5/5 - (3 امتیاز)

باغ تالار آرشین محدوده شهریار

05 شهریور
وبلاگ
O 0

باغ تالار آرشین یکی از باغ‌های جذاب واقع در سعید آباد یا همان شهرستان شهریار است. این باغ در سال ۱۳۹۵ در خارج از تهران افتتاح شد. باغ عمارت آرشین که به باغ کیوان نیز معروف است، دارای فضایی وسیع و نمایی سبز و زیبا هست که این نما باعث شده افراد خاصی را به سمت خود جذب کند.

باغ تالار آرشین محدوده شهریارلازم است بدانید که فضای تلفیقی رستیک آبنما و فضای سبز قهوه خانه مراکشی باعث شده فضایی خاصی در باغ تالار آرشین ایجاد شود. این باغ عمارت به سبک اروپایی و وسیع معماری شده است. از طرفی به دلیل اینکه معماری یونیک دارد یک انتخاب عالی برای برگزاری مراسم‌های باشکوه است.
پیشنهاد ما به شما این است که اگر سلیقه خاص و یونیک دارید و می خواهید مراسم شما در باغ تالار های شهریار برگزار شود، حتماً از باغ آرشین دیدن کنید. ما در این مطلب سعی می‌کنیم به طور کامل باغ تالار آرشین را برای شما شرح دهیم.

باغ تالار آرشین شهریاردر ضمن مدیریت باغ عمارت آرشین برای زوج‌های شهر تهران با ارائه قیمت‌های بسیار مناسب و تخفیفات استثنایی، برنامه‌ای خاص برای مدت محدود ارائه کرده است. این فرصت منحصر به فرد به منظور تجربه لذت بردن از خدمات باغ عمارت آرشین با بهترین و مقرون به صرفه‌ترین شکل است.

تالار عروسی شهریار

خصوصیات باغ آرشین شهریار

باغ تالار آرشین در شهریار به عنوان یک مجموعه ویژه و تمام عیار دارای ویژگی‌ها و امکانات بی‌شماری است که هر یک به تدریجی تجربه شما را به سطحی بی‌نظیر از لذت و رضایت از رویدادهای خاص خود خواهد رساند. در ادامه به برخی از این ویژگی‌ها اشاره خواهیم کرد:

  • سفره عقد مجلل
  • لابی اختصاصی
  • امکان برگزاری مراسم در تابستان
  • سالن با سقف بلند
  • پارکینگ داخلی
  • سفره عقد مجلل و یونیک
خصوصیات باغ آرشین شهریار

خدمات اجاره باغ تالار آرشین شهریار

در عمارت آرشین، تجربه‌ای منحصر به فرد در انتظار شماست. این باغ با افتخار خدماتی را ارائه می‌دهد که به تمام جزئیات و زمان‌های مهم در مراسم‌های شما افزوده می‌شود. از جمله این خدمات می‌توان به میز میهمانان با شات‌های شمع، میز ویژه شات‌های شمع، میز خوش‌آمدگویی گرم و دلنشین، جایگاهی اختصاصی برای عروس و داماد و میز یادبود با شات‌های شمع اشاره کرد.

اجاره باغ تالار آرشین شهریاراین خدمات اجاره‌ای به منظور بهبود تجربه مهمانان در رویدادهای شما طراحی شده‌اند. باغ آرشین از جزئیات کوچک تا بزرگ تمامی نیازهای شما را پوشش می‌دهد. همچنین اگر به موارد خاصی نیاز دارید، می‌توانید لیست دقیقی از خدمات مورد نظرتان را برای باغ ارسال کنید تا با همکاری شما بهترین تجربه را برای مهمانان خود فراهم کنید.
در نهایت در صورتی که هر گونه سؤال یا ابهامی در خصوص این باغ دارید در قسمت نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

  • تالار عروسی آرشین شهریار
  • تالار و باغ آرشین شهریار

اگر قصد رزرو باغ عروسی آرشین را دارید می توانید برای اطلاعات بیشتر با شماره های تماس کارشناسان ما تماس بگیرید. شما می توانید از باغ آرشین با هماهنگی بازدید لازم را انجام دهید.

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مطالب بیشتر تشریفات عروسی

لیست باغ تالار گرمدره با قیمت مناسب
22 شهریور

لیست باغ تالار گرمدره با قیمت مناسب

منطقه گرمدره در جاده کرج واقع شده است و به عنوان یک منطقه پرطرفدار برای برگزاری مراسم‌های مختلف از تعداد زیادی باغ تالار برخوردار است. در ادامه فهرستی از باغ‌ تالار گرمدره را مشاهده خواهید کرد. این لیست به شما امکان می‌دهد تا باغ تالار دلخواه خود را خواندن ادامه مطلب …

O 0
باغ جمشیدیه
13 شهریور

باغ جمشیدیه

باغ عروسی جمشیدیه تقریباً با ظرفیت ۲۰۰ نفر فضایی بسیار خاص دارد و یکی از بهترین باغ عروسی شمال تهران است. افرادی که عاشق جزئیات هستند این باغ می‌تواند گزینه مناسبی برای آنها باشد. ظرفیت باغ از این جهت کم است تا بتوانند خدمات دهی بهتری داشته باشند.
اگخواندن ادامه مطلب …

O 0
باغ تالار آرشین محدوده شهریار
05 شهریور

باغ تالار آرشین محدوده شهریار

باغ تالار آرشین یکی از باغ‌های جذاب واقع در سعید آباد یا همان شهرستان شهریار است. این باغ در سال ۱۳۹۵ در خارج از تهران افتتاح شد. باغ عمارت آرشین که به باغ کیوان نیز معروف است، دارای فضایی وسیع و نمایی سبز و زیبا هست که این نما باعث شده افراد خاصی راخواندن ادامه مطلب …

O 0
z
برای برگزاری مراسم با آفر ویژه با ظرفیت 100 الی 300 نفر با شماره09122780898 تماس بگیرید.