5/5 - (3 امتیاز)

گل آرایی مراسم عروسی

03 اردیبهشت
وبلاگ
O 0

یکی از مهم ترین بخش های تشریفات عروسی، گل آرایی مراسم عروسی است. گل آرایی دقیق و حرفه ای سبب می شود عروسی جلوه ای زیباتر داشته و همچنین کمک می کند که فعالیت های گروه خدمات دهنده عروسی ، نور پردازی، فیلم برداری و عکاسی و تزیینات به بهترین شکل ممکن دیده شود. گل آرایی مراسم عروسی اگر به بهترین نحو و به صورت لوکس انجام شود سبب آرامش ووحال خوب مهمان ها نیز خواهد بود.

گل آرایی مراسم عروسی

برای اینکه گل آرایی مراسم عروسی زیبا و به بهترین نحو کار شود بایدتوسط کادری حرفه ای و با تجربه انجام شود. معمولا گل آرایی در قسمت های مختلف سالن عروسی و با زیباترین و با کیفیت ترین گل ها و سایر تزیینات انجام می شود.

قسمت هایی که در سالن عروسی باید در آنجا گل آرایی انجام شود عبارتست از :

  • گل آرایی برای مسیر ورودی عروس و داماد و مهمانان
  • گل آرایی جایگاه مخصوص نشستن عروس و داماد
  • گل آرایی مخصوص میز های پذیرایی
  • گل آرایی مخصوص میزهای یادبود
  • گل آرایی میز شام
  • گل آرائی تالار عروسی
  • گل آرایی سفره عقد
  • گل آرایی باغ عقد
  • گل آرایی گل رنگی

از آنجایی که گل مظهر پاکی ،وفاداری و زیبایی می باشد اهمیت وجود گل و گل آرایی را در مراسمات عروسی دوچندان می کند .در گذشته نیز اجداد ما از گل های مختلف در مراسمات عروسی خود استفاده می کردند و وجود آن را برای زندگی عروس و داماد خوش یمن می دانستند.

 گل آرایی مراسم و مجالس عروسی

امروزه نیز گل آرایی مراسم عروسی را یکی از موارد مهم در مراسمات یاد می کنند و تلاش می کنند این کار به بهترین نحو آماده شود و در این کار معمولا وسواس زیادی به خرج می رود.

برای اینکه بهترین گل آرایی و دیزاین را در مراسم خود داشته باشیم باید یکسری نکات مهم را در عقد قرارداد با سالن ها و باغ عروسی لحاظ نماییم برای اینکه بتوانید بهترین گل آرایی را انتخاب نمایید :

  1.  باید تمام نمونه های قبلی گل آرایی مراسم عروسی را مشاهده نموده و قیمت آنها را بپرسید.
  2. در قرارداد خود حتما شرط کنید که از گل های تازه و با کیفیت استفاده نمایند.
  3. ۳٫ رنگ گل های انتخابی باید هماهنگی با تم جشن عروسی داشته باشد. ۴٫از افراد با تجربه و ماهر در گل آرایی استفاده گردد.
  • گل آرایی میز شام
  • گل آرایی تالار عروسی
  • گل آرایی و شمع آرایی
  • گل آرایی عروسی

هزینه گل آرایی مراسم و مجالس عروسی

یکی از هزینه های برگزاری مجالس عروسی ،هزینه گل آرایی مراسم عروسی می باشد. افرادی که از  تشریفات گل آرایی در مجالس استفاده می کنند باید به فکر پرداخت هزینه آن نیز باشند .هزینه گل آرایی برای مجالس عروسی کاملا متفاوت می باشد و نمی توان برای همه مجالس های عروسی هزینه ای ثابت را در نظر گرفت.

در تعیین هزینه نهایی گل آرایی مجالس عروسی عوامل زیادی تاثیر گذار هستند که تاثیر هر کدام از عوامل متفاوت است. عواملی مانند میزان گل های استفاده شده ،طراحی های لازم برای گل آرایی ،دستمزد افرادی کار گل آرایی را برعهده دارند و . . . در تعیین هزینه گل آرایی تاثیر مستقیم دارند.

هزینه گل آرایی مراسم و مجالس عروسی

ممکن است هزینه گل آرایی های شیک و زیبا که از گل های گران قیمت استفاده می کنند کمی بالا باشد و همه افراد نتوانند از آن استفاده کنند.

برای حل این مشکل افراد با بودجه کم می توانند از گل های مناسب فصل عروسی و یا گل های تزیینی مصنوعی استفاده کنند تا هم زیبایی و شیک بودن مراسم از بین نرود و هم هزینه کمتری را پرداخت نمایند.

گل آرایی جایگاه عروس و داماد

گل آرایی جایگاه عروس و داماد در سبک های مختلف می تواند اجرا شود. این گل آرایی با سبک مدرن ونوین می تواند بسیار جداب و زیبا باشد و نظر افراد مختلف را به خود جلب کند.هر قدر تزیین میز عروس و داماد با گل های طبیعی خوش رنگ و با تزیین شمع های زیبا انجام شود تاثیر مثبت بیشتری بر مهمانان خواهد گذاشت.

از آنجایی که جایگاه عروس و داماد مرکز توجه در مراسمات عروسی است بنابرین خدمات مجالس عروسی در گل آرایی باید توجه ویژه ای به آنجا کند.برای هر چه زیباتر شدن جایگاه عروس و داماد پیشنهاد می شود گل های طبیعی زیبا را مانند یک لوستر درست کرده وبجای لوستر کریستال نصب نمایید تا جلوه ای زیبا به جایگاه ببخشد.

دلیل دیگر مهم بودن جایگاه عروس و داماد در خدمات گل آرایی این است که بیشتر فیلم عروسی از این جایگاه ظبط می شود و اکثر عکس ها در این جایگاه انداخته می شود.برای هر چه جذاب تر شدن این جایگاه می توان دیواری از گل های زیبا و طبیعی را در پشت عروس و داماد ایجاد نمود وهمچنین می تواند در مسیر ورود به جایگاه و عبور آنها گل آرایی های خاصی را انجام داد.

به دلیل اهمیت این جایگاه باید از یک تیم متخصص و با تجربه در این کار استفاده نمود تا بدون هیج مشکل و کم و کاستی گل آرایی مراسم عروسی را انجام دهند.

جشن عروسی رویدادی خاص برای هر فردی است. برای هر چه بهتر برگزاری این مراسم و به یاد ماندنی شدن آن بهتر است به همه نکات توجه ویژه نمود. گل رایی نیز از جمله موارد مهم در مراسم عروسی می باشد که باید توجه خاص و ویژه به آن داشت تا به بهترین شکل ممکن انجام پذیرد.

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مطالب بیشتر تشریفات عروسی

لیست باغ تالار گرمدره با قیمت مناسب
22 شهریور

لیست باغ تالار گرمدره با قیمت مناسب

منطقه گرمدره در جاده کرج واقع شده است و به عنوان یک منطقه پرطرفدار برای برگزاری مراسم‌های مختلف از تعداد زیادی باغ تالار برخوردار است. در ادامه فهرستی از باغ‌ تالار گرمدره را مشاهده خواهید کرد. این لیست به شما امکان می‌دهد تا باغ تالار دلخواه خود را خواندن ادامه مطلب …

O 0
باغ جمشیدیه
13 شهریور

باغ جمشیدیه

باغ عروسی جمشیدیه تقریباً با ظرفیت ۲۰۰ نفر فضایی بسیار خاص دارد و یکی از بهترین باغ عروسی شمال تهران است. افرادی که عاشق جزئیات هستند این باغ می‌تواند گزینه مناسبی برای آنها باشد. ظرفیت باغ از این جهت کم است تا بتوانند خدمات دهی بهتری داشته باشند.
اگخواندن ادامه مطلب …

O 0
باغ تالار آرشین محدوده شهریار
05 شهریور

باغ تالار آرشین محدوده شهریار

باغ تالار آرشین یکی از باغ‌های جذاب واقع در سعید آباد یا همان شهرستان شهریار است. این باغ در سال ۱۳۹۵ در خارج از تهران افتتاح شد. باغ عمارت آرشین که به باغ کیوان نیز معروف است، دارای فضایی وسیع و نمایی سبز و زیبا هست که این نما باعث شده افراد خاصی راخواندن ادامه مطلب …

O 0
z
برای برگزاری مراسم با آفر ویژه با ظرفیت 100 الی 300 نفر با شماره09122780898 تماس بگیرید.