5/5 - (5 امتیاز)

باغ کوچک برای عروسی با ظرفیت ۱۰۰ نفر

29 بهمن
وبلاگ
O 0

اگر به دنبال باغ عروسی با ظرفیت ۱۰۰ نفر هستید تا انتهای با ما همراه باشید تا با باغ عروسی تهران و اطراف تهران تشریفات ژوبین آشنا شوید. شما به راحتی می توانید با تماس تلفنی اطلاعات کافی را در خصوص باغ های عروسی تشریفات ژوبین با فضای بکر و لوکس کسب کنید.

باغ کوچک برای عروسی با ظرفیت۱۰۰ نفرزوج هایی که تعداد مدعوین در مراسم عروسی شان کم است و بالای صد نفر نیست بهتر است از همان ابتدا سراغ رزرو باغ کوچک با ظرفیت ۱۰۰ نفر به عنوان محل برگزاری مراسم عروسی بروند. چون چنین میزبان هایی ممکن است هنگام مراجعه برای انتخاب و رزرو محل برگزاری مراسم عروسی شان با این مسئله مواجه شوند که مکان های دیگر ظرفیت بالایی داشته باشند و مهمان با تعداد بالا را بپذیرند.

  • تالار باغ عروسی ظرفیت 100 نفر
  • باغ تالار عروسی ظرفیت 100 نفر
  • اجاره باغ ظرفیت 100 نفر
  • گل آرایی باغ عروسی 100 نفره
  • هزینه باغ عروسی 100 نفره
  • تالار عروسی 100 نفره
  • باغ و تالار عروسی 100 نفره
  • گل آرایی میز تالار 100 نفره

پس اگر از همان ابتدا به فکر مکان کوچکتر باشند علاوه بر اینکه در زمان خود صرفه جویی کرده اند بلکه هزینه باغ کوچک برای عروسی با ظرفیت ۱۰۰ نفر مقرون به صرفه نیز است. حتما می دانید که میزان ظرفیت محل های برگزاری مراسم ها مانند تالار ها و باغ های عروسی و … با میزان هزینه و اجاره بهای آن رابطه مستقیمی دارد و هرچه آن مکان متناسب تر با تعداد مهمانان باشد هزینه آن نیز به صرفه و مناسب تر خواهد بود.

اجاره باغ 100 نفراز دیگر ویژگی های خوب باغ کوچک برای عروسی با ظرفیت ۱۰۰ نفر این است که چون با ظرفیت آن با تعداد مهمانان متناسب است مانع پراکندگی مهمانان در فضای باغ عروسی یا… می شود و همین متمرکز بودن خود سبب می شود که مراسم عروسی در فضای کوچک و متناسب با تعداد مهمانان نسبت به پراکندگی در فضای بزرگ، با شکوه و مجلل تر به نظر برسد. حال شاید از خود بپرسید چگونه به باغ کوچک برای عروسی با ظرفیت ۱۰۰ نفر دسترسی پیدا کنیم پاسخ شما اینجاست؛

کافی است که کار رزرو و اجاره باغ عروسی کوچک را به عهده تشریفات ژوبین بگذارید میبینید که تیم حرفه ای آن به راحتی باغ مورد نظر شما را به بهترین شکل برای تان رزرو و اجاره خواهند کرد.

باغ کوچک برای عروسی با ظرفیت۱۰۰ نفر

خدمات باغ کوچک برای عروسی

بخش مهم برگزاری مراسم عروسی و رزرو باغ عروسی خدماتی است که در آن ارائه می شود. در ادامه مطلب به برخی از خدمات باغ کوچک برای عروسی اشاره شده است:

اجاره باغ عروسی 100 نفره
  •  کترینگ غذا که شامل هر نوع غذای ایرانی، فرنگی، فینگر فودها، انواع دسر، سالاد و انواع نوشیدنی های فصل و… می باشد که به صورت بهداشتی در آشپزخانه مجهز و مدرن تهیه و طبخ می شود.
  •  پذیرایی از مهمانان توسط مهمانداران کار آزموده به صورت کاملا حرفه ای انجام می شود.
  • گل آرایی محوطه سازی شامل تزئین فضای باغ از جمله گل آرایی جایگاه عروس و داماد و محل ورود عروس و داماد و بدرقه عروس و داماد و مهمانان می باشد که توسط طراحان و هنرمندان حرفه ای انجام می شود.
  •  اجرای موسیقی به صورت زنده با دعوت از خواننده و یا موزیسین مورد نظر عروس و داماد از دیگر کارهایی است که توسط تیم حرفه ای تشریفات ژوبین انجام می شود.
خدمات باغ کوچک برای عروسی

باغ کوچک برای عروسی در تهران

در شهر تهران برای عروس و دامادهایی که تمایل دارند تعداد مهمانان کمتری در مراسم عروسی خود دعوت کنند باغ کوچک برای عروسی در تهران با ظرفیت کم و هزینه های مناسب وجود دارد که تمامی خدمات مراسم عروسی در تشریفات ژوبین به این باغ های کوچک تعلق می گیرد. رزرو باغ کوچک برای عروسی در تهران هم مقرون به صرفه و هم مجلل و با شکوه است.

  • باغ عروسی و عقد 100 نفر
  • باغ عروسی تهران ظرفیت 100

باغ کوچک برای عروسی در اطراف تهران

وجود آب و هوای خوب و پاک اطراف تهران می تواند یک انگیزه خوب برای رزرو باغ کوچک برای عروسی در اطراف تهران توسط عروس و داماد هایی باشد که به دنبال برگزاری مراسم عروسی در محلی آرام و به دور از دغدغه و هیاهو هستند. چنین زوج هایی می توانند به انتخاب خود طبق سلیقه و با توجه به بودجه خود باغ کوچک برای عروسی در اطراف تهران رزرو کنند. لوکیشن های تشریفات ژوبین در کلیه مناطق تهران از جمله باغ عروسی گرمدره، منطقه جاجرود، شهریار، کردان، باغ عروسی لواسان و … است.

باغ کوچک برای عروسی در اطراف تهران

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مطالب بیشتر تشریفات عروسی

لیست باغ تالار گرمدره با قیمت مناسب
22 شهریور

لیست باغ تالار گرمدره با قیمت مناسب

منطقه گرمدره در جاده کرج واقع شده است و به عنوان یک منطقه پرطرفدار برای برگزاری مراسم‌های مختلف از تعداد زیادی باغ تالار برخوردار است. در ادامه فهرستی از باغ‌ تالار گرمدره را مشاهده خواهید کرد. این لیست به شما امکان می‌دهد تا باغ تالار دلخواه خود را خواندن ادامه مطلب …

O 0
باغ جمشیدیه
13 شهریور

باغ جمشیدیه

باغ عروسی جمشیدیه تقریباً با ظرفیت ۲۰۰ نفر فضایی بسیار خاص دارد و یکی از بهترین باغ عروسی شمال تهران است. افرادی که عاشق جزئیات هستند این باغ می‌تواند گزینه مناسبی برای آنها باشد. ظرفیت باغ از این جهت کم است تا بتوانند خدمات دهی بهتری داشته باشند.
اگخواندن ادامه مطلب …

O 0
باغ تالار آرشین محدوده شهریار
05 شهریور

باغ تالار آرشین محدوده شهریار

باغ تالار آرشین یکی از باغ‌های جذاب واقع در سعید آباد یا همان شهرستان شهریار است. این باغ در سال ۱۳۹۵ در خارج از تهران افتتاح شد. باغ عمارت آرشین که به باغ کیوان نیز معروف است، دارای فضایی وسیع و نمایی سبز و زیبا هست که این نما باعث شده افراد خاصی راخواندن ادامه مطلب …

O 0
z
برای برگزاری مراسم با آفر ویژه با ظرفیت 100 الی 300 نفر با شماره09122780898 تماس بگیرید.