5/5 - (3 امتیاز)

تالار کوچک برای عقد

31 شهریور
وبلاگ
O 0

برگزاری عقد در تالار کوچک

تشریفات ژوبین با برگزاری مراسم عقد در تالار و سالن های عقد خود آماده ارائه خدمات به شما عزیزان برای برگزاری جشن عقد است. در ادامه می توانید تصاویر مراسم عقد برگزار شده توسط تیم تشریفاتی ما را مشاهده کنید.

تالار کوچک برای عقدمراسم عقد یکی از رویدادهای مهمی است که از گذشته تا کنون تمام ملل و اقوام جهان آن را طبق آداب و رسوم و فرهنگ خود برگزار می کنند. اکثر اوقات زوج ها دغدغه های مانند: انتخاب محل مناسب و نحوه برگزاری مراسم عقد خود را دارند که می خواهیم به آن ها بپردازیم.

برای مثال پیشنهاد یک تالار کوچک برای عروس و دامادها برای برگزاری مراسم عقد شان می تواند یک انتخاب درست و مناسب باشد. زیرا مراسم عقد از مراسم هایی است که زوج ها در آن تعداد مهمان های کمی را دعوت می کنند و سبک تر از مراسم عروسی برگزار می شود پس انتخاب یک مکان مناسب که ظرفیت آن متناسب با تعداد مدعوین باشد مانند یک تالار کوچک برای عقد علاوه بر این که بسیار به صرفه است، بسیار با شکوه و مجلل نیز است و زوجین می توانند در عین حال تمام خدماتی که در نظر دارند را از تشریفات مورد نظر دریافت کنند‌.

  • برگزاری عقد در تالار کوچک
  • اجاره تالار کوچک برای عقد

پس طبق دعدغه های عروس و داماد ها دقت در انتخاب محل مناسب برای برگزاری مراسم عقد تاثیر بسزایی در شکوه، کیفیت و … مراسم عقد دارد. تشریفات ژوبین دارای تعداد زیادی تالار و باغ عروسی و سالن های زیبا و شیک در لوکیشن های متفاوت برای برگزاری مراسم ها است و در آن ارائه تمام خدمات را با بهترین کیفیت به عهده می گیرد.

برگزاری عقد در تالار کوچک

ویژگی های یک تالار مناسب برای عقد

یک تالار مناسب باید دارای ویژگی هایی باشد که در روز جشن هم برای عروس و داماد و هم برای مهمانان آن ها لحظات و خاطرات خوش و یک روز به یادماندنی را بسازد. برخی از ویژگی های یک تالار مناسب برای عقد عبارتند از:
لوکیشن تالار: عروس داماد ها هنگام انتخاب تالار مورد نظر به لوکیشن آن نیز دقت کنند که محل مناسبی قرار بگیرد تا دسترسی مهمانان به آن راحت باشد و هنگام مراجعه مجبور به پیمودن مساحت زیادی نشوند و همچنین در نقاط کم ترافیک قرار بگیرد تا مجبور به تحمل تراقیک زیاد خودرو ها نشوند.

ویژگی های یک تالار مناسب برای عقدظرفیت تالار: ظرفیت تالار نیز یکی از ویژگی های مهم است که حتما باید زوج ها آن را در نظر بگیرند. زیرا اگر ظرفیت تالار بسیار بزرگ تر از یا کوچک تر از تعداد مهمان ها باشد باعث پراکندگی یا تراکم بیش از حد مهمانان در فضای تالار می شود که این عامل حس و از شکوه مراسم می کاهد.
امکانات و خدمات تالار: تالار خوب از امکاناتی مهمی مانند: آسانسور، پارکینگ اختصاصی، اتاق پرو مناسب، سرویس بهداشتی مناسب و تعداد کافی آن، سیستم تهویه مناسب تالار برای رد و بدل کردن هوای تازه و با کیفیت و … برخوردار است.
سیستم گرمایشی و سرمایشی تالار: در انتخاب تالار مناسب حتما باید با توجه به فصل برگزاری مراسم عقد توجه ویژه به سیستم گرمایشی و سرمایشی تالار داشت و دقت شود که این سیستم به درستی کار می کند.
بهداشت تالار: بهداشت تالار یکی از موارد بسیار مهمی است که باید هنگام انتخاب تالار حتما خیلی با دقت به آن پرداخته شود.
تنوع خدمات: خدماتی که در تالار از طریق تشریفات ارائه می شود باید از تنوع بالا و کافی برخوردار باشد که عروس و داماد ها با توجه به سلیقه، بودجه طبق آداب و رسوم و فرهنگ خود قادر باشند به راحتی انواع خدمات را انتخاب کنند.

اگر قصد برگزاری مراسم عقد خود در فضای باز را دارید می توانید تصاویر باغ عقد را مشاهده کنید.

سفره عقد در باغ عقد

در انتخاب تالار کوچک عقد به چه نکاتی دقت کنیم؟

عروس و داماد ها هنگام رزرو تالار علاوه بر توجه به ویژگی هایی که گفته شد همواره باید این سوال مهم را از خود بپرسند که در انتخاب تالار کوچک عقد به چه نکاتی دقت کنیم؟! زیرا نکات بسیار مهمی هستند که باید حتما برای جلوگیری از هر اتفاق ناخوشایند برای عروس و داماد و مهمانان شان دقت شود که به مواردی از آن ها در ادامه می پردازیم.
میزان بودجه: نکته بسیار مهمی که هنگام رزرو تالار کوچک برای عقد باید به آن دقت کنیم توجه به بودجه ای که در دست داریم. چون رزرو تالار بخش قابل توجهی از بودجه را به خود اختصاص می دهد پس باید هنگام انتخاب تالار و خدمات مورد نظر توجه داشته باشیم که با میزان هزینه ای که برای این کار در نظر گرفته ایم متناسب باشد.
اعتبار تشریفات: بسیار مهم است که برای جلوگیری از احتمال کلاه برداری باید حتما از سابقه تشریفاتی که رزرو تالار را بر عهده دارد آگاه شویم و مطمئن شویم که دارای مجوز است و فعالیت آن تشریفات قانونی است.

انتخاب تالار کوچک عقدمدیریت تشریفات: حتما از نمونه کارها و یک یا چند مراسم در حال برگزاری تشریفات بازدید کنیم و نحوه ارائه خدمات و مدیریت امور آن تشریفات را بررسی کنیم تا با اطمینان و خیال آسوده امور مراسم خود را به آن ها بسپاریم.
نحوه ارائه و کیفیت خدمات: اطمینان خاطر حاصل کنیم که تمام اموری که به تشریفات می سپاریم طبق برنامه ریزی، سلیقه و انتخاب ما و متناسب با میزان بودجه ای که ما می پردازیم بی کم و کاست و با کیفیت خوب ارائه می شود.
ایمنی تالار: یکی دیگر از مهم ترین نکاتی که باید به آن دقت کنیم ایمنی تالار است. مطمئن شوید که ایمنی کامل چه در تالار و چه در هنگام برگزاری مراسم برقرار است و امنیت خود و مهمانان مان در صورت بروز حوادث غیر منتظره و ناگهانی حفظ می شود.
تاریخ رزرو تالار: نکته دیگری که باید مد نظر داشت تاریخ رزرو تالار است که باید حواس مان باشد که به موقع برای رزرو تالار اقدام کنیم و در روز های آخر به آن نپردازیم تا تالار مناسب را در بهترین زمان برای مراسم خود انتخاب کنیم.

اجاره تالار کوچک عقد

پذیرایی و خدمات در تالار کوچک عقد چگونه است؟

شاید فکر کنید که نحوه ارائه خدمات و پذیرایی در یک تالار کوچک عقد نسبت به یک مکان بزرگتر متفاوت و محدود تر است اما این گونه نیست بلکه ارائه خدمات و پذیرایی در یک تالار کوچک با ظرفیت کم از همان کیفیت بالا و تنوع زیاد برخوردار است که در یک تالار بزرگتر ارائه می شود. برخی از خدماتی که تشریفات ژوبین در تالار توسط یک پرسنل حرفه ای ارائه می کند عبارتند از:

  • کترینگ عروسی
  •  پذیرایی با میوه و شیرینی و نوشیدنی های مناسب فصل،
  • پذیرایی از مهمانان بوسیله مهمانداران حرفه ای و آموزش دیده به صورت ویژه وVIP، اگر پذیرایی به صورت معمولی انجام شود تعداد مهمانداران متناسب با تعداد مهمانان انتخاب می شود.
  • میز آرایی توسط دیزاینر ها و طراحان حرفه ای
  • موسیقی زنده
  • برپایی سفره عقد
  •  خدمات متنوع دیگری طبق انتخاب و درخواست عروس و داماد فراهم و ارائه می شود.

برگزاری مراسم نامزدی در تالار عقد

مراسم نامزدی نیز مانند مراسم عقد یک مراسم سبک است که در آن اقوام نزدیک و درجه یک زوجین دعوت می شوند تا زوج ها به آن ها معرفی شوند بنابراین برگزاری مراسم نامزدی در تالار عقد می تواند یک انتخاب بسیار مناسب باشد و تمام خدمات مربوط به امور برگزاری مراسم نامزدی با خیال آسوده به عهده تشریفات گذارده شود.

برگزاری مراسم نامزدی در تالار عقد

برگزاری عقد محضری در تالار

تشریفات ژوبین برای کسانی که تمایل به برگزاری عقد محضری در تالار را دارند انواع خدمات و پذیرایی را توسط یک تیم حرفه ای و قوی طبق سلیقه عروس و داماد به آن ها ارائه می دهد.

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مطالب بیشتر تشریفات عروسی

لیست باغ تالار گرمدره با قیمت مناسب
22 شهریور

لیست باغ تالار گرمدره با قیمت مناسب

منطقه گرمدره در جاده کرج واقع شده است و به عنوان یک منطقه پرطرفدار برای برگزاری مراسم‌های مختلف از تعداد زیادی باغ تالار برخوردار است. در ادامه فهرستی از باغ‌ تالار گرمدره را مشاهده خواهید کرد. این لیست به شما امکان می‌دهد تا باغ تالار دلخواه خود را خواندن ادامه مطلب …

O 0
باغ جمشیدیه
13 شهریور

باغ جمشیدیه

باغ عروسی جمشیدیه تقریباً با ظرفیت ۲۰۰ نفر فضایی بسیار خاص دارد و یکی از بهترین باغ عروسی شمال تهران است. افرادی که عاشق جزئیات هستند این باغ می‌تواند گزینه مناسبی برای آنها باشد. ظرفیت باغ از این جهت کم است تا بتوانند خدمات دهی بهتری داشته باشند.
اگخواندن ادامه مطلب …

O 0
باغ تالار آرشین محدوده شهریار
05 شهریور

باغ تالار آرشین محدوده شهریار

باغ تالار آرشین یکی از باغ‌های جذاب واقع در سعید آباد یا همان شهرستان شهریار است. این باغ در سال ۱۳۹۵ در خارج از تهران افتتاح شد. باغ عمارت آرشین که به باغ کیوان نیز معروف است، دارای فضایی وسیع و نمایی سبز و زیبا هست که این نما باعث شده افراد خاصی راخواندن ادامه مطلب …

O 0
z
برای برگزاری مراسم با آفر ویژه با ظرفیت 100 الی 300 نفر با شماره09122780898 تماس بگیرید.