تدارک دهند. پس شما می توانید با توجه به سلیقه و همچنین شرایط محیطی یکی از روش های مشابه را انتخاب کنید.
  9. ورود عروس و داماد با طاق گل: ورود با طاق گل در هندوستان رایج است. در این نوع ورود طاقی از گل بر سر عروس و داماد گرفته می شود و سپس همراه با عروس و داماد وارد تالار می شوند.

کالسکه عروسی

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مطالب بیشتر تشریفات عروسی

لیست باغ تالار گرمدره با قیمت مناسب
22 شهریور

لیست باغ تالار گرمدره با قیمت مناسب

منطقه گرمدره در جاده کرج واقع شده است و به عنوان یک منطقه پرطرفدار برای برگزاری مراسم‌های مختلف از تعداد زیادی باغ تالار برخوردار است. در ادامه فهرستی از باغ‌ تالار گرمدره را مشاهده خواهید کرد. این لیست به شما امکان می‌دهد تا باغ تالار دلخواه خود را خواندن ادامه مطلب …

O 0
باغ جمشیدیه
13 شهریور

باغ جمشیدیه

باغ عروسی جمشیدیه تقریباً با ظرفیت ۲۰۰ نفر فضایی بسیار خاص دارد و یکی از بهترین باغ عروسی شمال تهران است. افرادی که عاشق جزئیات هستند این باغ می‌تواند گزینه مناسبی برای آنها باشد. ظرفیت باغ از این جهت کم است تا بتوانند خدمات دهی بهتری داشته باشند.
اگخواندن ادامه مطلب …

O 0
باغ تالار آرشین محدوده شهریار
05 شهریور

باغ تالار آرشین محدوده شهریار

باغ تالار آرشین یکی از باغ‌های جذاب واقع در سعید آباد یا همان شهرستان شهریار است. این باغ در سال ۱۳۹۵ در خارج از تهران افتتاح شد. باغ عمارت آرشین که به باغ کیوان نیز معروف است، دارای فضایی وسیع و نمایی سبز و زیبا هست که این نما باعث شده افراد خاصی راخواندن ادامه مطلب …

O 0
z
برای برگزاری مراسم با آفر ویژه با ظرفیت 100 الی 300 نفر با شماره09122780898 تماس بگیرید.