5/5 - (4 امتیاز)

باغ تالار نیاوران

09 مهر
وبلاگ
O 0

اجاره باغ عروسی نیاوران

در نیاوران انواع باغ تالارهای شیک با معماری های مدرن و مجلل موجود است که با برگزاری مراسم های خود در آن ها به شکوه و جلال مراسم هایتان چند برابر می افزایید. باغ تالار نیاوران از انواع امکانات پیشرفته و خدمات متنوع برخوردار هستند و با ویژگی هایی که دارد نظرتان را جلب می کنند.

اجاره باغ نیاوران

این باغ عروسی را می توانید برای برگزاری انواع مراسم های رسمی مانند انواع سمینارها و جلسات کاری و اداری، ایونت ها و همچنین مراسم دیگر مانند مراسم عروسی، عقد، بله برون، تولد و … رزرو کنید.

باغ تالار نیاوران

تشریفات ژوبین در منطقه نیاوران طبق نیاز شما و با توجه به نوع مراسم و همچنین متناسب با بودجه ای که می خواهید صرف مراسم خود کنید بهترین و مناسب ترین باغ تالار را با حداکثر امکانات برای شما رزرو می کند. در باغ تالار نیاوران خدمات متنوعی با بهترین کیفیت توسط پرسنل حرفه ای این تشریفات به شما ارائه می شود.

  • اجاره باغ نیاوران
  • باغ عروسی نیاوران
  • باغ عمارت نیاوران
  • باغ تالار نیاوران تهران
  • باغ نیاوران تهران
  • عروسی باغ نیاوران
  • باغ نیاوران تهران
  • گل آرایی باغ نیاوران
  • باغ نیاوران
  • باغ عقد و عروسی نیاوران تهران

سفره عقد باغ تالار نیاوران

  • سفره عفد
  • باغ تالار نیاوران + سفره عقد

ویژگی باغ تالار نیاوران

همانطور که از قبل گفتیم باغ تالار نیاوران ویژگی های قابل توجهی دارد که سبب می شود هر کسی بدون دغدغه و اطمینان کامل اقدام به اجاره و رزرو آن ها برای برگزاری مراسم خود کند.

  • باغ تالار نیاوران + سفره عقد
  • اجاره باغ عروسی نیاوران

اعتبار: قبل از رزرو هر باغ ابتدا باید از صحت اعتبار و فعالیت قانونی تشریفاتی که از آن تقاضای اجاره باغ تالار را دارید اطمینان حال کنید. زیرا متاسفانه تشریفاتی هستند که با کلاه برداری یا سهل انگاری در ارائه خدمات سبب از بین رفتن بودجه ، تلف شدن وقت میزبان مراسم و از همه مهم ایجاد یک خاطره نا خوشایند برای آن ها و مهمانان شان می شوند. اما خوشبختانه تشریفات ژوبین با خدمت صادقانه و سابقه ای درخشان در عملکرد حرفه ای خود طبق قوانین و ضوابط به مشتریان خود ثابت کرده است که بدون کوچک ترین تردید ای تشریفات از اولین انتخاب های آن ها باشد.
دسترسی:  بهترین امکانات و خدمات عالی و دسترسی آسان برای شما و مهمان هایتان موجود است. باغ نیاوران یکی از بهترین لوکیشنهای باغ عروسی شمال تهران است.
ظرفیت: باغ تالار نیاوران با انواع ظرفیت های مختلف برای مراسم های کوچک و بزرگ با هر تعداد مهمان که بخواهید موجود هستند.
ایمنی: در این باغ تالارها برای جلوگیری از حوادث غیر منتظره اصول ایمنی به بهتر نحو ممکن رعایت می شود.
امکانات: باغ تالار نیاوران از انواع امکانات تجهیزات مدرن و مختلفی جهت رفاه و آسایش مهمانان برخوردار است.
خدمات: تنوع خدمات در این باغ تالار بسیار زیاد است و بسته به نوع مراسمی که شما برگزار می کنید خدمات متنوعی و متناسب با همان مراسم با کیفیت بالا به شما ارائه می شود.
دیزاین: در باغ تالار نیاوران سالن های مختلف با دیزاین های متفاوت برای برگزاری انواع مراسم ها مانند: سالن عقد، عروسی، تولد و مراسم های رسمی آماده رزرو هستند.

اجاره باغ نیاوران

خدمات باغ تالار نیاوران

اگر خوانده باشید گفتیم که خدمات در باغ تالار نیاوران نا محدود و متنوع است شما می توانید بسته به میزان بودجه، انتخاب، سلیقه و نوع مراسم خود از خدمات متفاوتی برخوردار شوید. و اگر خود خدمات ویژه ای را در نظر دارید برای شما طبق میل و رضایت شما فراهم و آماده ارائه خواهد شد. اما به طور کلی بخواهیم برخی از خدمات باغ تالار نیاوران را برای انواع مراسم ها برای شما شرح دهیم به صورت زیر می باشد:

خدمات باغ تالار نیاوران
  • کترینگ غذا: در بخش کترینگ می توان به انواع دسرها، سالادها، فیتگر فودها، انواع غذای خورشتی و پلویی ایرانی و غذاهای مدیترانه ای و … اشاره کرد
  • پذیرایی: با انواع نوشیدنی های مناسب فصل و انواع میوه های فصلی تازه و با کیفیت از مهمانان پذیرایی می شود.
  • مهماندار: مهمانداران کاملا حرفه ای آموزش دیده در کمال احترام و خوش رویی از مهمانان پذیرایی می کنند. پذیرایی می تواند به دو صورت معمولی و VIP صورت گیرد که در پذیرایی VIP در هر میز یک مهماندار مخصوص پذیرایی می کند و در پذیرایی معمولی نیز تعداد مهمانداران متناسب با تعداد مهمان برگزیده و پذیرایی می کنند.
  • موسیقی: سلیقه موسیقیایی شما هر چه که باشد برای شما در این بخش طبق سلیقه و انتظار شما خواننده یا دی جی مورد به مراسم شما دعوت می شود و یا اگر خواهان موسیقی سنتی با سازهای خاصی باشید از نوازندگان حرفه ای در این زمینه دعوت به عمل خواهد آمد.
  • گل آرایی: گل آرایی یکی از بخش های اصلی انواع دیزاین در مراسم های مختلف است که توسط دیزانر ها و طراحان حرفه ای در این مجموعه ارائه می شود. نوع و سبک گل آرایی بر اساس ژورنال های روز جهانی اجرا می شود همچنین گل های استفاده شده در گل آرایی با توجه به نوع فصل، سلیقه مشتری، تم و نوع مراسم متفاوت خواهد بود.
گل آرایی باغ نیاوران
  • سفره عقد: طراحان مجموعه ژوبین برای زوج هایی که قصد برگزاری مراسم عقد در باغ تالار نیاوران را دارند به طراحی حرفه ای سفره عقد می پردازند. سفره عقد در انواع مختلف اعم از سفره عقد ساده، سنتی، مجلل و لاکچری، روستیک اجرا می شود.
  • عکاسی و فیلمبرداری: مشتریان وسواس بسیار زیادی در انتخاب تیم و عوامل فیلمبرداری به خرج می دهند چرا که برای ثبت حرفه ای لحظات ناب و تکرار نشدنی مراسم ها به تیم حرفه ای و با تجربه نیاز است تا نتیجه مطلوب و دلخواه کسب شود به همین دلیل خدمات عکاسی و فیلمبرداری حرفه ای نیز برای اطمینان خاطر بیشتر مشتریان ارائه می شود.
  • آتش بازی: یکی از سرگرمی های جذابی که به باشکوه تر شدن مراسم ها منجر می شود آتش بازی است. افرادی که می خواهند مراسم منحصر به فردی را برگزار کنند و از طرفی دیگر نیز مهمان هایشان را سرگرم کنند می توانند خدمات آتش بازی را در انواع مختلف دریافت کنند.

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مطالب بیشتر تشریفات عروسی

لیست باغ تالار گرمدره با قیمت مناسب
22 شهریور

لیست باغ تالار گرمدره با قیمت مناسب

منطقه گرمدره در جاده کرج واقع شده است و به عنوان یک منطقه پرطرفدار برای برگزاری مراسم‌های مختلف از تعداد زیادی باغ تالار برخوردار است. در ادامه فهرستی از باغ‌ تالار گرمدره را مشاهده خواهید کرد. این لیست به شما امکان می‌دهد تا باغ تالار دلخواه خود را خواندن ادامه مطلب …

O 0
باغ جمشیدیه
13 شهریور

باغ جمشیدیه

باغ عروسی جمشیدیه تقریباً با ظرفیت ۲۰۰ نفر فضایی بسیار خاص دارد و یکی از بهترین باغ عروسی شمال تهران است. افرادی که عاشق جزئیات هستند این باغ می‌تواند گزینه مناسبی برای آنها باشد. ظرفیت باغ از این جهت کم است تا بتوانند خدمات دهی بهتری داشته باشند.
اگخواندن ادامه مطلب …

O 0
باغ تالار آرشین محدوده شهریار
05 شهریور

باغ تالار آرشین محدوده شهریار

باغ تالار آرشین یکی از باغ‌های جذاب واقع در سعید آباد یا همان شهرستان شهریار است. این باغ در سال ۱۳۹۵ در خارج از تهران افتتاح شد. باغ عمارت آرشین که به باغ کیوان نیز معروف است، دارای فضایی وسیع و نمایی سبز و زیبا هست که این نما باعث شده افراد خاصی راخواندن ادامه مطلب …

O 0
z
برای برگزاری مراسم با آفر ویژه با ظرفیت 100 الی 300 نفر با شماره09122780898 تماس بگیرید.