5/5 - (2 امتیاز)

باغ عمارت پدیده شرق تهران

25 مرداد
وبلاگ
O 0

باغ عمارت پدیده، به عنوان یکی از مجلل ترین مجموعه باغ تالار عروسی در شرق تهران به شمار می رود. این باغ تالار دارای فضایی بسیار زیبا و شیک، با ظاهری بسیار مدرن و لوکس می باشد؛ که با توجه به ظرفیت بالا و دکوراسیون مدرنی که دارد، مکانی مناسب برای برگزاری انواع مراسم و مجالس مختلف از جمله عروسی، نامزدی، جشن تولد، مراسم تحصیلی، همایش ها و . . . است.

باغ عمارت پدیدههمانطور که قبلا اشاره شد باغ عمارت پدیده در شرق تهران و در منطقه خوش آب و هوای جاجرود واقع شده است. مهندسان بی رغیب ایرانی در طراحی نمای این باغ، بدون شک خوش درخشیده اند.
این باغ عمارت دارای نمای رومی و معماری فوق العاده لوکسی است که چشم هر بیننده ای را به خود خیره می کند. باغ عمارت پدیده با استفاده از بهترین متریال روز دنیا دکوراسیون بی نظیری را خلق کرده است. شاهکار این باغ تالار، جایگاه عروس و داماد آن است که به صورت نیم طبقه لوکس و زیبایی به عنوان جایگاه عروس و داماد در قسمت شمالی سالن قرار دارد. سالن های باغ تالار پدیده، بدون ستون و تماما مبله و مجلل است که با دکوراسیونی مدرن و زیبا طراحی شده است.

سفره عقد در باغ عروسی پدیده

خصوصیات باغ تالار پدیده جاجرود

یکی از خصوصیات بارز باغ تالار پدیده جاجرود، وجود سالن های بزرگ و بدون ستون است که توانسته با طراحی زیبا و منحصر به فردش مشتریان زیادی را به خود جذب کند .باغ تالار پدیده جاجرود یکی از زیباترین باغ های شرق تهران و منطقه جاجرود می باشد؛ باغ تالار با بالاترین کیفیت، طراحی جدید و منحصر به فرد با ظرفیت پذیرش ۸۰۰ نفر، آمادگی پذیرایی از تمامی مجالس عقد و عروسی شما عزیزان را دارد.

خصوصیات باغ تالار پدیده جاجرودگل آرایی و شمع آرایی های فوق حرفه ای که در جای جای این عمارت انجام شده تحسین برانگیز است. در کنار دیزاین و دکوراسیون لوکس این عمارت می توان به وجود امکاناتی مثل کافی شاپ، سفره خانه سنتی و روف گاردن با قابلیت دیزاین، محوطه و فضای سبز دلباز، آب نمای مدرن و آلاچیق لاکچری و . . . اشاره داشت.
همچنین علاوه بر خصوصیات گفته شده در فوق، لازم است اضافه شود که باغ عمارت پدیده، دارای اتاق عقد مجزا، پارکینگ اختصاصی ،آسانسور و محل بازی کودک است.

باغ عروسی پدیده

پذیرایی و کترینگ باغ عمارت پدیده

در انتخاب باغ تالار بدون شک یکی از مهم ترین فاکتور ها، بحث پذیرایی و کترینگ آن مجموعه است که باید بسیار مورد توجه واقع شود. باغ عمارت پدیده در شرق تهران دارای خدمات کترینگ با کیفیت و متنوعی است که به میهمانان این باغ عمارت ارائه می شود.

پذیرایی و کترینگ باغ عمارت پدیدهبا توجه به نوع مراسم و تعداد مهمانان، منو های متعددی با توجه به نوع مراسم و مجالس در اختیار میزبانان قرار داده می شود که هر یک شامل خدمات، غذا ها و نوشیدنی های متنوعی هستند. درواقع انواع غذا های ایرانی، فرنگی، محلی و بین المللی که با استفاده از مواد اولیه ارگانیک و با کیفیت تهیه و طبخ می شود، توسط سرآشپز ها در باغ عمارت پدیده سرو می شود. علاوه بر این باغ عمارت پدیده برای افزایش تنوع، منو های ویژه ای را نیز در نظر گرفته است که شامل منوی وگان، منوی مناسب کودکان با دیزاین جذاب و منوی غذایی بدون گلوتن است.

تالار و باغ پدیده جاجروداز دیگر ویژگی های این باغ عمارت می توان به دکوراسیون مناسب میزهای پذیرایی، محیط دلنشین و صمیمی، به کار گیری کادر مجرب پذیرایی و همچنین پرسنل آموزش دیده و حرفه ای جهت ارائه خدمات با کیفیت اشاره داشت.
با در نظر گرفتن تمام ویژگی های این باغ تالار و در نهایت با انتخاب باغ تالار پدیده، می توانید تجربه حضور در یک مراسم بی نظیر و به یادماندنی را به همه مهمان های خود هدیه دهید.

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مطالب بیشتر تشریفات عروسی

لیست باغ تالار گرمدره با قیمت مناسب
22 شهریور

لیست باغ تالار گرمدره با قیمت مناسب

منطقه گرمدره در جاده کرج واقع شده است و به عنوان یک منطقه پرطرفدار برای برگزاری مراسم‌های مختلف از تعداد زیادی باغ تالار برخوردار است. در ادامه فهرستی از باغ‌ تالار گرمدره را مشاهده خواهید کرد. این لیست به شما امکان می‌دهد تا باغ تالار دلخواه خود را خواندن ادامه مطلب …

O 0
باغ جمشیدیه
13 شهریور

باغ جمشیدیه

باغ عروسی جمشیدیه تقریباً با ظرفیت ۲۰۰ نفر فضایی بسیار خاص دارد و یکی از بهترین باغ عروسی شمال تهران است. افرادی که عاشق جزئیات هستند این باغ می‌تواند گزینه مناسبی برای آنها باشد. ظرفیت باغ از این جهت کم است تا بتوانند خدمات دهی بهتری داشته باشند.
اگخواندن ادامه مطلب …

O 0
باغ تالار آرشین محدوده شهریار
05 شهریور

باغ تالار آرشین محدوده شهریار

باغ تالار آرشین یکی از باغ‌های جذاب واقع در سعید آباد یا همان شهرستان شهریار است. این باغ در سال ۱۳۹۵ در خارج از تهران افتتاح شد. باغ عمارت آرشین که به باغ کیوان نیز معروف است، دارای فضایی وسیع و نمایی سبز و زیبا هست که این نما باعث شده افراد خاصی راخواندن ادامه مطلب …

O 0
z
برای برگزاری مراسم با آفر ویژه با ظرفیت 100 الی 300 نفر با شماره09122780898 تماس بگیرید.