5/5 - (2 امتیاز)

باغ تالار آرشان لواسان

28 فروردین
وبلاگ
O 0

تشریفات ژوبین با در نظر گرفتن بهترین باغ های عروسی شرق تهران آماده برگزاری مراسم های شما در محدوده شرق تهران است. یکی از باغ های زیبای این محدوده باغ آرشان لواسان است. در ادامه با ویژگی های باغ تالار آرشان بیشتر آشنا می شوید و اگر ویژگی های باغ مناسب با سلیقه شما است می توانید برای بازدید از باغ و رزرو باغ عروسی اقدام کنید.

باغ تالار آرشان لواسان جزو باغ تالار هایی است که کسانی که طرفدار برگزاری مراسم های باشکوه و مجلل هستند به خوبی آن را می شناسند.

باغ تالار آرشان لواسان

شاید زمانی که از یک مراسم باشکوه صحبت به میان می آید شما باغ تالاری را با ظرفیت ۵۰۰ الی ۱۰۰۰ نفر تصور کنید و به همین دلیل نیز افرادی که مهمانان کم تری دارند شاید با داشتن چنین تصور غلطی دیگر به فکر اجاره باغ تالار های مجلل نباشند اما لازم به ذکر است که باغ تالار های مجلل و لاکچری بسیاری وجود دارند که ظرفیت بسیار کمی دارند و مخصوص برگزاری مراسم های مجلل با تعداد مهمان های کم هستند.

این باغ عروسی لواسان نیز یکی از باغ تالار های با ظرفیت حداکثر ۲۰۰ الی ۴۰۰ نفر است که دارای فضایی لوکس و مجلل با معماری و دیزاین چشم نواز است که در همان نگاه اول حس لاکچری و لوکس بودن فضا به مخاطب القا می شود.

لازم به ذکر است ظرفیت باغ تالار آرشان در فصل زمستان ۲۰۰ نفر است و همانطور که گفته شد در فصل تابستان می تواند میزبان ۴۰۰ نفر باشد.

اجاره باغ عروسی آرشان

ویژگی باغ تالار آرشان لواسان

چندین ویژگی باغ تالار آرشان لواسان که به عنوان مهم ترین ویژگی های این باغ تالار شناخته می شوند در زیر معرفی و بررسی می شوند:

  • فضا و دیزاین لاکچری: همانطور که در بالا اشاره شد یکی از مشخصه های بارز باغ تالار آرشان فضای لاکچری آن است. لازمه برگزاری یک مراسم لاکچری در اختیار داشتن فضایی لوکس و لاکچری است بنابراین این باغ تالار با فضا سازی لاکچری، دیزاین های لاکچری در سبک های متنوع و… امکان برگزاری مراسم لوکس و مجلل را برای میزبانان و مشتریانش فراهم آورده است.
  • پیست رقص: از پیست رقص به عنوان یکی از ارکان اصلی برگزاری مراسم های با شکوه یاد می شود؛ درواقع یک پیست رقص به دلیل جلوه ها و نورپردازی منحصر به فردی که به محیط می بخشد سبب خلق فضایی رویایی و زیبا می شود. باغ تالار آرشان نیز به خوبی از اهمیت این موضوع آگاه است به همین دلیل نیز از پیست رقص برای ایجاد جلوه ها و فضایی جذاب نهایت استفاده را می برد. پیست رقص این باغ تالار با به کارگیری و تلفیق تکنیک های نرم افزاری و نورپردازی، جلوه های نوری بسیار زیبایی را ایجاد می کند و با این روش بدون تغییر فیزیکی می تواند جلوه های متنوع بسیاری را با توجه به نوع مراسم ایجاد کند و همین امر سبب جذابیت و خاص شدن فضا می شود.
  • ارائه خدمات متنوع توسط تیم های حرفه ای: یکی از ویژگی های بسیار خوبی که در باغ تالار آرشان لواسان جلب توجه می کند و سبب می شود بسیاری از مردم برگزاری مراسم خود را بر عهده این باغ تالار قرار دهند این است که جزئی ترین خدمات توسط حرفه ای ترین و متخصص ترین افراد و تیم ها ارائه می شود. وقتی حتی جزئی ترین و کوچک ترین خدمات نیز توسط تیم های حرفه ای ارائه می شود به این معناست که می توان یک مراسم بی نقص و حرفه ای را برگزار کرد.
  • لوکیشن های جذاب جهت فیلمبرداری: برگزاری یک مراسم جذاب و حرفه ای یک طرف ماجراست و ثبت تصاویر و فیلم های حرفه ای در لوکیشن های بی نظیر نیز طرف دیگر ماجرا است. زمانی که یک باغ تالار دارای لوکیشن های جذاب است فرصت یک فیلمبرداری بی نظیر را برای میزبان فراهم می آورد و سبب ثبت لحظات جذاب می شود. باغ تالار آرشان لواسان به دلیل دارا بودن لوکیشن های منحصر به فرد در برگزاری مراسم هایی مانند عقد و عروسی که نیاز به ثبت خاطرات منحصر به فرد دارند گزینه بسیار خوبی برای انتخاب است.
  • امکانات مدرن: امکانات مدرن به همان اندازه اهمیت دارد که ارائه خدمات باکیفیت اهمیت دارد. درواقع باید گفت که ارائه خدمات باکیفیت بدون در اختیار داشتن امکانات به هیچ عنوان امکان پذیر نیست در نتیجه خدمات و امکانات رابطه تنگاتنگی با یکدیگر دارند.

باغ تالار آرشان نیز با توجه به خدمات و همچنین نیاز مشتریان جهت برگزاری یک مراسم باکیفیت و حرفه ای، مجهز به امکانات مدرن بسیاری است.

  • محیط جغرافیایی و آب و هوای مطبوع: هر چه یک باغ تالار در یک منطقه جغرافیایی خوش آب و هوا قرار گرفته باشد و دارای آب و هوای مطلوبی باشد کیفیت مراسم افزایش پیدا می کند و مهمان ها و همچنین میزبان نیز از حضور در باغ تالار و مراسم حس خوبی دریافت خواهند کرد.
ویژگی باغ تالار آرشان لواسان

خدمات تشریفات ژوبین در باغ عروسی آرشان لواسان

خدمات تشریفات ژوبین در باغ عروسی آرشان لواسان به صورت زیر است:

  • برگزاری انواع مراسم ها به صورت حرفه ای
  • دیزاین، گل آرایی، نورپردازی و شمع آرایی حرفه ای
  • پذیرایی به صورت vip برای مهمانان خاص و ویژه
  • موسیقی زنده، دیجی
  • فیلمبرداری حرفه ای
  • اجرا کردن ایده های متنوع مشتری توسط تیم های حرفه ای

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مطالب بیشتر تشریفات عروسی

لیست باغ تالار گرمدره با قیمت مناسب
22 شهریور

لیست باغ تالار گرمدره با قیمت مناسب

منطقه گرمدره در جاده کرج واقع شده است و به عنوان یک منطقه پرطرفدار برای برگزاری مراسم‌های مختلف از تعداد زیادی باغ تالار برخوردار است. در ادامه فهرستی از باغ‌ تالار گرمدره را مشاهده خواهید کرد. این لیست به شما امکان می‌دهد تا باغ تالار دلخواه خود را خواندن ادامه مطلب …

O 0
باغ جمشیدیه
13 شهریور

باغ جمشیدیه

باغ عروسی جمشیدیه تقریباً با ظرفیت ۲۰۰ نفر فضایی بسیار خاص دارد و یکی از بهترین باغ عروسی شمال تهران است. افرادی که عاشق جزئیات هستند این باغ می‌تواند گزینه مناسبی برای آنها باشد. ظرفیت باغ از این جهت کم است تا بتوانند خدمات دهی بهتری داشته باشند.
اگخواندن ادامه مطلب …

O 0
باغ تالار آرشین محدوده شهریار
05 شهریور

باغ تالار آرشین محدوده شهریار

باغ تالار آرشین یکی از باغ‌های جذاب واقع در سعید آباد یا همان شهرستان شهریار است. این باغ در سال ۱۳۹۵ در خارج از تهران افتتاح شد. باغ عمارت آرشین که به باغ کیوان نیز معروف است، دارای فضایی وسیع و نمایی سبز و زیبا هست که این نما باعث شده افراد خاصی راخواندن ادامه مطلب …

O 0
z
برای برگزاری مراسم با آفر ویژه با ظرفیت 100 الی 300 نفر با شماره09122780898 تماس بگیرید.