5/5 - (2 امتیاز)

باغ کوچک برای عروسی

17 تیر
وبلاگ
O 4

اجاره باغ کوچک برای عروسی

جشن عروسی یکی از جشن های ایرانیان از دیرباز تا کنون است که به طرق مختلف و در مکان های مختلف ممکن است برگزار گردد. یکی از روزهای خاطره انگیز برای هر فردی روز عروسی وی محسوب می شود همه افراد دوست دارند این روز را به روزی خاطره انگیز و با شکوه تبدیل نمایند. امروزه در بعضی از خانواده ها مراسم عروسی با ظرفیت کم برگزار می شودهمین دلیل فضای خیلی بزرگی مورد نیاز نیست.

تمامی سالن ها و باغ های فقط به همراه پکیج خدمات و پذیرایی اجاره داده می شود. همچنین برای برگزاری مراسم تعداد زیر ۳۰ نفر پذیرفته نمی شود.

اجاره باغ کوچک برای عروسی

باغ کوچک برای عروسی یکی از گزینه های مناسب برای افرادی است که می خواهند با کمترین هزینه ،خاطره ای به یاد ماندنی و زیبا را خلق نمایند.

باغ کوچک برای عروسی

مراسم عروسی کوچک معمولا در باغ عروسی شخصی و یا در منزل مسکونی نیز برگزار می گردد اما برگزاری این مراسم در باغ کوچک حال و هوای دیگری خواهد داشت و برای مهمانان و عروس داماد روزی به یاد ماندنی را خواهد ساخت. از سوی دیگر به دلیل کثرت آپارتمان نشینی و فضای کوچک خانه ها بخصوص در شهر های بزرگ مردم مجبورند مراسمات خود را در مکان هایی مانند باغ عروسی برگزار نمایند.

باغ عروسی کوچک

اجاره باغ کوچک برای عروسی

اجاره باغ کوچک برای عروسی نسبت به گذشته رواج بیشتری پیدا کرده است و این موضوع سبب رقابت بین باغ ها شده و این رقابت سالم می تواند سبب افزایش خدمات ارائه شده در این مکان ها شود. زمانی که مراسم عروسی در باغ کوچک برگزار می گردد پرسنل آموزش دیده و با سابقه باغ پذیرایی منحصر بفردی از مهمانان شما خواهند کرد وروزی با شکوه در ذهن مهمانان ثبت خواهد شد.

  • باغ کوچک عروسی با سفره عقد
  • باغ کوچک عروسی

برای اجاره باغ کوچک عروس و داماد باید به فاکتور هایی مانند تعداد مهمانان ،بودجه ،سلیقه خود ،موقعیت مکانی و قابل دسترس بودن باغ توجه نمایند و انتخاب خود را با در نظر گرفتن فاکتورهای ذکر شده انجام دهند.عروس و داماد در ابتدا باید به صورت حضوری به دیدن باغ بروند و پس از پسند آن و مطابقت با شرایط خود نسبت به اجاره آن اقدام کنند.

اجاره باغ کوچک برای عروسی

خدمات باغ کوچک برای عروسی

خدمات باغ کوچک برای عروسی شامل موارد زیادی است و مدیریت و پرسنل باغ سعی در هر چه بهتر ارائه دادن آنها دارند .چند مورد از این خدمات عبارتند از :

  • باغ کوچک عروسی لاکچری
  • باغ کوچک لوکس

گل آرایی: خدمات گل آرایی مواردی از جمله گل آرایی جایگاه عروس و داماد، گل آرایی ورودی باغ ،گل آرایی میز مهمان ها و . . . را در بر می گیرد.

  • گل آرایی میز باغ عروسی
  • طراحی میز مهمان به همراه گل آرایی

کترینگ غذا: کترینگ غذا شامل انواع غذا های ایرانی و فرنگی،آماده شده توسط بهترین سر آشپز ها می باشد. مهمانان محترم می توانند در صورت تمایل از غذاهای ایرانی و یا غذاهای فرنگی نوش جان کنند.
پذیرایی عالی: پذیرایی توسط پرسنل زحمتکش و شیک پوش باغ کوچک انجام می شود و در دو نوبت عصرانه و شام ارائه می گردد.
موسیقی: موسیقی ارائه اجرا شده در مراسم عقد و عروسی با توجه به سلیقه و درخواست خانواده ها پخش خواهد شد .در اکثر موارد از موسیقی زنده و با حضور بهترین ارکسترها استفاده می گردد.

سفره عقد در باغ کوچک

دیزاین سفره عقد: یکی از مهم ترین خدمات ارائه شده در باغ های کوچک برای عقد و عروسی دیزاین و طراحی سفره عقد می باشد که توسط بهترین و تخصصی ترین تیم های تزیین اجرا می شود.
پارکینگ: پارکینگ از دیگر خدمات ارائه شده به مهمانان می باشد تا بتوانند با خیالی آسوده از مراسم لذت ببرند.

خدمات باغ کوچک برای عروسی

باغ کوچک برای عقد و عروسی تهران

اگر در شهر تهران زندگی می کنید می توانید از باغ های کوچک برای عروسی که در تهران هستند استفاده نمایید. در نقاط مختلف تهران این باغ ها فعالیت می کنند. در شهر تهران به دلیل افزایش آپارتمان نشینی مردم بیشتر مراسمات خود را در این باغ ها برگزار می کنند البته توان مالی خانواده ها نیز در برگزاری مراسمات در این باغ ها دخالت مستقیم دارد.

باغ ها در نقاط مختلف تهران ارائه خدمات می دهند و با توجه به موقعیت جغرافیایی که در آن قرار گرفته اند مبلغ اجاره متفاوتی خواهند داشت. بیشتر این باغ ها به ارائه خدمات لوکس مجالس و با تشریفات فراوان می پردازند که می توانند شبی به یاد ماندنی را برای مهمانان و عروس و داماد در پی داشته باشند.

تصویر زیر مربوط به باغ عروسی شمال تهران تشریفات ژوبین می باشد. برای برگزاری مراسم خود در این باغ می توانید با ما تماس بگیرید.

باغ کوچک عروسی تهران

باغ کوچک برای عروسی در اطراف تهران

برای برگزاری مراسم عروسی با شکوه و به یاد ماندنی می توانید از باغ های کوچک برای عروسی که در اطراف تهران وجود دارند استفاده نمایید. با برگزاری مراسم عروسی خود درباغ کوچک و با بهره گیری از خدمات لوکس این باغ ها می توانید مراسمی به یاد ماندنی داشته باشید.

باغ کوچک برای عروسی در اطراف تهرانلوکیشن های مختلفی برای اجرای مراسم عروسی در اطراف تهران وجود دارد. باغ عروسی شهریار یکی از لوکیشن های مناسب برای برگزاری مراسم عروسی است. همچنین باغ عروسی لواسان برای افرادی که می خواهند در سمت شرق تهران مراسم عروسی خود را برگزار کنند مناسب است.

قیمت باغ کوچک برای عروسی

در نقاط مختلف باغ های کوچک زیادی برای برگزاری مراسم عروسی طراحی وساخته شده اند و با ارائه تشریفات فراوان آماده پذیرایی از مهمانان شما هستند.

شما می توانید با توجه به بودجه ای که دارید باغ مورد نظر را با شرایط در نظر دارید انتخاب کنید. قیمت باغ کوچک برای عروسی با توجه به عواملی از جمله موقعیت جغرافیایی ،ظرفیت ،تزیینات و دیزاین داخلی ،نحوه پذیرایی و غذا ها و سایر عوامل تعیین می شود.

قیمت باغ کوچک برای عروسی

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

  1. Milad
    10 آبان 1401

    سلام
    من یک سوال داشتم
    اجاره باغ شما چقدر است ؟
    وختی من بخوام تقریبا ۴۰ مهمان بخاطر یک پارتی کوچک دعوت کنم کلأ هزینه اش چقدر میشه ؟

    پاسخ
    • ادمین
      15 آبان 1401

      سلام
      لوکیشن باغ برای مراسم هایی با تعداد مهمان های ۴۰ نفر مناسب نیست و هزینه بر است. شما می توانید برای برگزاری مراسم با این تعداد مهمان از سالن های اجتماعات تشریفات ژوبین استفاده کنید. دقت داشته باشید که تمامی سالن ها و باغ های فقط به همراه پکیج خدمات و پذیرایی اجاره داده می شود.

      پاسخ
  2. محمدزاده
    30 تیر 1402

    سلام وقت بخیر . برای میهمانی به تعداد ۳۵ نفر میخواستم بدونم هزینه چقدره . فیلمبرداری و دی جی نمیخوام ولی گل ارایی و پذیرایی خوب فقط در محیط باغ مد نظرم هست، حتی سالن هم دوست ندارم .

    پاسخ
    • ادمین
      21 مرداد 1402

      سلام هزینه های باغ عروسی با توجه به باغ انتخابی شما و منو انتخابی شما انجام می شود. با توجه به اینکه اجرای مراسم در باغ با حداقل ۵۰ نفر انجام می شود برای ۳۵ نفر سالن مناسب تر می باشد و اجرای مراسم عروسی برای ۳۵ نفر در باغ برای شما به صرفه نیست. برای اطلاعات بیشتر از قیمت باغ کوچک عروسی با ما تماس بگیرید.

      پاسخ

مطالب بیشتر تشریفات عروسی

لیست باغ تالار گرمدره با قیمت مناسب
22 شهریور

لیست باغ تالار گرمدره با قیمت مناسب

منطقه گرمدره در جاده کرج واقع شده است و به عنوان یک منطقه پرطرفدار برای برگزاری مراسم‌های مختلف از تعداد زیادی باغ تالار برخوردار است. در ادامه فهرستی از باغ‌ تالار گرمدره را مشاهده خواهید کرد. این لیست به شما امکان می‌دهد تا باغ تالار دلخواه خود را خواندن ادامه مطلب …

O 0
باغ جمشیدیه
13 شهریور

باغ جمشیدیه

باغ عروسی جمشیدیه تقریباً با ظرفیت ۲۰۰ نفر فضایی بسیار خاص دارد و یکی از بهترین باغ عروسی شمال تهران است. افرادی که عاشق جزئیات هستند این باغ می‌تواند گزینه مناسبی برای آنها باشد. ظرفیت باغ از این جهت کم است تا بتوانند خدمات دهی بهتری داشته باشند.
اگخواندن ادامه مطلب …

O 0
باغ تالار آرشین محدوده شهریار
05 شهریور

باغ تالار آرشین محدوده شهریار

باغ تالار آرشین یکی از باغ‌های جذاب واقع در سعید آباد یا همان شهرستان شهریار است. این باغ در سال ۱۳۹۵ در خارج از تهران افتتاح شد. باغ عمارت آرشین که به باغ کیوان نیز معروف است، دارای فضایی وسیع و نمایی سبز و زیبا هست که این نما باعث شده افراد خاصی راخواندن ادامه مطلب …

O 0
z
برای برگزاری مراسم با آفر ویژه با ظرفیت 100 الی 300 نفر با شماره09122780898 تماس بگیرید.