5/5 - (3 امتیاز)

اجاره باغ عمارت ریورساید

18 مرداد
وبلاگ
O 0

برگزاری مراسم ازدواج یکی از مهم ترین رویداد های زندگی هر شخص است بنابراین هر عروس و دامادی دوست دارد آن را در بهترین باغ عروسی تهران برگزار کند. باغ عمارت ریورساید در شرق تهران یک باغ تالار لاکچری و با طراحی و دکوراسیون جذاب و مدرن است که به خوبی می تواند انتظارات زوج ها برای برگزاری یک مراسم منحصر به فرد در مکانی لوکس را برآورده کند.

اجاره باغ عمارت ریورسایداگر شما نیز جزو افرادی هستید که می خواهید یک تالار لاکچری و در عین حال با امکانات و خدمات متعدد و حرفه ای را برای برگزاری مراسم هایتان انتخاب کنید، بی شک باغ عمارت ریورساید گزینه خوبی است. باغ عمارت ریورساید، در همان نگاه اول با معماری خاصی که دارد چشم هر بیننده ای را به خود خیره می کند چرا که خلق خاطرات منحصر به فرد نیازمند در اختیار داشتن مکانی منحصر به فرد و زیبا نیز می باشد.

باغ عقد و عروسی ریورسایدتیم تشریفاتی ژوبین با به کار گیری پرسنل حرفه ای، امکان بر عهده گرفتن صفر تا صد برگزاری مراسم حرفه ای را در این باغ عمارت و سایر باغ های عروسی شرق تهران را فراهم آورده است.

تالار عروسی ریورساید

خصوصیات باغ عمارت ریورساید

باغ عمارت ریورساید یکی از باغ تالار های بسیار شیک در شرق تهران است که دارای فضای زیبا، دکوراسیون لوکس و سالن های بدون ستون است. این تالار با داشتن استیج رقص با نورپردازی حرفه ای، فضای دل نشین، غذا های متنوع و باکیفیت بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

کسب چنین اعتباری در بین مردم، فقط از عهده مدیری مدبر و با تجربه بر می آید که توانسته است با ارائه برنامه ها، خدمات و امکانات حرفه ای و متنوع مراسم های باکیفیتی را در این باغ عمارت برپا کند.
لازم به ذکر است که عمارت ریورساید با همکاری تشریفات ژوبین برای عروس داماد های خاص پسند و خوش سلیقه ‌ای که به دنبال فضایی متفاوت برای برگزاری مراسم عقد و یا عروسیشان هستند، این فضای بی نظیر را آماده کرده است.

خصوصیات باغ عمارت ریورسایداز خصوصیات باغ عمارت ریورساید می توان به موارد زیر اشاره کرد:

موقعیت مکانی : باغ عمارت ریورساید در شرق تهران با دسترسی آسان به تمام مسیر ها واقع شده است؛ این منطقه یکی از مناطق خوب تهران است که هم دارای آب و هوای مطبوعی است و هم به دور از هر گونه شلوغی و سر و صدای شهری است.
ظرفیت بالا و فضای باز وسیع : باغ عمارت ریورساید با ظرفیت ۱۵۰۰ نفر، مناسب برای برگزاری مراسم ‌های مختلف مانند عروسی، نامزدی، جشن تولد، سمینار، همایش و . . . است.

سفره عقد باغ عروسی ریورسایدطراحی داخلی : باغ عمارت ریورساید با توجه به سبک معماری عمارت و همچنین نیاز های افراد برای برگزاری مراسم های مختلف، طراحی و دکوراسیون داخلی خاصی را در سالن ها و داخل عمارت اجرا کرده است.

دیزاین داخلی باغ تالار ریورسایدخدمات: تمامی خدماتی که در این باغ عمارت ارائه می شود توسط تیم حرفه ای و توانای تشریفات ژوبین ارائه می شود. لازم به ذکر است که جزئی ترین خدمات نیز توسط پرسنل حرفه ای و با تشریفات خاصی ارائه می شود.
تجهیزات و امکانات : امکانات نیز مانند خدمات با کیفیت و متعددی که در این باغ عمارت ارائه می شوند، بسیار متنوع و حرفه ای هستند؛ در واقع وجود این امکانات هم سبب رفاه مهمان ها می شود و هم باعث بهتر ارائه شدن خدمات است. برخی از این امکانات عبارتند از:

  • سیستم های گرمایشی و سرمایشی
  • آسانسور
  • استیج رقص
  • سفره خانه سنتی
  • سیستم‌های صوتی و نمایشگر تصور
  • نورپردازی
  • تجهیزات نوین آشپزخانه
  • پارکینگ بزرگ
آتش بازی باغ عروسی ریورساید

انواع خدمات ارائه شده در باغ عمارت ریور ساید

بی شک در حین برگزاری مراسم عروسی همه افراد به دنبال این هستند که مراسم شان به بهترین شکل ممکن برگزار شود. امری طبیعی است که پیش از هر اقدامی، باغ عمارتی را پیدا کنیم که خدمات حرفه ای و با کیفیتی را ارائه می دهد زیرا در این صورت کیفیت مراسم ما نیز افزایش می یابد.

باغ تالار ریورساید جاجرودباغ عمارت ریورساید عموما خدمات گسترده ای را به مهمانان و میزبانانش ارائه می ‌دهد، که در زیر به برخی از آن ها اشاره خواهیم کرد:

کترینگ غذا: خدمات کترینگ شامل تهیه و طبخ غذا، انواع نوشیدنی و دسر های فصل برای مراسم‌ های مختلف است؛ درواقع باغ عمارت ریورساید برای برگزاری مراسم ‌های مختلف، منو های متنوعی از غذا های ایرانی، فرنگی و مدیترانه ای را به همراه نوشیدنی ‌های متنوع و انواع دسر ها ارائه می ‌دهد.

خدمات گل آرایی و دیزاین: خدمات گل آرایی تشریفات و دیزاین همواره یکی از مهم ترین خدمات در تشریفات ژوبین و همچنین باغ عمارت ریور ساید است؛ تمامی خدمات گل آرایی و دیزاین توسط تیم های حرفه ای دیزاین با توجه به ژورنال های روز جهانی ارائه می شود. همچنین این امکان فراهم آمده است که دیزاین محیط و سالن با توجه به سلیقه افراد تغییر پیدا کند.

خدمات گل آرایی و دیزاین باغ ریور سایدخدمات عکاسی و فیلم ‌برداری: باغ عمارت ریورساید، خدمات عکاسی و فیلم ‌برداری حرفه ای را ارائه می‌ دهد تا افراد دیگر زمان زیادی را صرف پیدا کردن تیم تصویربرداری حرفه ای نکنند.

خدمات پذیرایی: پذیرایی به دو صورت پذیرایی vip برای مهمان های خاص و پذیرایی معمولی ارائه می شود. البته در هر دو نوع پذیرایی، اصول پذیرایی حرفه ای رعایت می شود چرا که مهماندارانی که خدمات پذیرایی را بر عهده دارند، همگی آموزش دیده و با تجربه هستند.

خدمات رزرواسیون: باغ عمارت ریورساید در شرق تهران، با ارائه خدمات رزرواسیون به مشتریان خود کمک می‌ کنند تا به راحتی تاریخ مراسم خود را رزرو کنند.

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مطالب بیشتر تشریفات عروسی

لیست باغ تالار گرمدره با قیمت مناسب
22 شهریور

لیست باغ تالار گرمدره با قیمت مناسب

منطقه گرمدره در جاده کرج واقع شده است و به عنوان یک منطقه پرطرفدار برای برگزاری مراسم‌های مختلف از تعداد زیادی باغ تالار برخوردار است. در ادامه فهرستی از باغ‌ تالار گرمدره را مشاهده خواهید کرد. این لیست به شما امکان می‌دهد تا باغ تالار دلخواه خود را خواندن ادامه مطلب …

O 0
باغ جمشیدیه
13 شهریور

باغ جمشیدیه

باغ عروسی جمشیدیه تقریباً با ظرفیت ۲۰۰ نفر فضایی بسیار خاص دارد و یکی از بهترین باغ عروسی شمال تهران است. افرادی که عاشق جزئیات هستند این باغ می‌تواند گزینه مناسبی برای آنها باشد. ظرفیت باغ از این جهت کم است تا بتوانند خدمات دهی بهتری داشته باشند.
اگخواندن ادامه مطلب …

O 0
باغ تالار آرشین محدوده شهریار
05 شهریور

باغ تالار آرشین محدوده شهریار

باغ تالار آرشین یکی از باغ‌های جذاب واقع در سعید آباد یا همان شهرستان شهریار است. این باغ در سال ۱۳۹۵ در خارج از تهران افتتاح شد. باغ عمارت آرشین که به باغ کیوان نیز معروف است، دارای فضایی وسیع و نمایی سبز و زیبا هست که این نما باعث شده افراد خاصی راخواندن ادامه مطلب …

O 0
z
برای برگزاری مراسم با آفر ویژه با ظرفیت 100 الی 300 نفر با شماره09122780898 تماس بگیرید.