5/5 - (1 امتیاز)

چگونگی برگزاری مراسم با کم ترین هزینه

03 شهریور
وبلاگ
O 0

شاید چگونگی برگزاری مراسم با کم ترین هزینه برای بسیاری از افراد سوال باشد اما با رعایت نکاتی می توانید به راحتی پاسخ این سوال را پیدا کنید. ما در این مقاله به تمامی راه هایی که پاسخ مناسبی برای سوال “چگونگی برگزاری مرسم با کم ترین هزینه” است خواهیم پرداخت.

چگونگی برگزاری مراسم با کم ترین هزینه
  • انتخاب یک مکان برای برگزاری مراسم با ظرفیت کم: مسئله جالبی که دانستن آن خالی از لطف نیست و می تواند به شما در کاهش هزینه هایتان کمک کند این است که تالار، باغ عروسی، سالن و… که ظرفیت پایینی دارند هزینه ورودی کم تری نیز دارند؛ بنابراین اگر تعداد مهمان هایتان آنقدر ها هم زیاد نیست می توانید از این روش هزینه های خود را کاهش دهید.
انتخاب یک مکان برای برگزاری مراسم با ظرفیت کم
  • مشخص کنید که حضور چه افرادی در مراسم الزامی است: شاید تعجب کنید اما زمانی که شما می خواهید مراسمی را با هزینه کمی برگزار کنید یعنی باید در بسیاری از موارد قوانینی برای خود و مراسمی که می خواهید برگزار کنید داشته باشید. در این روش شما می توانید لیستی از تمام افرادی که می خواهید دعوت کنید را تهیه کرده و سپس با توجه به اولویت و… افراد محدودی را انتخاب کنید. به عنوان مثال بسیاری از میزبان ها در بسیاری از مراسم های رسمی و غیر رسمی در دعوت نامه ای که برای هر خانواده و یا فرد می فرستند مشخص می کنند که چه کسی می تواند در مراسم حضور داشته باشد مثلا گاهی دیده می شود که فقط از والدین یک خانواده برای شرکت در مراسم دعوت به عمل می آید و نه تمام اعضای خانواده.
  • از تخفیف ها بهره مند شوید: بسیاری از باغ ها، تالار ها و… گاهی تخفیف هایی را برای ورودی و خدمات در نظر می گیرند و همین امر نیز سبب کاهش چشم گیر هزینه ها می شود. البته باید بدانید که این مسئله درباره همه باغ ها، تالار ها، باغ تالار ها و… صادق نیست و تعداد کمی از آن ها دارای تخفیف هستند بنابراین شما می توانید با شناسایی این مکان ها از تخفیف های آن ها استفاده کنید. لازم به ذکر است که مکان های نام برده شده از قبل تاریخ دقیق تخفیف را اعلام می کنند و معمولا این تخفیف تا چندین روز ادامه می یابد پس مدت زمان استفاده از این تخفیف ها بسیار محدود می باشد و اگر قصد دارید چنین فرصتی را از دست ندهید باید سرعت العمل و سرعت تصمیم گیری داشته باشید. شما می توانید از تخفیفات ویژه تشریفات ژوبین در بخش تخفیف باغ عروسی استفاده کنید.
نکات برگزاری مراسم با کم ترین هزینه
  • برگزاری مراسم در فصل ها و ایام به خصوصی از سال: برگزاری مراسم در فصل ها و ایام به خصوصی از سال نیز می تواند پاسخ مناسبی برای چگونگی برگزاری مراسم با کم ترین هزینه باشد. برخی از این ایام و فصول عبارتند از”

فصول سرد سال: معمولا افراد کمی در فصول سرد سال به برگزاری مراسم فکر می کنند به همین دلیل نیز برخی از موسسات تشریفاتی و تالار ها و… با هزینه ای به مراتب پایین تر از هزینه اصلی در فصل های گرم سال خدمات خود را ارائه می دهند.

اوایل و یا اواسط هفته: در اوایل و یا اواسط هفته نیز به دلیل کم تر بودن تعداد متقاضیان برای برگزاری مراسم می توانید از تخفیف های خوبی برخوردار شوید.

برگزاری مراسم در ایامی از سال که هیچ عید مذهبی و یا اعیاد ملی و… برگزار نمی شود: اگر می خواهید در هزینه های خود صرفه جویی کنید نباید به فکر برگزاری مراسم در ایام مهمی از سال مانند عید نوروز، اعیاد مذهبی و… باشید.

  • پیدا کردن تشریفات حرفه ای و معتبر: راه حل دیگر چگونگی برگزاری مراسم با کم ترین هزینه این است که شما می توانید با پیداکردن تشریفات مجالس حرفه ای و معتبر که خدمات باکیفیتی را ارائه می دهند از منو های اقتصادی آن ها استفاده کنید. دلیل این که به یافتن تشریفات حرفه ای و معتبر تاکید داریم این است که در هر صورت خدمات باکیفیتی را ارائه می دهند و شما مطمئن خواهید بود که در صورت انتخاب منو ها و خدماتی که از لحاظ اقتصادی به صرفه هستند با مشکلاتی مانند پایین آمدن کیفیت خدمات و… مواجه نخواهید شد.

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مطالب بیشتر تشریفات عروسی

لیست باغ تالار گرمدره با قیمت مناسب
22 شهریور

لیست باغ تالار گرمدره با قیمت مناسب

منطقه گرمدره در جاده کرج واقع شده است و به عنوان یک منطقه پرطرفدار برای برگزاری مراسم‌های مختلف از تعداد زیادی باغ تالار برخوردار است. در ادامه فهرستی از باغ‌ تالار گرمدره را مشاهده خواهید کرد. این لیست به شما امکان می‌دهد تا باغ تالار دلخواه خود را خواندن ادامه مطلب …

O 0
باغ جمشیدیه
13 شهریور

باغ جمشیدیه

باغ عروسی جمشیدیه تقریباً با ظرفیت ۲۰۰ نفر فضایی بسیار خاص دارد و یکی از بهترین باغ عروسی شمال تهران است. افرادی که عاشق جزئیات هستند این باغ می‌تواند گزینه مناسبی برای آنها باشد. ظرفیت باغ از این جهت کم است تا بتوانند خدمات دهی بهتری داشته باشند.
اگخواندن ادامه مطلب …

O 0
باغ تالار آرشین محدوده شهریار
05 شهریور

باغ تالار آرشین محدوده شهریار

باغ تالار آرشین یکی از باغ‌های جذاب واقع در سعید آباد یا همان شهرستان شهریار است. این باغ در سال ۱۳۹۵ در خارج از تهران افتتاح شد. باغ عمارت آرشین که به باغ کیوان نیز معروف است، دارای فضایی وسیع و نمایی سبز و زیبا هست که این نما باعث شده افراد خاصی راخواندن ادامه مطلب …

O 0
z
برای برگزاری مراسم با آفر ویژه با ظرفیت 100 الی 300 نفر با شماره09122780898 تماس بگیرید.