5/5 - (3 امتیاز)

سالن اجتماعات برای عروسی

16 فروردین
وبلاگ
O 0

اجاره سالن اجتماعات برای عروسی

از یکی از محل هایی که برای برگزاری مراسم عروسی مقرون به صرفه و مناسب است می شود نام برد سالن اجتماعات برای عروسی است. سالن های اجتماعات عمدتا در طبقات منفی یا طبقه هم کف برج های مسکونی و برج های اداری قرار دارند.
این سالن ها در عین حال که بسیار مقرون به صرفه هستند دارای ویژگی های خوبی هستند که سبب می شود یک گزینه خوب برای انتخاب عروس و دامادها باشند مثلا: سالن اجتماعات برای عروسی در همه مناطق به راحتی در ظرفیت های مختلف قابل دسترسی هستند، دارای امکانات لازم برای رفاه و آسایش مهمانان، مانند آسانسور، اتاق پرور، پارکینگ، سرویس بهداشتی آشپزخانه و … می باشند، دارای معماری های زیبا و به روزی هستند و در آن ها خدمات متنوعی ارائه داده می شود.

سالن اجتماعات برای عروسیباید توجه داشته باشید که سالن اجتماعات برای عروسی با وجود این که مقرون به صرفه است اما این عامل سبب نمی شود که از شکوه مراسم عروسی کاسته شود و همین ویژگی نیز تاثیر بسزایی در جذابیت این سالن ها و جلب توجه عروس و دامادها به آن ها دارد.
بر اساس این توصیف ها تشریفات مجالس عروسی ژوبین برای عروس و دامادهایی که مایل هستند مراسم عروسی خود را در سالن اجتماعات برای عروسی برگزار کنند سالن های مدرنی که دارای معماری های زیبا و لوکسی هستند و همچنین از امکانات بسیار عالی و به روزی برخوردار هستند را در همه مناطق شهر به راحتی اجاره و رزرو می کند.

اجاره سالن عروسیهمچنین صفر تا صد خدمات عروسی را بر اساس هر میزان بودجه و هر سلیقه ای در سالن های اجتماعات برای عروسی بر عهده گرفته و به مشتریان خود بهترین خدمات را ارائه می دهد و همواره اولویت و دغدغه مدیریت و پرسنل این تشریفات رضایت و آسایش عروس و دامادها و مهمانان شان است.

  • سالن اجتماعات عروسی
  • سالن اجتماعات عقد و عروسی
  • اجاره سالن عروسی
  • سالن عروسی لوکس

خدمات سالن اجتماعات برای عروسی

همانطورکه گفته شد خدمات سالن اجتماعات برای عروسی بسیار متنوع است و اصولا صفر تا صد خدمات توسط تشریفات ژوبین بر عهده گرفته شده و ارائه خواهد شد. ارائه این خدمات با توجه به سلیقه عروس و داماد و همچنین میزان بودجه آن ها متغیر است. و در ارائه خدمات سالن اجتماعات برای عروسی ابتدا نظر، سلیقه و خواست عروس و داماد در اولویت قرار دارد و سپس برای کمک به مدیریت بهتر بودجه آن ها توسط مشاوران تشریفات ژوبین به آن ها راهنمایی ها و مشاوره های لازم جهت انتخاب درست در دریافت خدمات مناسب داده می شود و همچنین برای هر چه با شکوه تر شدن مراسم عروسی آن ها در سالن اجتماعات برای عروسی در دریافت خدمات پیشنهادات ویژه ای به عروس وخدمات سالن اجتماعات برای عروسی دامادها از طرف مشاوران می شود. اکنون به برخی از خدماتی که در سالن اجتماعات ارائه می شود اشاره می کنیم:

  •  کترینگ: منوی غذایی پیشنهادی از طرف تشریفات شامل انواع غذاهای ایرانی و فرنگی همراه با انواع سالادها، دسرها، نوشیدنی های فصل و فینگر فودها و … است که توسط سر آشپزهای مجرب طبخ می شود.
  •  پذیرایی: پذیرایی از مهمامان توسط مهمانداران باتجربه و حرفه ای انجام می شود.
  • گل آرایی: تزئین سالن اجتماعات با گل های زیبا توسط هنرمندان حرفه ای مطابق سلیقه عروس و داماد انجام می شود که شامل گل آرایی جایگاه ویژه عروس و داماد، محل ورود عروس و داماد، گل آرایی میز مهمانان و همچنین فضای سالن است.
  •  میز آرایی: در میز آرایی از ظروف شیک و لوکس برای پذیرایی و گل های زیبایی برای تزئین آن استفاده می شود.
  •  نور پردازی: نور افشانی های زیبا در فضای سالن و جایگاه رقص عروس داماد برای زیبا سازی سالن انجام می شود.
  •  میوه و شیرینی آرایی: در پذیرایی از مهمانان از میوه های با کیفیت و تازه و همچنین شیرینی های مخصوص و تازه استفاده می شود. چیدمان و آرایش میوه ها در ظروف پذیرایی به صورت خیلی زیبا و هنرمندانه ای توسط هنرمندان تیم انجام می شود.
  •  کیک عروسی: کیک عروسی از بهترین شیرینی پزی های معتبر طبق سلیقه عروس و داماد تهیه می شود.
  •  موسیقی زنده: از حضور هنرمندان عرصه موسیقی مورد نظر عروس و داماد در مراسم عروسی آن ها دعوت به عمل می آید مانند: دعوت از خوانندگان، نوازندگان سازهای مخصوص یا دی جی هایی که مد نظر عروس و داماد هستند.
  •  معرفی مزون های معتبر و دارای لباس های به روز، معرفی آرایشگا های معتبر با میکاپ آرتیست های حرفه ای و همچنین معرفی آتلیه اختصاصی و … نیز از دیگر خدمات است.
خدمات و تشریفات سالن عروسی

قیمت سالن اجتماعات برای عروسی

عوامل زیر در میزان هزینه ها و قیمت سالن اجتماعات برای عروسی بسیار تاثیر گذارند:

  •  ظرفیت سالن اجتماعات
  • معماری آن
  • امکانات موجود در سالن
  •  منطقه ای از شهر که سالن در آن قرار دارد
  •  طبقه ای از برج که سالن در آن واقع است
  •  دیزاین و چیدمان صندلی ها
  • جنس و کیفیت صندلی ها و میز مهمانان
  •  خدماتی که در آن ارائه می شود

تعرفه اجاره سالن اجتماعات برای عروسی

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مطالب بیشتر تشریفات عروسی

لیست باغ تالار گرمدره با قیمت مناسب
22 شهریور

لیست باغ تالار گرمدره با قیمت مناسب

منطقه گرمدره در جاده کرج واقع شده است و به عنوان یک منطقه پرطرفدار برای برگزاری مراسم‌های مختلف از تعداد زیادی باغ تالار برخوردار است. در ادامه فهرستی از باغ‌ تالار گرمدره را مشاهده خواهید کرد. این لیست به شما امکان می‌دهد تا باغ تالار دلخواه خود را خواندن ادامه مطلب …

O 0
باغ جمشیدیه
13 شهریور

باغ جمشیدیه

باغ عروسی جمشیدیه تقریباً با ظرفیت ۲۰۰ نفر فضایی بسیار خاص دارد و یکی از بهترین باغ عروسی شمال تهران است. افرادی که عاشق جزئیات هستند این باغ می‌تواند گزینه مناسبی برای آنها باشد. ظرفیت باغ از این جهت کم است تا بتوانند خدمات دهی بهتری داشته باشند.
اگخواندن ادامه مطلب …

O 0
باغ تالار آرشین محدوده شهریار
05 شهریور

باغ تالار آرشین محدوده شهریار

باغ تالار آرشین یکی از باغ‌های جذاب واقع در سعید آباد یا همان شهرستان شهریار است. این باغ در سال ۱۳۹۵ در خارج از تهران افتتاح شد. باغ عمارت آرشین که به باغ کیوان نیز معروف است، دارای فضایی وسیع و نمایی سبز و زیبا هست که این نما باعث شده افراد خاصی راخواندن ادامه مطلب …

O 0
z
برای برگزاری مراسم با آفر ویژه با ظرفیت 100 الی 300 نفر با شماره09122780898 تماس بگیرید.