5/5 - (2 امتیاز)

برگزاری مراسم ترحیم در فضای باز و باغ

22 آبان
وبلاگ
O 0

تشریفات ژوبین با برگزاری مراسم ترحیم در سالن ها و باغ های تشریفاتی خود آماده برگزاری مراسم شما عزیزان است. برای اطلاع از لوکیشن فضای باز برای برگزاری مراسم ترحیم و سالن اجتماعات ختم می توانید با ما تماس بگیرید.

برگزاری مراسم ترحیم در فضای بازامروزه شاهد افزایش چشم گیر برگزاری مراسم ترحیم در فضای باز هستیم اما نکته بسیار مهم درباره برگزاری مراسم های مختلف در فضای باز این است که تیم تشریفات حرفه ای باید وظیفه برگزاری چنین مراسم هایی را به عهده بگیرد زیرا برگزاری مراسم ترحیم در فضای باز نیاز به تجربه و مهارت زیادی دارد و یک تیم غیر حرفه ای به هیچ عنوان توانایی برگزاری یک مراسم باکیفیت را نخواهد داشت.
از طرفی دیگر نیز برگزاری یک مراسم اصولی و حرفه ای نیازمند روحیه و حال مساعدی است که چنین روحیه ای را نمی توان در نزدیکان فرد متوفی یافت بنابراین بهترین روش جهت برگزاری یک مراسم اصولی و به عبارتی آبرومندانه، سپردن آن به یک تیم تشریفاتی حرفه ای است.

پذیرایی مراسم ترحیم در فضای باز

همانطور که گفته شد پذیرایی مراسم ترحیم در فضای باز نیز مانند پذیرایی در مراسم های دیگر از اصول و قواعد خاصی پیروی می کند و همواره به برگزاری هر چه بهتر این مراسم از سوی بزرگ تر ها تاکید شده است؛ معمولا بیشتر مردم ایران حتی برای یک بار هم که شده از بزرگ تر های خود این جمله را شنیده اند که:
پس از مرگم مراسم آبرومندانه ای را برگزار کنید و یا حتی بسیاری از افراد در زمان حیاتشان، چگونگی نحوه برگزاری مراسم خود را برنامه ریزی و تعیین می کنند.
با توضیحات فوق مطمئنا همه ما به اهمیت نحوه برگزاری مراسم ترحیم در جامعه ایرانی پی برده ایم بنابراین زمانی که تمام وظایف برگزاری مراسم ترحیم را به تیم های متخصص که زیر نظر یک تشریفات معتبر و حرفه ای نظیر تشریفات ژوبین فعالیت می کند بسپارید می توانید به خوبی انتظارات خود و بستگان را از برگزاری یک مراسم ترحیم آبرومندانه برآورده کنید.

پذیرایی مراسم ترحیم در فضای بازهمانطور که امروزه تمامی امور به روش های ساده و سریع انجام می شوند، پذیرایی مراسم ترحیم در فضای باز نیز از این قاعده مستثنی نیست بنابراین امروزه عبارتی تحت عنوان “پک پذیرایی مراسم ترحیم” را بسیار می شنویم.
پک های پذیرایی توسط مسئولین برگزار کننده مراسم تهیه می شود؛ زمانی که این مسئولیت بر عهده تیم های تشریفات قرار داده می شود مراحل انجام کار از آن چه که فکرش را می کنید هم ساده تر خواهد شد.
پک پذیرایی برای برگزاری مراسم ترحیم در فضای باز با توجه به عوامل زیر توسط صاحب عزا انتخاب می شود:

  • بودجه
  • محتویات پک که شامل انواع میوه، خرما، آجیل، انواع کیک ها و آب میوه ها و… می باشد.
  • فصل برگزاری مراسم
  • تعداد مهمان ها

نکاتی که باید در حین تهیه پک پذیرایی به آن توجه کرد:

  • حتما به کیفیت میوه ها توجه کنید و اگر خودتان می خواهید پک پذیرایی را تهیه کنید حتما در ساعات اولیه صبح به تره بار بروید.
  • هم در هنگام خرید میوه ها را دستچین کنید و هم زمانی که میوه ها را می شویید.
  • از آن جایی که برگزاری مراسم ترحیم بر خلاف دیگر مراسم ها، از پیش تعیین شده نیست پس باید برای تهیه پک های پذیرایی برنامه ریزی دقیقی داشته باشید.
  • اگر زمان کمی در اختیار دارید می توانید پک پذیرایی را از موسسات تشریفاتی سفارش دهید اما قبل از هر اقدامی حتما از کیفیت خدمات و کیفیت پک های پذیرایی اطمینان حاصل کنید چرا که کوچک ترین اشتباه در این زمینه می تواند به یک مشکل جبران ناپذیر تبدیل شود.
  • گل آرایی مراسم ترحیم
  • شمع آرایی و گل آرایی ترحیم

خصوصیات لوکیشن فضای باز در مراسم ترحیم

بررسی خصوصیات لوکیشن فضای باز در مراسم ترحیم نیز از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. در ادامه به برخی از مهم ترین آن ها اشاره خواهیم کرد تا مناسب ترین انتخاب را داشته باشید:

خصوصیات لوکیشن فضای باز در مراسم ترحیمفاصله آرامستان تا محل برگزاری مراسم ترحیم: پس از برگزاری مراسم تدفین نوبت به برگزاری مراسم اصلی در محل انتخاب شده می رسد بنابراین مهمان های حاضر در آرامستان باید به محل برگزاری مراسم بروند پس مسافت بین آرامستان تا محل برگزاری مراسم هر چه کم تر باشد به نفع صاحب عزا و مهمان ها خواهد بود.

میزان تردد و ترافیک در روز های خاص هفته: معمولا در روز های پایانی هفته در مسیر های منتهی به باغ تالار ها و دیگر محل های برگزاری انواع مراسم های مختلف، بسیار پر تردد تر از روز های عادی در هفته است بنابراین قبل از انتخاب محل برگزاری مراسم حتما میزان تردد و ترافیک مسیر را بررسی کنید.

آب و هوای منطقه: زمانی که قصد برگزاری یک مراسم را دارید حتما باید از همه جهات محل برگزاری آن را بررسی کنید تا آسایش و راحتی مهمان ها تامین شود و از طرفی دیگر نیز مراسم به بهترین نحو ممکن برگزار شود. آب و هوا تاثیر بسزایی در کیفیت مراسمی که می خواهید برگزار کنید دارد مخصوصا زمانی که قصد برگزاری مراسم در فضای باز را دارید اهمیت این موضوع دو چندان می شود.

برگزاری مراسم ترحیم در باغ

برای برگزاری مراسم ترحیم در باغ و انتخاب مناسب ترین باغ در کوتاه ترین زمان ممکن می توانید به یک موسسه تشریفاتی معتبر مراجعه کنید و سپس با توجه به شرایط خود مانند بودجه جهت اجاره باغ، تعداد مهمان ها، مکان و لوکیشن مورد نظر و… بهترین و مناسب ترین باغ را انتخاب کنید. پس از انتخاب و اجاره باغ می توان خدمات گل آرایی و شمع آرایی ترحیم را نیز مانند دیگر خدمات از تیم های حرفه ای و نیرو های متخصص تشریفات معتبر دریافت کنید. نوع گل و نحوه شمع آرایی با توجه به سلیقه افراد، انتخاب و انجام می شود.

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مطالب بیشتر تشریفات عروسی

لیست باغ تالار گرمدره با قیمت مناسب
22 شهریور

لیست باغ تالار گرمدره با قیمت مناسب

منطقه گرمدره در جاده کرج واقع شده است و به عنوان یک منطقه پرطرفدار برای برگزاری مراسم‌های مختلف از تعداد زیادی باغ تالار برخوردار است. در ادامه فهرستی از باغ‌ تالار گرمدره را مشاهده خواهید کرد. این لیست به شما امکان می‌دهد تا باغ تالار دلخواه خود را خواندن ادامه مطلب …

O 0
باغ جمشیدیه
13 شهریور

باغ جمشیدیه

باغ عروسی جمشیدیه تقریباً با ظرفیت ۲۰۰ نفر فضایی بسیار خاص دارد و یکی از بهترین باغ عروسی شمال تهران است. افرادی که عاشق جزئیات هستند این باغ می‌تواند گزینه مناسبی برای آنها باشد. ظرفیت باغ از این جهت کم است تا بتوانند خدمات دهی بهتری داشته باشند.
اگخواندن ادامه مطلب …

O 0
باغ تالار آرشین محدوده شهریار
05 شهریور

باغ تالار آرشین محدوده شهریار

باغ تالار آرشین یکی از باغ‌های جذاب واقع در سعید آباد یا همان شهرستان شهریار است. این باغ در سال ۱۳۹۵ در خارج از تهران افتتاح شد. باغ عمارت آرشین که به باغ کیوان نیز معروف است، دارای فضایی وسیع و نمایی سبز و زیبا هست که این نما باعث شده افراد خاصی راخواندن ادامه مطلب …

O 0
z
برای برگزاری مراسم با آفر ویژه با ظرفیت 100 الی 300 نفر با شماره09122780898 تماس بگیرید.