5/5 - (3 امتیاز)

اجاره باغ تالار نور کرشت

31 تیر
وبلاگ
O 0

اگر می خواهید مراسم شما در باغ تالار های جاجرود برگزار شود و به دنبال فضایی شیک و با قیمت مناسب در محدوده جاجرود هستید، باغ تالار نور واقع در کرشت می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد.

اجاره باغ تالار نور کرشتباغ تالار ها یکی از مکان های مورد علاقه افراد از جمله زوج های جوان برای برگزاری مراسم عروسی هستند. باغ تالار نور کرشت، به دلیل ویژگی های خاص و منحصر به فردی که دارد توسط افراد زیادی جهت برگزاری انواع مراسم ها انتخاب می شود. این باغ تالار در قسمت شرق تهران واقع شده است.
باغ تالار نور کرشت با داشتن فضاهای مناسب، دکوراسیون زیبا، خدمات باکیفیت و امکانات مدرن و متنوع، به شما کمک می کند تا بهترین و به یاد ماندنی ترین مراسم عروسی، نامزدی، عقد و… را برگزار کنید.
برگزاری مراسم عروسی در این باغ تالار باعث می شود، شما بدون کوچک‌ ترین نگرانی برای جزئیات روز مراسم، لحظات به یاد ماندنی را با خانواده و دوستان خود سپری کنید. لازم به ذکر است باغ تالار نور کرشت یکی از مجهزترین و شیک ترین باغ تالار های شرق تهران در کرشت جاجرود است.

باغ عروسی نور جاجروداز جمله سرویس های ویژه باغ تالار نور می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دارای ۲ سالن و ظرفیت هر سالن ۲۰۰ نفر
  • سرمایش و گرمایش، تهویه مناسب
  • مجموعه دارای سیستم تهویه مطبوع
  • دارای نور پردازی عالی و حرفه ای با سیستم دیجیتالی
  • دارای ال ای دی ۹ متری برای پخش کلیپ
  • دارای سیستم صوتی ثابت (ورلاین)
  • کاملا مبله
  • تمامی فضای باز چمن مصنوعی
  • لابی مجلل و شیک
  • آبنمای مدرن
  • ورودی دیزاین شده زیبا
  • دارای پارکینگ بزرگ
  • مجهز به پارکبان و دربان

در کنار تمام ویژگی های منحصر به فرد باغ تالار نور، نباید از منوهای ویژه این باغ تالار هم غافل شد؛ چرا که تهیه متنوع ترین غذاها با بهترین مواد، سطح پخت عالی و کیفیت بی نظیر از ویژگی های اصلی آن است.

باغ عقد در باغ تالار نور کرشت

خصوصیات باغ عروسی نور

اگر به دنبال یک باغ تالار شیک و لاکچری برای برگزاری مراسم خود هستید، باغ تالار نور یکی از برجسته‌ترین باغ تالار ها در شرق تهران است. باغ تالار نور، امکانات بسیاری را برای برگزاری مراسمات مختلف مانند عروسی، مجالس تولد، جشن‌های شخصی و سازمانی، مراسم عزاداری و . . . فراهم آورده است.

خصوصیات باغ عروسی نورمهم ترین خصوصیات باغ تالار نور کرشت تهران عبارتند از:

محیط لاکچری و زیبا : باغ تالار نور شرق تهران دارای طراحی زیبا و مدرن است که به شما احساس رضایت می‌ دهد. معماری این تالار توسط معماران سرشناس و با تجربه و همچنین با استفاده از بهترین متریال روز انجام شده است.

امکانات متنوع : این باغ تالار دارای امکانات متنوعی مانند سالن عروسی، سالن عقد مجزا، کافی شاپ، رستوران، پارکینگ و . . . است.

تالار عروسی نوردارای دکوراسیون بی نظیر : دکوراسیون داخلی و بیرونی باغ تالار نور شرق تهران، بسیار زیبا و بی نظیر است و فضا سازی های انجام شده چشم هر بیننده ای را به خود خیره می کند. لازم به ذکر است که در طراحی نمای این عمارت از نورپردازی های بسیار زیبایی استفاده شده است.

ارائه خدمات عالی : کادر خدماتی عمارت نور کرشت، متشکل از افراد حرفه ای و آموزش دیده است بنابراین کیفیت خدماتی که ارائه می شود بسیار بالا است. این باغ تالار، پرسنل مجرب و کادر آموزش دیده ای را برای پذیرایی از مهمان ها در اختیار شما قرار می دهد.

قابلیت جذب مخاطبان مختلف : باغ عروسی نور شرق تهران، محدود به برگزاری یک مراسم خاص نیست بلکه با برگزاری مجالس و مراسم های مختلف مانند جشن عروسی، مجالس تولد، جشن های شخصی و سازمانی، مراسم عزاداری و . . . قابلیت جذب مخاطبان مختلف با علایق متنوع را دارد.

دارای موقعیت مکانی عالی : باغ تالار نور شرق تهران، دارای موقعیت مکانی عالی می باشد و دسترسی آسانی به مراکز مختلف شهری دارد.

پارکینگ و اتاق بازی کودک: پارکینگ باغ تالار نور کرشت از ظرفیت بالایی برای خودروهای مهمان ها برخوردار است. همچنین برای رفاه مهمانان، اتاق بازی کودک در این باغ تالار وجود دارد.

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مطالب بیشتر تشریفات عروسی

لیست باغ تالار گرمدره با قیمت مناسب
22 شهریور

لیست باغ تالار گرمدره با قیمت مناسب

منطقه گرمدره در جاده کرج واقع شده است و به عنوان یک منطقه پرطرفدار برای برگزاری مراسم‌های مختلف از تعداد زیادی باغ تالار برخوردار است. در ادامه فهرستی از باغ‌ تالار گرمدره را مشاهده خواهید کرد. این لیست به شما امکان می‌دهد تا باغ تالار دلخواه خود را خواندن ادامه مطلب …

O 0
باغ جمشیدیه
13 شهریور

باغ جمشیدیه

باغ عروسی جمشیدیه تقریباً با ظرفیت ۲۰۰ نفر فضایی بسیار خاص دارد و یکی از بهترین باغ عروسی شمال تهران است. افرادی که عاشق جزئیات هستند این باغ می‌تواند گزینه مناسبی برای آنها باشد. ظرفیت باغ از این جهت کم است تا بتوانند خدمات دهی بهتری داشته باشند.
اگخواندن ادامه مطلب …

O 0
باغ تالار آرشین محدوده شهریار
05 شهریور

باغ تالار آرشین محدوده شهریار

باغ تالار آرشین یکی از باغ‌های جذاب واقع در سعید آباد یا همان شهرستان شهریار است. این باغ در سال ۱۳۹۵ در خارج از تهران افتتاح شد. باغ عمارت آرشین که به باغ کیوان نیز معروف است، دارای فضایی وسیع و نمایی سبز و زیبا هست که این نما باعث شده افراد خاصی راخواندن ادامه مطلب …

O 0
z
برای برگزاری مراسم با آفر ویژه با ظرفیت 100 الی 300 نفر با شماره09122780898 تماس بگیرید.