5/5 - (2 امتیاز)

برگزاری مراسم در روف گاردن

02 مهر
وبلاگ
O 0

اگر قصد برگزاری مراسم خود در روف گاردن را دارید می توانید از خدمات اجاره روف گاردن تشریفات مجالس عروسی ژوبین استفاده کنید. در ادامه می توانید تصاویر برگزاری مراسم در روف گاردن را مشاهده کنید.

برگزاری مراسم در روف گاردن

ما در طول زندگی خود با توجه به سبک زندگی که داریم انواع مراسم ها را در روزهای خاصی در انواع محل ها برگزار می کنیم که ممکن است این مراسم ها مانند جلسات و سمینارهای اداری و کاری رسمی باشند و یا خودمانی، صمیمانه مانند مهمانی ها و دور همی ها، جشن تولد، مراسم عقد، مراسم عروسی و یا فارغ تحصیلی و … باشند.

یکی از محل هایی که می توان تمام این مراسم ها را در آن برگزار کرد برگزاری مراسم در روف گاردن است. اگر به دنبال روف گاردن با دیزاین خاصی برای مراسم های خود هستید می توانید با مراجعه به تشریفات مجالس ژوبین بهترین روف گاردن ها را شناسایی کنید و با توجه به نوع مراسمی که قصد برگزاری آن را دارید مناسب ترین و بهترین آن ها را انتخاب کنید و خدمات ویژه نوع مراسم خود را با بهترین کیفیت توسط بهترین و حرفه ای ترین پرسنل دریافت کنید.

  • اجاره روف گاردن
  • اجاره روف گاردن عقد

برگزاری مراسم عقد در روف گاردن

اگر شما کسی هستید که قصد برگزاری مراسم‌ عقد در روف گاردن را دارید بسیار خوش شانس هستید که این مطلب را می خوانید زیرا می خواهیم علاوه بر اطلاعاتی که در متن بالا در اختیارتان گذاشتیم نکات دیگری را نیز راجع به انتخاب روف گاردن به عنوان محل برگزاری مراسم عقد به شما یاد آور شویم که توجه و دقت به آن ها برایتان بسیار مفید است.

برگزاری مراسم عقد در روف گاردن

از آنجایی که مراسم عقد از مراسم هایی است که معمولا در آن تعداد کمی مهمان در آن دعوت می شوند و خانواده و دوستان و افراد نزدیک به عروس و داماد در آن شرکت می کنند پس یکی از گزینه های بسیار جذاب و خاص برای چنین جشن کوچکی برگزاری مراسم عقد در روف گاردن است. زیرا فضا و وسعت آن برای چنین مراسمی کفایت می کند و از پراکندگی مهمانان جلوگیری می کند و جلوه متمرکزی به فضای مراسم می بخشد و همچنین با توجه موقعیتی که روف گاردن دارد فضای سبز و المان های طبیعی روف گاردن موجود در آن ارتفاع و فضای باز جلوه بسیار با شکوه تر و زیباتری در مراسم عقد ایجاد می کند.

  • روف گاردن عقد
  • اجاره روف گاردن عقد

نکته دیگری که باید به آن توجه داشته باشید مسئله هزینه ها است اگر شما صرفا تصمیم به برگزاری مراسم عقد در روف گاردن را دارید و جشن عقد را در آن برگزار نمی کنید هزینه کمتری را بابت اجاره آن می پردازید. همچنین هزینه های شما با توجه به خدماتی که دریافت می کنید متفاوت است و هر چه مراسم شما لاکچری تر باشد طبیعی است که هزینه های بیشتری را باید متقبل بشوید.
خدماتی که برای برگزاری مراسم عقد در روف گاردن می خواهید دریافت کنید به سلیقه و انتخاب شما و میزان بودجه ای که در نظر دارید صرف مراسم تان کنید بستگی دارد اما به طور کلی به برخی از آن ها اشاره می کنیم:

  • برپایی سفره عقد
  • خوانش خطبه عقد آریایی
  • گیفت عقد
  • گل آرایی
  • شمع آرایی
  • دیزاین میز یاد بود

شما می توانید از لوکیشن های باغ عقد برای برگزاری مراسم عقد نیز بازدید کنید.

باغ عقد و روف

برگزاری مراسم عروسی در روف گاردن

در مطالب پیش تا به اینجا ما از مزایا و خصوصیات برگزاری مراسم در روف گاردن برای شما نوشتیم. اما باید این را هم بدانید که روف گاردن نیز مانند تمام مکان های دیگر برای برگزاری مراسم ها در آن شرایط مخصوص به خود را دارد. مثلا در برگزاری مراسم عروسی در روف گاردن باید حتما هنگام رزرو و اجاره آن شما آن شرایط را در نظر بگیرید و با رعایت نکات مربوط به آن در طول مراسم خود مانع هر گونه اتفاق ناگهانی ، بر هم زدن آرامش خود و مهمانان تان شوید. مهم ترین نکاتی که باید به آن ها توجه کنید به صورت زیر می باشد.

برگزاری مراسم عروسی در روف گاردن
  • فصل برگزاری مراسم در روف گاردن: با توجه به فضای باز و در ارتفاع قرار داشتن روف گاردن باید بدانید که این محل یک انتخاب مناسب برای فصل های گرم و خنک سال مانند فصل بهار، تابستان و پاییز است. پس دقت کنید که در این فصل ها سراغ چنین مکانی برای برگزاری هر مراسمی که در پیش دارید بروید.
  • امکانات روف گاردن: علاوه بر ضروری بودن وجود پارکینگ و آسانسور، در فصول مختلف سال به وجود امکانات متناسب فصل در روف گاردن دقت کنید مثلا وجود وسایل گرمایشی و سرمایشی متناسب با فصل و همچنین وجود سایبان برای جلوگیری از تابش آزاردهنده آفتاب و یا بارندگی های غیر منتظره بسبار ضروری است.
  • مه پاشی: همانطور که گفتیم روف گاردن برای فصل های گرم و خنک سال مناسب است. پس هنگام عقد قرارداد برای اجاره آن حتما به تشریفات مورد نظرتان خاطر نشان شوید که در صورت شرایط بسیار گرم و یا بسیار خنک آب و هوایی جهت متناسب سازی دمای جو حاکم بر فضای روف گاردن اقدام نمایند مثلا با مه پاشی و ایجاد رطوبت در فضا هوای مطلوب و خنکی ماه های گرم تابستان را در روف گاردن ایجاد کنند و یا با مه پاشی و ایجاد دمای گرم فصل های خنک سال، جو مناسبی را برای روف گاردن فراهم آورند.
  •  توجه به قطع و وصل برق روف گاردن با توجه به اینکه روف گاردن در طبقات پایانی ساحتمان ها قرار دارد حتما به یاد داشته باشید هنگام عقد قرار داد به تداوم وصل برق و عدم قطع برق در طول مراسم خود به تشریفات متذکر شوید تا در صورت هر گونه قطعی و اشکال پیش آمده در تامین برق مورد نیاز بتوانید شما از حقوق و آرامش خود و مهمانان تان دفاع کنید.
  • حشرات موذی: در فصول گرم سال یکی از نگرانی های ما هجوم احتمالی حشرات گزنده و موذی است اگر قصد دارید مراسم خود را در روف گاردن برگزار کنید حتما به این موضوع نیز توجه داشته باشید و جهت دفع این موجودات از خدمات تشریفات بخواهید تمهیداتی را بیندیشند.

برگزاری تولد و مهمانی در روف گاردن

جشن های تولد و مهمانی ها از آن دسته از مراسم هایی هستند که بیشتر خودمانی و صمیمانه تر برگزار می شوند و هدف ما از برگزاری هر کدام از آن ها صرفا به جا آوردن آداب و تشریفات خشک و مرسوم نیست. بلکه نگاه ما به این گونه جشن ها و مهمانی ها فراهم آوردن لحظات شاد و بسیار مفرح برای خود و عزیزان مان است.

برگزاری تولد و مهمانی در روف گاردن

در برگزاری تولد و مهمانی در روف گاردن به علت فضای جذاب و خاص آن چنین شرایط شاد و صمیمانه ای برای شما مهیا است. مخصوصا در جشن های تولد و مهمانی ها که بیشتر ما مایل هستیم صاحب تولد یا شخص خاصی را سورپرایز کنیم و لحظات باشکوه و ویژه ای را برای او بسازیم پرسنل تشریفات ژوبین با طراحی ایده های جذاب و سرگرم کننده و جالب زمینه شادی و تفریح را برای مهمانان شما و آن شخص خاص را بسیار حرفه ای ایجاد می کنند.

ویژگی و خدمات در روف گاردن

تنوع ویژگی و خدمات در روف گاردن بسیار زیاد است و هر کدام از آن ها می تواند بسته به علایق و شرایط شخص و نوع مراسمی که درآن برگزار شود مهم و مطلوب جلوه کند که ما به طور کلی به برخی از آن ها در این متن اشاره می کنیم:

  • ویو جذاب
  • فضای باز و دلپذیر
  • شرایط مناسب تر برای آتش بازی در فضای باز
خدمات در روف گاردن

خدمات در روف گاردن

  • کترینگ غذا
  • سفره عقد
  • موسیقی زنده و دی جی
  • طراحی و اجرای تم تولد
  • گل آرایی و شمع آرایی و نور پردازی حرفه ای
  • آتش بازی
  • پذیرایی به صورتVIP
  • پذیرایی به صورت عصرانه و شام
  • عکاسی و فیلم برداری
  • کیک تولد و عروسی و کیک عقد
  • پذیرایی با میوه ها و نوشیدنی های مناسب فصل
  • طراحی ایده های سورپرایز و سرگرم کننده

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مطالب بیشتر تشریفات عروسی

لیست باغ تالار گرمدره با قیمت مناسب
22 شهریور

لیست باغ تالار گرمدره با قیمت مناسب

منطقه گرمدره در جاده کرج واقع شده است و به عنوان یک منطقه پرطرفدار برای برگزاری مراسم‌های مختلف از تعداد زیادی باغ تالار برخوردار است. در ادامه فهرستی از باغ‌ تالار گرمدره را مشاهده خواهید کرد. این لیست به شما امکان می‌دهد تا باغ تالار دلخواه خود را خواندن ادامه مطلب …

O 0
باغ جمشیدیه
13 شهریور

باغ جمشیدیه

باغ عروسی جمشیدیه تقریباً با ظرفیت ۲۰۰ نفر فضایی بسیار خاص دارد و یکی از بهترین باغ عروسی شمال تهران است. افرادی که عاشق جزئیات هستند این باغ می‌تواند گزینه مناسبی برای آنها باشد. ظرفیت باغ از این جهت کم است تا بتوانند خدمات دهی بهتری داشته باشند.
اگخواندن ادامه مطلب …

O 0
باغ تالار آرشین محدوده شهریار
05 شهریور

باغ تالار آرشین محدوده شهریار

باغ تالار آرشین یکی از باغ‌های جذاب واقع در سعید آباد یا همان شهرستان شهریار است. این باغ در سال ۱۳۹۵ در خارج از تهران افتتاح شد. باغ عمارت آرشین که به باغ کیوان نیز معروف است، دارای فضایی وسیع و نمایی سبز و زیبا هست که این نما باعث شده افراد خاصی راخواندن ادامه مطلب …

O 0
z
برای برگزاری مراسم با آفر ویژه با ظرفیت 100 الی 300 نفر با شماره09122780898 تماس بگیرید.