5/5 - (3 امتیاز)

برگزاری عروسی در باغ عروسی مختلط

20 اسفند
وبلاگ
O 0

نحوه برگزاری مراسم عروسی در کشور ما به عقیده، فرهنگ، آداب و رسوم و… زوج ها و خانواده هایشان بستگی دارد بعضی از عروس و دامادها مایل هستند با برگزاری عروسی در باغ عروسی مختلط زیباترین و مهم ترین روز زندگی خود را در کنار برادر، پدر و سایر بستگان درجه خود سپری و جشن بگیرند که این انتخاب به میزان صمیمیت زوج ها و خانواده هایشان با بستگان و دوستان شان برمی گردد.

برگزاری عروسی در باغ عروسی مختلط

خدمات باغ عروسی مختلط

دریافت خدمات در باغ عروسی مختلط به سلیقه، انتخاب و بودجه و… میزبان بستگی دارد. کادر مجرب و حرفه ای تشریفات ژوبین آمادگی دارد با توجه به انتخاب و در خواست عروس و دامادها هرگونه خدماتی را به بهترین و با کیفیت ترین شکل ممکن را به آن ها ارائه دهد . از جمله خدماتی که می توانید از تشریفات مجالس عروسی ژوبین دریافت کنید عبارتند از:

باغ تالار مختلط عروسیباغ عروسی : اولین و مهم ترین چیزی که مدیریت تشریفات ژوبین در برگزاری عروسی در باغ عروسی مختلط بر عهده کادر خدمات باغ عروسی مختلط میگذارد رزرو یک باغ عروسی مختلط است که همیشه بهترین و مناسب ترین باغ ها به عروس و دامادها برای انتخاب معرفی می شود.

خدمات باغ عروسی مختلطکترینگ غذا: منوی غذایی بسیار متنوعی که شامل انواع غذاهای ایرانی و فرنگی و مدیترانه ای به همراه انواع سالاد ها، و دسر ها، نوشیدنی های ویژه و مخصوص فصل، فینگر فودها و میوه و شیرینی ها و … می باشد که توسط کادر خدمات باغ عروسی مختلط که متشکل از بهترین و حرفه ای ترین آشپز های بین المللی است در بهترین آشپزخانه های مدرن و صنعتی به صورت بهداشتی و با کیفیت تهیه و طبخ میگردد.
پذیرایی: پذیرایی از مهمانان همواره یکی از نکات بسیار مهم در برگزاری عروسی در باغ عروسی مختلط است که برای میزبان دغدغه بزرگی به حساب می آید. کادر خدمات باغ عروسی مختلط دارای مهمان داران بسیار کاردان و حرفه ای است که با توجه به سلیقه و انتخاب میزبان از مهمانان آن ها به صورت برنامه ریزی شده و به موقع پذیرایی می کنند.
میز آرایی: تزئین میز پذیرایی مهمان ها و استفاده ظروف بسیار شیک و گرانبها برای پذیرایی از مهمانان بسیار در شکوه جشن تاثیر گذار است که توسط تیم خدمات باغ عروسی مختلط به بهترین شکل انجام می شود.
دیزاین حرفه ای: محوطه سازی و دیزاین و طراحی محل برگزاری عروسی نیز یکی از خدمات باغ عروسی مختلط است که به دست طراحان بسیار حرفه ای انجام می شود و شامل گل آرایی جایگاه عروس و داماد، گل آرایی و تزیین محوطه باغ ، محل ورود خروج عروس و داماد و مهمانان و همچنین نحوه چیدمان میز و صندلی ها در جایگاه باغ و … می باشد.

  • باغ عروسی مختلط
  • عروسی باغ مختلط
  • باغ عروسی مختلط لوکس
  • باغ عروسی مختلط

موسیقی زنده: در صورتی که عروس داماد درخواست اجرای موسیقی زنده توسط خواننده، دی جی یا موزیسین خاصی با ساز مد نظر را داشته باشند. از حضور شخص یا اشخاص مورد نظر آن ها توسط پرسنل خدمات باغ عروسی مختلط دعوت به عمل می آید.
ماشین عروسی: زوج هایی که مایلند ماشین اتومبیل خاصی را در جشن عروسی خود به عنوان ماشین عروسی در جشن عروسی خود داشته باشند اما آن را در دسترس ندارند تیم خدمات باغ عروسی مختلط در جهت اجاره و تهیه آن به عروس و دامادها بنگا ه های معتبر را معرفی می کنند.
نور پردازی و آتش بازی: نورپردازی و آتش بازی هم با توجه به سلیقه زوجین انجام می شود و در طول عروسی در زمان های مد نظر عروس و داماد و انتخاب آن ها انواع آتش بازی ها انجام می شود.
آتلیه اختصاصی: معرفی آتلیه های معتبر که دارای فیلم برداران و عکاس های حرفه ای و مجرب با تجهیزات مخصوص و مدرن و حرفه ای هستند توسط کادر خدمات باغ عروسی مختلط به عروس و دامادها صورت می گیرد.
معرفی مزون عروسی: همواره داشتن لباس عروس زیبا و انتخاب و یافتن لباس مورد نظر یکی از دغدغه های مهم عروس خانم ها است. که تیم خدمات باغ عروسی مختلط با معرفی بهترین و معتبرترین مزون ها به عروس خانم ها که دارای انواع لباس های به روز و متنوع عروس باشند به دغدغه آن ها پایان می دهند.

نحوه برگزاری عروسی در باغ عروسی مختلط

عروس و دامادهایی که مشتاق هستند عروسی خود را مختلط برگزار کنند باید بدانند که نحوه برگزاری عروسی در باغ عروسی مختلط بدین گونه است که باغی که برای برگزاری مراسم عروسی شان انتخاب کرده اند با تمام امکاناتی که در خواست دارند در اختیار آن ها و مهمانان شان قرار می گیرد. جشن عروسی به صورت مختلط و با حضور مهمانان زن و مرد در کنار یکدیگر و در یک فضا برگزار می شود و با توجه به میزان بودجه آن ها و انتخاب آن ها خدمات متنوع و به روزی به آن ها ارائه می شود.

نحوه برگزاری عروسی در باغ عروسی مختلط

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مطالب بیشتر تشریفات عروسی

لیست باغ تالار گرمدره با قیمت مناسب
22 شهریور

لیست باغ تالار گرمدره با قیمت مناسب

منطقه گرمدره در جاده کرج واقع شده است و به عنوان یک منطقه پرطرفدار برای برگزاری مراسم‌های مختلف از تعداد زیادی باغ تالار برخوردار است. در ادامه فهرستی از باغ‌ تالار گرمدره را مشاهده خواهید کرد. این لیست به شما امکان می‌دهد تا باغ تالار دلخواه خود را خواندن ادامه مطلب …

O 0
باغ جمشیدیه
13 شهریور

باغ جمشیدیه

باغ عروسی جمشیدیه تقریباً با ظرفیت ۲۰۰ نفر فضایی بسیار خاص دارد و یکی از بهترین باغ عروسی شمال تهران است. افرادی که عاشق جزئیات هستند این باغ می‌تواند گزینه مناسبی برای آنها باشد. ظرفیت باغ از این جهت کم است تا بتوانند خدمات دهی بهتری داشته باشند.
اگخواندن ادامه مطلب …

O 0
باغ تالار آرشین محدوده شهریار
05 شهریور

باغ تالار آرشین محدوده شهریار

باغ تالار آرشین یکی از باغ‌های جذاب واقع در سعید آباد یا همان شهرستان شهریار است. این باغ در سال ۱۳۹۵ در خارج از تهران افتتاح شد. باغ عمارت آرشین که به باغ کیوان نیز معروف است، دارای فضایی وسیع و نمایی سبز و زیبا هست که این نما باعث شده افراد خاصی راخواندن ادامه مطلب …

O 0
z
برای برگزاری مراسم با آفر ویژه با ظرفیت 100 الی 300 نفر با شماره09122780898 تماس بگیرید.