5/5 - (3 امتیاز)

تشریفات بله برون در تهران

06 مهر
وبلاگ
O 0

اگر قصد برگزاری مراسم بله برون در تالار و یا باغ را دارید می توانید از لوکیشن های بی نظیر تشریفاتی تشریفات ژوبین دیدن فرمایید. در ادامه با خدمات تشریفات بله برون در تهران بیشتر آشنا می شوید.

تشریفات بله برون در تهرانبعداز مراسم خواستگاری یکی از مهم ترین مراسم های اصیل و قدیمی ازدواج در کشور ما که بین تمام اقوام سابقه دیرینه دارد مراسم بله برون است که در هر منطقه طبق آداب و رسوم و فرهنگ اقوام آن ناحیه برگزار می شود. اگر بخواهیم بطور کلی مثلا راجع به تشریفات بله برون در تهران صحبت کنیم لازم است بگوییم که مراسم بله برون که از آن به عنوان مراسم نشان کردن یا نامزدی هم یاد می شود، توسط خانواده عروس به صورت یک جشن برگزار می شود که برای در میان گذاشتن شرط و شروط نهایی عقد و ازدواج با بزرگ ترها، اعلام عروس و داماد به عنوان یک زوج و همچنین برای آشنایی بیشتر خانواده ها با همدیگر، در این مراسم از بزرگ تر ها و اقوام درجه یک عروس و داماد دعوت به عمل می آید.

بله برون تشریفاتی تهرانجالب است بدانید که تشریفات ژوبین همانند مراسم های دیگر، با افتخار برای سهولت در برگزاری این جشن توسط خانواده ها خدمات متنوعی نیز تحت عنوان تشریفات بله برون در تهران به کسانی که در صدد برگزاری این مراسم هستند ارائه می دهد. زیرا بعضی از افراد هنگام برگزاری این مراسم به علت کمبود جا و شلوغی و عدم نظم ناشی از آن و همچنین تاثیر منفی آن بر شکوه و جلوه زیبای مراسم بله برون استرس زیادی را تحمل می کنند و یا ممکن است به علت حضور کودکان در مراسم نگران پاکیزگی منزل خود بعد از مراسم باشند.

یکی دیگر از دغدغه های مهم می تواند دیزاین شیک مراسم و پذیرایی اصولی و مسائلی از این دست باشد که انجام آن از عهده خانواده عروس در آن شرایط حساس و استرس زا خارج باشد. به همین دلیل تشریفات ژوبین در این راستا نیز با یک تیم قدرتمند و حرفه ای اقدام به ارائه خدمات و تشریفات بله برون در تهران کرده است.
از جمله خدماتی که توسط این تشریفات برای مراسم بله برون ارائه می شود عبارتند از:

  • رزرو محل مناسب برای برگزاری مراسم مانند باغ، تالار، باغ تالار، روف گاردن و یا سالن
  • گل آرایی جایگاه مخصوص عروس و داماد
  • دیزاین میز هدیه به عروس و داماد
  • پذیرایی از مهمانان با نوشیدنی ها و میوه های فصل
  • تصویر برداری
  • موزیک
  • معرفی مزون معتبر برای تهیه لباس شیک و مناسب برای بله برون
  • معرفی سالن زیبایی با میکاپ آرتیست های معتبر

برگزاری بله برون به صورت لوکس و تشریفاتی

دغدغه بسیاری از خانواده ها برگزاری بله برون به صورت لوکس و تشریفاتی است عوامل ایجاد چنین دغدغه ای ممکن است؛ موقعیت اجتماعی ، علاقه و عقاید شخصی، آداب و رسوم و فرهنگ حاکم بر خانواده، سطح مالی و اقتصادی بالای آن ها و شرایطی از این دست باشد. حال اگر شما نیز به هر دلیلی تصمیم به برگزاری یک مراسم لوکس دارید و می خواهید اصول آن را به درستی به جا بیا ورید بهتر است به نکاتی عنوان می کنیم دقت کنید.

برگزاری بله برون به صورت لوکس و تشریفاتیبعضی از نکات و اصول مهمی که برای برگزاری بله برون به صورت لوکس و تشریفاتی که باید رعایت شود به صورت زیر می باشد:
برگزاری در محل مناسب: ابتدا شما باید با اطلاع قبلی از خانواده داماد آمار درستی از تعداد مهمانان آن ها و همچنین مهمانان خود به دست بیاورید و بر اساس تعداد مهمانان محلی با ظرفیت مناسب برای برگزاری مراسم بله برون انتخاب کنید. اگر در منزل فضای مناسب برای برگزاری دارید از طراحان و دیزاینر های حرفه ای برای دیزاین شیک و لوکس منزل خود کمک بگیرید. اما اگر به هر دلیلی در مایل نبودید در منزل مراسم خود را برگزار کنید با توجه به فصل و علاقه شخصی خود می توانید در یکی از مکان هایی مانند : باغ، تالار، روف گاردن، سالن اجتماعات و… مراسم بله برون را برگزار کنید. توجه داشته باشید که باید ظرفیت هر کدام از این محل ها با توجه به تعداد مهمانان انتخاب شود زیرا تاثیر بسزایی در شکوه و لوکس بودن مراسم دارد.
گل آرایی محل برگزاری: برای گل آرایی محل مراسم خود از گل های طبیعی گران قیمت و مناسب فصل استفاده کنید دقت کنید که گل ها از دوام کافی برخوردار باشند و در طول برگزاری مراسم دوام خود را حفظ کنند و پژمرده و پلاسیده نشوند.

گل آرایی تشریفات بله برون تهرانگل آرایی جایگاه عروس و داماد: جایگاه عروس و داماد را مشرف به تمام مهمانان انتخاب کنید و با دیزاین و گل آرایی به روز به آن جلوه ای شیک و مجلل ببخشید.
جایگاه مخصوص خانواده داماد: برای خانواده عروس و داماد جایگاه مخصوصی در نظر بگیرید و هنگام ورود آن ها، ایشان را به جایگاه خود در کمال احترام راهنمایی کنید و آن ها بین مهمان سر در گم باقی نگذارید همچنین خود نیز در نزدیک آن ها قرار بگیرید و برای خوش و بش و معرفی آن ها و آشنایی شان با اقوام خود اقدام کنید.
دیزاین میز هدیه: قطعا در این مراسم توسط خانواده داماد و مهمانان هدایایی به عروس تقدیم می شود با دیزاین زیبا و شیک یک میز مخصوص را به عنوان میز هدیه مشخص کنید.
میکاپ مناسب بله برون: میکاپ عروس نیز یکی از آیتم هایی است که نباید دست کم گرفته شود زیرا اگر میکاپ عروس به صورت حرفه ای و درست انجام شود به شکوه و زیبایی ایشان افزوده می شود. پیشنهاد ما به شما انتخاب یک میکاپ ملیح و ساده یا همان میکاپ لایت (به جای میکاپ غلیظ که مخصوص مراسم عروسی است) توسط یک میکاپ آرتیست حرفه ای است.
انتخاب و تهیه لباس عروس: عروس مناسب عروس در مراسم بله برون یک لباس سبک و دخترانه با رنگهای ملایم مانند رنگ کرم، صورتی روشن و … استفاده کنید
اجرای موزیک زنده: یکی دیگر از عواملی که سبب می شود مراسم لوکس و مجلل جلوه کند اجرای موسیقی زنده مثلا موسیقی سنتی با یک ساز مخصوص است.

برگزاری مراسم بله برون در سالن و روف گاردن تهران

در مراسم بله برون نسبت به دیگر مراسم‌های عروسی مهمانان کمی دعوت می شوند پس برگزاری مراسم بله برون در سالن و روف گاردن با توجه به ظرفیت متناسب آن ها برای تعداد مهمانان کم می تواند یک انتخاب مقرون به صرفه و با خدمات متنوع باشد. البته روف گاردن یک محل خاص و زیبا برای این مراسم است که می تواند با توجه به موقعیت جذابی که دارد به شکوه مراسم بیفزاید.

اگر قصد برگزاری مراسم در تالار و یا سالن را دارید می توانید با مراجعه به بخش تالار بله برون لوکیشن های ما را مشاهده کنید.

برگزاری مراسم بله برون در سالن و روف گاردن

تصاویر بله برون در تهران در لوکیشن روف و سالن

  • بله برون در تهران سالن اجتماعات
  • بله برون در تالار
  • جایگاه بله برون
  • بله برون در روف

برگزاری بله برون در باغ تهران

در فصول گرم یا خنک سال برگزاری بله برون در باغ با فضایی سر سبز و هوای مطبوع و لطیف یک انتخاب هوشمندانه است که جذابیت خاصی به مراسم می بخشد. تصاویر زیر مراسم برگزار شده در باغ بله برون تهران است. با مراجعه به بخش باغ بله برون می توانید تصاویر بیشتری را مشاهده کنید.

برگزاری بله برون در باغ تهران

تصاویر بله برون در باغ تهران

  • اجاره باغ بله برون تشریفات تهران
  • تشریفات بله برون باغ تهران

تزیین میوه و شیرینی بله برون

برای پذیرایی از مهمانان بهتر است در انتخاب شیرینی مخصوص بله برون دقت شود و از شیرینی هایی که سرو آن ها راحت تر است استفاده شود. مانند شیرینی هایی که در قطعات کوچک پخت می شوند.
یکی از عواملی که باعث می شود مراسم بله برون مجلل و لاکچری به نظر برسد تزیین میوه و شیرینی بله برون در ظروف لوکس و لاکچری و همچنین گل آرایی میز با گل های طبیعی و گران قیمت به وسیله متخصصان در این امر است.

گل آرائی و دیزاین میز بله برون

دیزاینر ها و طراحان حرفه ای در سبک های مختلف گل آرائی و دیزاین میز بله برون را بسیار شیک و لوکس براساس بودجه صاحب مراسم انجام می دهند. پس بهتر است دیزاین میز به طراحان متخصص سپرده شود. انواع سبک های مختلف گل آرایی و دیزاین میز بله برون عبارتند از:

  • سبک روستیک
  • سبک مدرن
  • سبک فانتزی

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مطالب بیشتر تشریفات عروسی

لیست باغ تالار گرمدره با قیمت مناسب
22 شهریور

لیست باغ تالار گرمدره با قیمت مناسب

منطقه گرمدره در جاده کرج واقع شده است و به عنوان یک منطقه پرطرفدار برای برگزاری مراسم‌های مختلف از تعداد زیادی باغ تالار برخوردار است. در ادامه فهرستی از باغ‌ تالار گرمدره را مشاهده خواهید کرد. این لیست به شما امکان می‌دهد تا باغ تالار دلخواه خود را خواندن ادامه مطلب …

O 0
باغ جمشیدیه
13 شهریور

باغ جمشیدیه

باغ عروسی جمشیدیه تقریباً با ظرفیت ۲۰۰ نفر فضایی بسیار خاص دارد و یکی از بهترین باغ عروسی شمال تهران است. افرادی که عاشق جزئیات هستند این باغ می‌تواند گزینه مناسبی برای آنها باشد. ظرفیت باغ از این جهت کم است تا بتوانند خدمات دهی بهتری داشته باشند.
اگخواندن ادامه مطلب …

O 0
باغ تالار آرشین محدوده شهریار
05 شهریور

باغ تالار آرشین محدوده شهریار

باغ تالار آرشین یکی از باغ‌های جذاب واقع در سعید آباد یا همان شهرستان شهریار است. این باغ در سال ۱۳۹۵ در خارج از تهران افتتاح شد. باغ عمارت آرشین که به باغ کیوان نیز معروف است، دارای فضایی وسیع و نمایی سبز و زیبا هست که این نما باعث شده افراد خاصی راخواندن ادامه مطلب …

O 0
z
برای برگزاری مراسم با آفر ویژه با ظرفیت 100 الی 300 نفر با شماره09122780898 تماس بگیرید.