5/5 - (2 امتیاز)

باغ عروسی فاخر

07 مهر
وبلاگ
O 0

ساکنین تهران و کرج که علاقه زیادی به برگزاری مراسم در باغ عروسی را دارند مطمئنا به خوبی با باغ عروسی فاخر آشنا هستند چرا که این باغ عروسی زبانزد خاص و عام است و هر شخصی آرزوی آن را دارد که بتواند در چنین باغ عمارتی مراسم خود را برگزار کند. زمانی که از مجموعه هفت گانه فاخر دیدن کنید متوجه خواهید شد که نام باغ عروسی برازنده آن است و بسیار هوشمندانه انتخاب شده است.

باغ عروسی فاخراگر می خواهید دلیل این ادعا را بدانید تا پایان این مقاله با ما همراه باشید تا به خوبی با جزئیات و ویژگی های باغ عروسی فاخر آشنا شوید و با آگاهی بیشتری این باغ عروسی شناخته شده را برای برگزاری مراسم خود انتخاب کنید.

ویژگی باغ تالار فاخر

برجسته ترین ویژگی باغ تالار فاخر به صورت زیر است:

معماری بی نظیر و باشکوه: اولین ویژگی که در همان ابتدا متوجه آن خواهید شد معماری بی نظیر عمارت است که به قطع یقین نظیر آن را در محدوده تهران-کرج مشاهده نخواهید کرد.

دیزاین و دکوراسیون: سبک جدید دکوراسیون و دیزاین این باغ تالار نیز جای بحث دارد. دیزاین باغ تالار فاخر بسیار لوکس و مجلل است و نکته قابل توجه درباره دیزاین سالن های مختلف این باغ عروسی این است که سبک دیزاین هر یک از سالن ها کاملا با دیگری متفاوت است و با ورود به هر سالن به دنیای دیگری وارد خواهید شد بدون این که دیزاین یک سالن نشانی از دیزاین سالن دیگر را به همراه داشته باشد.

موقعیت جغرافیایی خوب: یکی دیگر از ویژگی هایی که افراد آن را در انتخاب باغ تالار لحاظ می کنند موقعیت جغرافیایی باغ تالار است. باغ تالار فاخر به دلیل قرار گیری در منطقه احمدآباد مستوفی، از نظر آب و هوایی، چشم انداز های زیبا و… دارای موقعیت جغرافیایی بسیار عالی است که برگزاری مراسم در آن را دلنشین تر کرده است.

باغ فاخر از جمله باغ های حومه تهران محسوب می شود اگر قصد برگزاری عروسی در خود شهر تهران را دارید می توانید از باغ های عروسی تهران دیدن کنید.

باغ تالار فاخر۲۰ سال سابقه فعالیت: حتما می دانید که هر چقدر سابقه فعالیت مدیریت باغ عروسی، تشریفات مجالس آن در زمینه برگزاری مراسم های مختلف بیشتر باشد به همان اندازه نیز تجربه و مهارت آن ها در برگزاری یک مراسم باکیفیت و حرفه ای افزایش خواهد یافت به همین دلیل نیز سابقه فعالیت ۲۰ ساله باغ تالار فاخر بسیار مورد توجه عموم قرار می گیرد چرا که این باغ تالار ۲۰ سال است که در زمینه برگزاری مراسم های مختلف از قبیل سمینار ها، ضیافت ها و جشن هایی نظیر بله برون، نامزدی، عروسی، انواع سالگرد، دورهمی، ولیمه و… به صورت حرفه ای فعالیت می کند و روز به روز نیز به متقاضیان و طرفداران مجموعه لاکچری هفت گانه فاخر اضافه می شود.

تشریفات حرفه ای: یکی دیگر از ویژگی های بسیار مهم و قابل توجه باغ عروسی فاخر، تشریفات لوکس و حرفه ای آن است. تشریفات این باغ تالار لاکچری علاوه بر برگزاری حرفه ای مراسم های مختلف که در فوق به آن ها اشاره شد، تمامی خدمات مربوط به برگزاری مراسم های مختلف را بر عهده می گیرد به گونه ای که میزبانان صفر تا صد برگزاری مراسم را بر عهده این مجموعه قرار می دهند.

تشریفات ژوبین با در نظر گرفتن لوکیشن های خاص خدمات ویژه ای را در زمینه برگزاری مراسم ارائه می دهد. شما می توانید از تخفیف باغ عروسی تشریفات ژوبین استفاده کنید.

ویژگی باغ تالار فاخرلوکیشن های متعدد و منحصر به فرد: زمانی که بحث لوکیشن های یک باغ عمارت به میان می آید به قول معروف باغ عروسی فاخر یک سر و گردن از دیگر باغ عروسی ها بالاتر است. این باغ تالار با دارا بودن لوکیشن های متعدد و منحصر به فردی که در مجموعه خود دارد هر زوجی را حتی از فکر کردن به انتخاب لوکیشن دیگری جهت عکاسی و تصویربرداری بی نیاز می کند چرا که لوکیشن های متعدد این باغ تالار به تنهایی کافی است که یک آلبوم عروسی بی نظیر را برای خودشان تهیه کنند. برخی از لوکیشن های باغ عروسی فاخر عبارتند از:

  •  لوکیشن شهر وست ورلد یا همان وسترن
  • لوکیشن کاخ تروی
  •     لوکیشن عمارت شاین
  • لوکیشن قلعه ناتینگهام

امکانات مدرن و متعدد: مسلما چنین باغ عروسی منحصر به فردی از لحاظ امکانات نیز سردمدار دیگر باغ تالار ها است که از طرفی سبب آسایش هر چه بیشتر میزبان و مهمان ها می شود و از طرفی دیگر نیز از این طریق مجموعه فاخر را به بهترین و لاکچری ترین  باغ عروسی منطقه تبدیل کرده است. برخی از امکانات باغ عروسی فاخر عبارتند از:

  •   استیج رقص
  •   اتاق عقد مجزا و اتاق عقد داخل سالن
  •   سیستم صوتی، نورپردازی، نمایشگر تصویر
  •   عکاسی و فیلمبرداری
  • پارکینگ اختصاصی

خدمات حرفه ای: همانطور که در قسمت تشریفات مجموعه هفت گانه فاخر اشاره شد تمامی خدمات در این مجموعه توسط پرسنل آموزش دیده ارائه می شود و از این جهت نیز میزبان باکیفیت ترین مراسم های مختلف رسمی، جشن ها و… است.

ظرفیت بالا: باغ عروسی فاخر با ظرفیت ۶۰۰ نفر گزینه مناسبی برای افرادی است که قصد برگزاری مراسم های بزرگ را دارند. از این رو شما می توانید به راحتی و بدون داشتن کوچک ترین دغدغه ای این باغ عمارت را برای برگزاری مراسم خود انتخاب کنید. اگر به دنبال باغ عروسی با ظرفیت کمتر هستید می توانید از لوکیشن های باغ کوچک عروسی دیدن فرمایید.

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مطالب بیشتر تشریفات عروسی

لیست باغ تالار گرمدره با قیمت مناسب
22 شهریور

لیست باغ تالار گرمدره با قیمت مناسب

منطقه گرمدره در جاده کرج واقع شده است و به عنوان یک منطقه پرطرفدار برای برگزاری مراسم‌های مختلف از تعداد زیادی باغ تالار برخوردار است. در ادامه فهرستی از باغ‌ تالار گرمدره را مشاهده خواهید کرد. این لیست به شما امکان می‌دهد تا باغ تالار دلخواه خود را خواندن ادامه مطلب …

O 0
باغ جمشیدیه
13 شهریور

باغ جمشیدیه

باغ عروسی جمشیدیه تقریباً با ظرفیت ۲۰۰ نفر فضایی بسیار خاص دارد و یکی از بهترین باغ عروسی شمال تهران است. افرادی که عاشق جزئیات هستند این باغ می‌تواند گزینه مناسبی برای آنها باشد. ظرفیت باغ از این جهت کم است تا بتوانند خدمات دهی بهتری داشته باشند.
اگخواندن ادامه مطلب …

O 0
باغ تالار آرشین محدوده شهریار
05 شهریور

باغ تالار آرشین محدوده شهریار

باغ تالار آرشین یکی از باغ‌های جذاب واقع در سعید آباد یا همان شهرستان شهریار است. این باغ در سال ۱۳۹۵ در خارج از تهران افتتاح شد. باغ عمارت آرشین که به باغ کیوان نیز معروف است، دارای فضایی وسیع و نمایی سبز و زیبا هست که این نما باعث شده افراد خاصی راخواندن ادامه مطلب …

O 0
z
برای برگزاری مراسم با آفر ویژه با ظرفیت 100 الی 300 نفر با شماره09122780898 تماس بگیرید.