5/5 - (3 امتیاز)

باغ کوچک برای نامزدی

02 تیر
وبلاگ
O 2

اگر می خواهید مراسم نامزدی شما در باغ کوچک نامزدی برگزار شود بهتر است تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید تا بتوانید با ویژگی بهترین باغ عروسی و نامزدی تهران و کرج آشنا شوید و بهترین باغ را با توجه به سلیقه خود انتخاب کنید.

باغ ها با تمام زیبایی ها و طبیعتی که دارد یکی از بهترین مکان ها برای برگزاری مراسم های نامزدی، تولد، عقد و عروسی بخصوص در فصول گرم سال می باشند. به دلیل امکانات و تشریفات خدمات لوکس که این باغ ها دارند بسیاری از افراد علاقه به برگزاری مراسم خود در این مکان ها دارند.

باغ کوچک برای نامزدی

مراسماتی مانند مراسم نامزدی که با تعداد مهمانان کم برگزار می شود را می توان در باغ کوچک برای نامزدی نیز برگزار نمود. باغ های کوچک به دلیل کمبود فضا تنها می توانند پذیرای تعداد محدودی مهمان باشند. از این رو مناسب ترین مکان برای برگزاری مراسم نامزدی باغ کوچک است.

اجاره باغ کوچک نامزدی

خدمات تشریفاتی که در این باغ های کوچک برای نامزدی ارائه می گردد هیچ کم و کاستی نسبت به باغ های بزرگ ندارد و تنها نکته تفاوت این باغ ها باهم محدودیت فضا می باشد. البته تشریفات باغ های مختلف با همدیگر متفاوت می باشد و برخی از این باغ ها امکانات معمولی داشته اما برخی دیگر بسیار مجلل و شیک بوده و خدمات لوکسی را ارائه می دهند.

انتخاب باغ برای نامزدی بسته به شرایط عروسی مانند تعداد مهمانان و نوع مراسم و بودجه خانواده ها دارد. عروس و داماد ها باید با توجه به این موارد بهترین انتخاب را انجام دهند.

  • جایگاه عروس و داماد در نامزدی
  • خدمات باغ نامزدی

اگر مراسم عقد و نامزدی شما در یک روز برگزار می شود می توانید مراسم خود را در باغ عقد با امکان عقد محضری برگزار کنید.

اجاره باغ نامزدی

باغ کوچک برای نامزدی در کرج

یکی از بهترین گزینه ها برای برگزاری مراسم نامزدی باغ کوچک برای نامزدی در کرج است. این باغ ها دارای تشریفات بسیار شیک و خاص می باشند که می توانند یک خاطره عالی را برای عروس و داماد و مهمانان فراهم نمایند. خدمات تشریفات مجالس ارائه شده در این باغ ها سبب ایجاد فضای شاد و مفرح برای مهمانان و عروس و داماد می شود.

اگر در ناحیه کرج سکونت دارید و می خواهید باغ کوچک را برای مراسم نامزدی خود انتخاب نمایید بهتر است برای انتخاب درست در مورد ویژگی های بهترین باغ اطلاعاتی را کسب نمایید.

باغ برای نامزدی

برخی از ویژگی های باغ کوچک برای نامزدی در کرج عبارت است از :

  • هزینه های کمتر نامزدی و مدیریت شده
  • جمع بودن مهمانان و جلوگیری از پراکندگی آنها
  • تمرکز بیشتر روی عروسی و عروس داماد
  • امکان مدیریت و پذیرایی مناسب
  • موقعیت و دسترسی مناسب

اگر می خواهید مراسم نامزدی خود را در فضای بجز باغ برگزار کنید می توانید از خدمات تالار کوچک برای نامزدی استفاده کنید.

خدمات ارائه شده در باغ های کوچک برای عروسی نیز بسیار متنوع می باشد از جمله این خدمات می توان به :

  • گل آرایی زیبا و مناسب باغ
  • پذیرایی بسیار عالی
  • موزیک پاپ و سنتی
  • پارکینگ مناسب
  • گل آرایی میز و صندلی های مهمانان
  • گل آرایی و تزئین جایگاه عروس و داماد
باغ کوچک برای نامزدی در کرج

باغ کوچک برای نامزدی در تهران

تهران به عنوان یکی از کلانشهر های ایران دارای باغ تالار های بسیاری در خود و اطراف است. عروس و داماد ها می توانند با توجه به سلیقه خود ،دسترسی آسان و توان مالی یکی از این باغ ها را انتخاب نمایند.

معمولا برای برگزاری مراسم نامزدی به دلیل اینکه تعداد محدودی مهمان دعوت می شود، باغ کوچک اجاره می شود. به دلیل تعداد زیاد باغ های شهر تهران ممکن است عروس و داماد ها در انتخاب باغ مورد نظر دچار تردید شوند.

باغ کوچک برای نامزدی در تهران

بهتر است انتخاب باغ را به موسسات تشریفات و خدمات نامزدی لوکس سپرده شود. این موسسات با توجه به مراسم شما و شرایط آن و همچنین توان مالی که دارید بهترین گزینه را به شما پیشنهاد می دهند.

نکته مهمی که باید در اجاره باغ کوچک برای نامزدی در تهران باید به آن اشاره نمود فضای شیک و مجلل باغ و تشریفات ارائه شده در آن است. معمولا ظرفیت باغ در برگزاری شیک و با شکوه نامزدی تاثیری ندارد بلکه تشریفات ارائه شده و دکوراسیون باغ است که می تواند مراسم نامزدی شما را خاطره انگیز کند.

تشریفات ژوبین در کلیه مناطق تهران و حومه تهران دارای باغ های اختصاصی لوکس هست. از جمله باغ عروسی گرمدره و باغ عروسی لواسان از لوکیشن های خاص تشریفات ژوبین محسوب می شود.

اجاره باغ نامزدی تهران

خدمات باغ کوچک نامزدی

برخی از خدمات ارائه شده در باغ کوچک برای نامزدی عبارتند از :

دیزاین و دکوراسیون باغ: اولین چیزی که می تواند نظر زوج ها را در انتخاب باغ جلب نماید دیزاین و دکوراسیون باغ می باشد.اگر فضای باغ شیک نباشد و تزئینات و گل آرایی ایراد داشته باشد به احتمال زیاد توسط عروس و داماد پسندیده نخواهد شد. بنابرین اولین شرط باغ خوب فضای لوکس و دیزاین حرفه ای است.

گل آرایی : گل آرایی باغ کوچک برای نامزدی با گل آرای سالن ها و تالار ها متفاوت می باشد. فضای باغ باید طبیعی و میزان تزئینات و گل آرایی کم باشد ودکوراسیون آن شیک و مجلل طراحی شده باشد.

برپایی سفره عقد: برپایی سفره عقد مجلل و لاکچری از دیگر خدمات ارائه شده در باغ کوچک می باشد.در برگزاری مراسم نامزدی سفره عقد یکی از آیتم های مهم می باشد.

کیک باغ نامزدی

پذیرایی: یکی از خدمات مهمی که در مراسمات نامزدی و عروسی بسیار اهمیت دارد نحوه پذیرایی از مهمان ها است. این باغ ها معمولا دارای منو غذا با انواع غذا های فرنگی و ایرانی و دسر ها و نوشیدنی های فراوان هستند.

موسیقی: اجرای زنده موسیقی در این باغ ها می تواند روح و طراوت خاصی را به مراسم نامزدی بخشیده و سبب لذت هر چه بیشتر مهمان ها گردد.

عکاسی و فیلم برداری : به دلیل طبیعی بودن محیط و فضای باغ معمولا فیلم و عکس های مراسم نامزدی در باغ کوچک بسیار زیبا و خاص خواهد بود.

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

  1. سمانه
    07 بهمن 1400

    از خدماتی که توسط تشریفات ژوبین ارائه دادید ممنونم شب به یادماندنی بود

    پاسخ
    • ادمین
      10 بهمن 1400

      خوشحالیم که از خدمات ما راضی بودید.

      پاسخ

مطالب بیشتر تشریفات عروسی

لیست باغ تالار گرمدره با قیمت مناسب
22 شهریور

لیست باغ تالار گرمدره با قیمت مناسب

منطقه گرمدره در جاده کرج واقع شده است و به عنوان یک منطقه پرطرفدار برای برگزاری مراسم‌های مختلف از تعداد زیادی باغ تالار برخوردار است. در ادامه فهرستی از باغ‌ تالار گرمدره را مشاهده خواهید کرد. این لیست به شما امکان می‌دهد تا باغ تالار دلخواه خود را خواندن ادامه مطلب …

O 0
باغ جمشیدیه
13 شهریور

باغ جمشیدیه

باغ عروسی جمشیدیه تقریباً با ظرفیت ۲۰۰ نفر فضایی بسیار خاص دارد و یکی از بهترین باغ عروسی شمال تهران است. افرادی که عاشق جزئیات هستند این باغ می‌تواند گزینه مناسبی برای آنها باشد. ظرفیت باغ از این جهت کم است تا بتوانند خدمات دهی بهتری داشته باشند.
اگخواندن ادامه مطلب …

O 0
باغ تالار آرشین محدوده شهریار
05 شهریور

باغ تالار آرشین محدوده شهریار

باغ تالار آرشین یکی از باغ‌های جذاب واقع در سعید آباد یا همان شهرستان شهریار است. این باغ در سال ۱۳۹۵ در خارج از تهران افتتاح شد. باغ عمارت آرشین که به باغ کیوان نیز معروف است، دارای فضایی وسیع و نمایی سبز و زیبا هست که این نما باعث شده افراد خاصی راخواندن ادامه مطلب …

O 0
z
برای برگزاری مراسم با آفر ویژه با ظرفیت 100 الی 300 نفر با شماره09122780898 تماس بگیرید.