5/5 - (2 امتیاز)

باغ تالار رویا لواسان

15 آبان
وبلاگ
O 0

برای اجاره باغ تالار رویا لواسان بهتر است ابتدا با خصوصیات، ویژگی ها و همچنین خدمات آن آشنا شوید تا تصمیم گیری منطقی و به صرفه ای داشته باشید بنابراین در ادامه قصد داریم اطلاعات مفیدی در مورد این باغ عروسی اختیارتان قرار دهیم تا تصمیم گیری را برایتان آسان تر کنیم. تشریفات ژوبین با ارائه خدمات در باغ رویا لواسان آماده ارائه خدمات به شما عزیزان است.

باغ تالار رویا لواسان

خصوصیات باغ رویا لواسان

بسیاری از افراد در حین بررسی ویژگی ها و خصوصیات باغ رویا لواسان شیفته این باغ تالار زیبا می شوند و آن را برای برگزاری مراسم های متعدد خود انتخاب می کنند. در ادامه خصوصیات این باغ تالار را بررسی خواهیم کرد.

قرارگیری در منطقه ای خوش آب و هوا: لواسان یکی از مناطق خوش آب و هوای تهران است که باغ تالار رویا لواسان با قرار گیری در این منطقه توانسته است ویژگی های منحصر به فردی را از آن خود کند.
زمانی که باغ تالار در منطقه ای خوش آب و هوا واقع می شود، کیفیت برگزاری مراسم ها را نیز افزایش می دهد. به عنوان مثال برگزاری مراسم در فصل های گرم سال و در منطقه ای خوش آب و هوا که دارای هوایی مطبوع و دل انگیز است برای مهمان ها بسیار خوشایند و جذاب است. باغ رویا ها یکی از بهترین باغ های عروسی لواسان است.

دسترسی آسان: یکی از مسائل مهم برای مهمان ها و همچنین میزبان، مسئله دسترسی آسان به باغ تالار است زیرا بسیار پیش آمده است که مهمان ها به دلیل طولانی بودن مسیر باغ تالار و یا قرار گیری باغ تالار در مناطق کور، پیدا کردن آن برایشان دشوار بوده و دیر تر در مراسم حضور پیدا کرده اند و یا حتی بسیاری از مهمانان از حضور در مراسم خودداری کرده اند. بنابراین چنین ویژگی از باغ تالار رویا لواسان را به هیچ عنوان نباید نادیده گرفت بلکه باید در حین انتخاب باغ تالار نیز این ویژگی را لحاظ کنید و به آسایش خود و مهمان هایتان توجه کنید.

  • اجاره باغ رویاها
  • قیمت ورودی باغ رویاها

دیزاین شیک و لاکچری: و اما حالا نوبت به بررسی دیزاین باغ تالار رویا می رسد که تمام بار انتخاب شدن و یا عدم انتخاب باغ تالار توسط مشتری را در همان ثانیه های اول به دوش می کشد.
شاید برایتان اتفاق افتاده باشد که در حین انتخاب مکان و یا یک باغ تالار از همان لحظات ابتدایی فقط دیزاین جذاب و حرفه ای آن توجه شما را به خود جلب کرده باشد و پس از آن نسبت به دریافت مشخصات آن باغ تالار کنجکاو شده باشید. درواقع همانطور که گفته شد دیزاین باغ تالار وظیفه جذب مشتری در نگاه اول را دارد؛ دقیقا نکته ای که توسط تیم دیزاین تشریفات ژوبین در دیزاین باغ عروسی رویاها به صورت بسیار دقیق و حرفه ای به آن توجه کرده است.
اگر از گالری و عکس های باغ تالار رویاها دیدن کنید به دیزاین حرفه ای آن پی خواهید برد. درواقع این باغ تالار یکی از چشم نواز ترین و منحصر به فرد ترین دیزاین ها را به شما و مهمانانتان هدیه خواهد داد.

امکانات متنوع: امکاناتی که یک باغ تالار می تواند در اختیار مشتری ها قرار می دهد سبب هر چه بهتر برگزار شدن مراسم ها می شود از این رو باغ تالار رویا دارای امکانات مدرن و متنوعی است که امکان اجرایی کردن ایده های منحصر به فرد در آن بسیار آسان است.

ظرفیت بالا: گاهی مشتریان, باغ تالار را از نظر دیزاین، امکانات، کیفیت خدمات و… می پسندند اما تنها مسئله ای که مانع انتخاب باغ تالار توسط آن ها می شود این است که ظرفیت پایینی دارد و مناسب تعداد مهمان های آن ها نمی باشد. بنابراین در کنار تمام خصوصیات خوب یک باغ تالار، ظرفیت بالا نیز مسئله مهمی است که باید به آن توجه شود. باغ تالار رویا لواسان با ظرفیت ۶۰۰ نفر یکی از مناسب ترین باغ تالار ها برای برگزاری مراسم های مجلل و بزرگ است.

خدمات باکیفیت و متنوع: آیا می دانید اگر تالاری تمامی خصوصیات فوق را داشته باشد اما خدمات با کیفیتی ارائه ندهد انتخاب آن تالار یکی از بزرگ ترین اشتباهاتی خواهد بود که انجام خواهید داد؟
درواقع خدماتی که در یک باغ تالار توسط تیم تشریفات عروسی ارائه می شود حرف اول را در انتخاب آن می زند و هیچ یک از ویژگی های فوق به تنهایی نمی تواند مشتری را راضی به رزرو آن کند چرا که تمام کیفیت مراسم به خدماتی که ارائه می شود بستگی دارد.
به عنوان مثال: برای تغییر دیزاین و اجرایی کردن ایده میزبان نیاز به تیم حرفه ای دیزاین است که بتواند ایده های متنوع میزبان را به صورت حرفه ای اجرا کند. خدمات پذیرایی و کترینگ عروسی که نقش بسیار زیادی در رضایت مهمان ها دارد باید توسط مهمانداران و سرآشپز های حرفه ای ارائه شود.
حال که با اهمیت ارائه خدمات با کیفیت آشنا شدید بهتر است بدانید که باغ تالار رویا لواسان در کنار محیط مجلل و لاکچری خود با ارائه خدمات حرفه ای، مراسم های بسیار باکیفیتی را برگزار می کند.

خصوصیات باغ رویا لواسان

خدمات باغ عروسی رویاها

خدمات باغ رویا لواسان که توسط تیم حرفه ای تشریفات ژوبین ارائه می شود را در ادامه بررسی خواهیم کرد:

  • دیزاین حرفه ای: تیم حرفه ای دیزاین در باغ تالار رویا توانایی اجرا کردن ایده های منحصر به فرد گل آرایی عروسی، نورپردازی و… را با توجه به سلیقه مشتریانش دارد. در گل آرایی نوع گل ها با توجه به نوع مراسم، فصل برگزاری مراسم، سلیقه مشتری و… انتخاب می شود.
  • پذیرایی: خدمات پذیرایی نیز توسط مهمانداران حرفه ای و آموزش دیده ارائه می شود. تعداد مهماندار ها با توجه به تعداد مهمان ها تعیین می شود اما در پذیرایی vip برای هر میز یک مهماندار انتخاب می شود.
  • کترینگ غذا: خدمات کترینگ غذا با توجه به نوع مراسمی که برگزار می شود متفاوت خواهد بود. غذا های متنوع ایرانی، مدیترانه ای، فرنگی و انواع دسر ها، نوشیدنی ها و… توسط سرآشپز های ماهر و با تجربه تهیه و طبخ می شود. تیم حرفه ای کترینگ غذا با یک برنامه ریزی دقیق به هر چه باکیفیت تر برگزار شدن مراسم کمک می کند.
  • آتش بازی: از قدیم الایام تاکنون مراسم آتش بازی در مراسم های مختلف برگزار شده است؛ امروزه نیز این رسم دیرینه به روش های مختلف همچنان ادامه پیدا کرده است. باغ تالار رویا لواسان نیز انواع مراسم آتش بازی را اجرا می کند و علاوه بر سرگرم کردن مهمان ها، منظره زیبا و منحصر به فردی را در مراسم ایجاد می کند.
سفره عقد باغ رویا لواسان
  • ماشین عروس: در جشن نامزدی، عقد و یا عروسی دیگر نیازی نیست عروس و داماد خود به دنبال اجاره ماشین عروس و همچنین تزیین آن باشند بلکه تیم تشریفات باغ تالار رویا این امکان را برای زوج ها فراهم آورده است تا با توجه به شرایط و سلیقه خود، مناسب ترین ماشین را به عنوان ماشین عروس انتخاب کنند و سپس تیم دیزاین تزیین آن را انجام دهد.
  •  موسیقی زنده و دیجی: موسیقی زنده یکی دیگر از خدمات این باغ تالار است که با توجه به سلیقه میزبان و همچنین فرهنگ آن ها انتخاب می شود. همچنین زوج ها می توانند با کمک تیم تشریفات، از موزیسین و یا خواننده مورد علاقه خود دعوت کنند تا در مراسمشان حضور پیدا کند.
    همچنین اگر خواهان حضور دیجی در مراسم هستید نیز می توانید این موضوع را با تیم تشریفات در میان بگذارید تا مقدمات حضور دیجی در مراسم شما فراهم گردد.

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مطالب بیشتر تشریفات عروسی

لیست باغ تالار گرمدره با قیمت مناسب
22 شهریور

لیست باغ تالار گرمدره با قیمت مناسب

منطقه گرمدره در جاده کرج واقع شده است و به عنوان یک منطقه پرطرفدار برای برگزاری مراسم‌های مختلف از تعداد زیادی باغ تالار برخوردار است. در ادامه فهرستی از باغ‌ تالار گرمدره را مشاهده خواهید کرد. این لیست به شما امکان می‌دهد تا باغ تالار دلخواه خود را خواندن ادامه مطلب …

O 0
باغ جمشیدیه
13 شهریور

باغ جمشیدیه

باغ عروسی جمشیدیه تقریباً با ظرفیت ۲۰۰ نفر فضایی بسیار خاص دارد و یکی از بهترین باغ عروسی شمال تهران است. افرادی که عاشق جزئیات هستند این باغ می‌تواند گزینه مناسبی برای آنها باشد. ظرفیت باغ از این جهت کم است تا بتوانند خدمات دهی بهتری داشته باشند.
اگخواندن ادامه مطلب …

O 0
باغ تالار آرشین محدوده شهریار
05 شهریور

باغ تالار آرشین محدوده شهریار

باغ تالار آرشین یکی از باغ‌های جذاب واقع در سعید آباد یا همان شهرستان شهریار است. این باغ در سال ۱۳۹۵ در خارج از تهران افتتاح شد. باغ عمارت آرشین که به باغ کیوان نیز معروف است، دارای فضایی وسیع و نمایی سبز و زیبا هست که این نما باعث شده افراد خاصی راخواندن ادامه مطلب …

O 0
z
برای برگزاری مراسم با آفر ویژه با ظرفیت 100 الی 300 نفر با شماره09122780898 تماس بگیرید.