5/5 - (4 امتیاز)

باغ تالار ویان گرمدره

29 تیر
وبلاگ
O 0

باغ تالار ویان گرمدره که هر چشمی را به خود خیره می کند با ویژگی های منحصر به فرد خود توانسته است به خوبی خود را به عموم مردم بشناساند و در لیست لوکس ترین باغ عروسی این منطقه قرار گیرد. در ادامه این مقاله شما را با ویژگی های باغ تالار ویان گرمدره آشنا خواهیم کرد.

باغ تالار ویان گرمدره

ویژگی باغ ویان گرمدره

ویژگی باغ ویان گرمدره که یک باغ رویایی است و هر زوج و شخصی آرزو دارد مراسم مهم زندگی خود را در آن برگزار کنند فقط محدود به چند ویژگی منحصر به فرد نیست بلکه شما با ورود به این باغ تالار متوجه خواهید شد که در جای جای باغ تالار ویان گرمدره چه از لحاظ امکانات و چه از لحاظ خدمات و دیزاین به صورت اصولی و مهندسی شده به آن ها پرداخته شده است و همین امر نیز سبب لاکچری شدن این باغ تالار شده است و یکی از مجبوب ترن باغ های عروسی گرمدره محسوب می شود.

ویژگی باغ ویان گرمدره

از ویژگی های برجسته باغ تالار ویان گرمدره می توان به موارد زیر اشاره کرد:

باغ اختصاصی: باغ تالار ویان یک باغ تالار اختصاصی است که میزبانی مراسم هایی مانند نامزدی و عروسی را در فضای بسیار شیک و لوکس خود بر عهده دارد.

معماری باشکوه و دکوراسیون مجلل: یکی از ویژگی های باغ تالار ویان که سبب جلب توجه زوج ها در همان ابتدا می شود معماری خاص و باشکوه آن است. دکوراسیون این باغ تالار بسیار مجلل است و زوج ها می توانند با انتخاب آن برگزاری یک مراسم مجلل را تجربه کنند.

نورپردازی و دیزاین حرفه ای: نورپردازی و دیزاین حرفه ای مکمل دکوراسیون مجلل باغ تالار ویان گرمدره است. لازم به ذکر است که هم محوطه باغ تالار و هم سالن های آن به صورت حرفه ای نورپردازی و دیزاین شده اند به گونه ای که اگر شما در شب از این باغ تالار دیدن کنید شاهد فضایی رویایی و خیره کننده خواهید بود مخصوصا محیط باغ که با نورپردازی حرفه ای تالار را به نقطه کانونی و درخشان باغ تبدیل کرده است.

باغ عروسی ویان

پرسنل مجرب و حرفه ای: پرسنل مجرب و حرفه ای، خدمات حرفه ای و اصولی را نیز ارائه می دهند به همین دلیل پرسنل باغ تالار ویان آموزش های لازم را در زمینه های مختلف گذرانده اند بنابراین هر کدام از خدماتی که در این باغ تالار ارائه می شود توسط حرفه ای ترین و ماهر ترین افراد ارائه می شود. به عنوان مثال خدماتی مانند کترینگ غذا و خدمات دیزاین توسط ماهرترین سرآشپز ها و دیزاینر ها ارائه می شود و همانطور که گفته شد این مسئله درباره تمام خدمات صادق است.

استفاده از تجهیزات لوکس و پیشرفته، مواد غذایی مرغوب و تازه در آشپزی و…: با توجه به ماهیت باغ تالار ویان گرمدره، تمامی تجهیزات استفاده شده در آن از میز و صندلی و دیگر متعلقات دیزاین و تزیین تا ظروف پذیرایی و… لوکس هستند. علاوه بر استفاده از تجهیزات لوکس و پیشرفته در این باغ تالار، برای تهیه و طبخ غذا، فینگر فود ها و… از مرغوب ترین و تازه ترین مواد اولیه استفاده می شود و همین امر سبب کیفیت بسیار بالای غذا، دسر و… می شود.

تشریفات ژوبین به عنوان یکی از بهترین تشریفات مجالس آماده ارائه خدمات در زمینه تشریفات مجالس لوکس به شما عزیزان است.

مدیریت حرفه ای و باتجربه: این مسئله نیازی به ذکر ندارد چرا که هر فردی خود با مراجعه به باغ تالار و همچنین بررسی خدمات، امکانات و… به خوبی در می یابد که فردی حرفه ای و مدبر مدیریت این مجموعه را بر عهده گرفته است. در ادامه به برخی از خدمات و همچنین امکانات باغ تالار ویان گرمدره اشاره خواهیم کرد:

خدمات باغ تالار ویان

پذیرایی عصرانه با شیوه ای منحصر به فرد: با سرو ۶ مدل میوه به صورت کوکتل، ۶ مدل میوه فصل روی میز ها، شیرینی در مدل های متنوع تر و خشک، پذیرایی اسموتی، پذیرایی فینگر فود به سبک هندی، کیک ۷ طبقه و…

تالار ویان گرمدره

پذیرایی با شام: پذیرایی با غذا های برنجی مانند باقالی پلو با گوشت، مرصع پلو، زرشک پلو با مرغ، رولت گوشت، مرغ شکم پر به سبک شمال، سبزی پلو با ماهی قزل آلا و…، پذیرایی با انواع دسر ها و نوشیدنی ها وسالاد ها مانند ترشیجات، انواع ماست، دسر های متنوع تک نفره و قالبی، نوشابه، دلستر، دوغ و…

موسیقی زنده، دیجی

دیزاین حرفه ای

امکانات باغ تالار ویان گرمدره

  • پارکینگ اختصاصی
  • اتاق عقد مجزا
  • سفره عقد داخل سالن
  • اتاق امانتداری
  • جای پارک
  • برق اضطراری
  • سفره عقد داخل باغ
  • اتاق شام عروس و داماد
  • سفره خانه سنتی و کافی شاپ

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مطالب بیشتر تشریفات عروسی

لیست باغ تالار گرمدره با قیمت مناسب
22 شهریور

لیست باغ تالار گرمدره با قیمت مناسب

منطقه گرمدره در جاده کرج واقع شده است و به عنوان یک منطقه پرطرفدار برای برگزاری مراسم‌های مختلف از تعداد زیادی باغ تالار برخوردار است. در ادامه فهرستی از باغ‌ تالار گرمدره را مشاهده خواهید کرد. این لیست به شما امکان می‌دهد تا باغ تالار دلخواه خود را خواندن ادامه مطلب …

O 0
باغ جمشیدیه
13 شهریور

باغ جمشیدیه

باغ عروسی جمشیدیه تقریباً با ظرفیت ۲۰۰ نفر فضایی بسیار خاص دارد و یکی از بهترین باغ عروسی شمال تهران است. افرادی که عاشق جزئیات هستند این باغ می‌تواند گزینه مناسبی برای آنها باشد. ظرفیت باغ از این جهت کم است تا بتوانند خدمات دهی بهتری داشته باشند.
اگخواندن ادامه مطلب …

O 0
باغ تالار آرشین محدوده شهریار
05 شهریور

باغ تالار آرشین محدوده شهریار

باغ تالار آرشین یکی از باغ‌های جذاب واقع در سعید آباد یا همان شهرستان شهریار است. این باغ در سال ۱۳۹۵ در خارج از تهران افتتاح شد. باغ عمارت آرشین که به باغ کیوان نیز معروف است، دارای فضایی وسیع و نمایی سبز و زیبا هست که این نما باعث شده افراد خاصی راخواندن ادامه مطلب …

O 0
z
برای برگزاری مراسم با آفر ویژه با ظرفیت 100 الی 300 نفر با شماره09122780898 تماس بگیرید.