5/5 - (1 امتیاز)

تالار کوچک برای تولد در شرق تهران

13 مهر
وبلاگ
O 0

اگر ساکنین شرق تهران هستید می توانید از لوکیشن خاص و بی نظیر تولد شرق تهران تشریفات ژوبین برای برگزاری مراسم تولد خود استفاده کنید. در ادامه با خدمات و تشریفات تولد برای برگزاری مراسم تولد در تالار کوچک تولد شرق تهران آشنا می شوید.

تالار کوچک برای تولد در شرق تهرانعلاقه ما انسان ها به جشن و شادی های دسته جمعی و دور هم یک موضوع غیر قابل انکار است که برای همه ما برگزاری چنین مهمانی هایی از اهمیت ویژه ای برخوردار است به طوری که به دنبال هر بهانه ای هستیم که حتی در حد یک جشن کوچک، یک دورهمی شاد را تدارک ببینیم که یکی از آن ها جشن های تولدی است که برای اعضای خانواده و یا دوستان می گیریم. به همین دلیل نیز در شهرها، مثلا در شهر تهران سالانه شاهد اجاره تالار کوچک تولد هستیم.

اجاره سالن و تالار تولد شرق تهران

وقتی تعداد مهمانان بیشتری از تعداد خانواده ، مثلا تعدادی از دوستان و اقوام و آشنایان نیز در جشن تولد دعوت می شوند اکنون موضوع محل مناسب با ظرفیت و گنجایش متناسب با تعداد مهمانان برای برگزاری تولد به میان می آید که طبق همان مثال بالا مثلا در شهر تهران، با توجه به زندگی آپارتمانی اغلب مردم با خانه های کوچک، اهمیت اجاره یک تالار کوچک برای تولد در شرق تهران بیشتر به چشم می آید.

  • برگزاری تولد در سالن شرق تهران
  • سالن تولد شرق تهران

همانطور که می دانید تالار علاوه بر این که فضای لوکسی تری نسبت به خانه است و همچنین از ظرفیت کافی برای چنین جشنی برخوردار است مزایای دیگری نیز دارد که به آن می پردازیم. جشن تولد نیز مانند تمام مراسم ها و جشن ها تشریفات خاص خود را دارد که اگر در خانه برگزار شود به جا آوردن تمام تشریفات آن از توان میزبان خارج است و شاید تنها به تهیه یک کیک و چند بادکنک برای دیزاین کفایت کند اما در تالار با خدماتی که توسط متخصصین این امور ارائه می شود تشریفات چنین جشنی به راحتی فراهم می شود.

  • پذیرایی با فینگرفود تالار تولد شرق تهران
  • بادکنک آرایی تالار و سالن تولد شرق تهران

جای دارد که بدانید تشریفات ژوبین یکی از معتبرترین تشریفات است که می توانید در لوکیشن های مختلف، تالار کوچک برای تولد در شرق تهران اجاره کنید و با برگزاری تولد خود یا عزیزان تان در این تالارهای شیک و لوکس از تمام خدمات متنوع و همچنین ایده های خاص برای سورپرایز صاحب تولد در هر سنی که باشد برخوردار شوید.

  • اجاره سالن تولد شرق تهران
  • پذیرایی سالن تولد شرق تهران

ویژگی لوکیشن شرق تهران برای تولد

یک ویژگی لوکیشن شرق تهران برای تولد که می توان به عنوان یکی از ویژگی های بسیار خوب آن یاد کرد این است که این منطقه از مناطق خوب و قدیمی شهر تهران است و نسبت به مناطق دیگر جمعیت کمتری دارد پس در نتیجه هم از آرامش بیشتری برخوردار است و هم مسیرهای کم ترافیک تری دارد و شما با اجاره تالار در این منطقه باعث حفظ آرامش خود و مهمانان خود می شوید و آن ها به راحتی می توانند به محل برگزاری جشن تولد شما دسترسی پیدا کنند.

اگر قصد برگزاری تولد در فضای باز را دارید می توانید از لوکیشن باغ تولد بازدید کنید.

باغ تولد

برگزاری تولد کودک در تالار شرق تهران

اگر کودکی دارید و در شهر تهران زندگی می کنید پیشنهاد ما به این است که با برگزاری تولد کودک در تالار شرق تهران یک روز به یا ماندنی با خاطرات زیبایی برای او بسازید. تیم حرفه ای تشریفات ژوبین در این تالارها با توجه به شناختی که شما از علایق کودک خود دارید یک فضای زیبا، شیک و شاد کودکانه می سازد. شما قادر هستید با استفاده از هر تم تولدی که می دانید کودکتان به آن علاقه دارد او را سورپرایز کنید. مثلا می توانید از شخصیت های کارتونی در تم تولد اون استفاده کنید یا با ایجاد ایده های دیگر سور پرایز و سرگرمی های کودکانه او را شاد کنید. گروه طراحی تم تولد طبق نظر و میل شما هر آن چیزی را که بخواهید برای شما فراهم می کنند.

برگزاری تولد کودک در تالار شرق تهران

برگزاری تولد بزرگسال در تالار شرق تهران

برای برگزاری تولد بزرگسال در تالار شرق تهران افراد می توانند با توجه به میزان بودجه ای که در نظر دارند صرف تولد مورد نظرشان کنند از خدمات متنوعی برخوردار شوند. برخی از عواملی که در میزان هزینه ها تاثیر گذار هستند عبارتنداز:
ظرفیت تالار: ظرفیت تالار به تعداد مهمانان بستگی دارد و ظرفیت تالار نیز در هزینه اجاره آن تاثیر میگذارد طبیعی است که تالار با ظرفیت بیشتر نسبت به تالار کوچکتر اجاره بیشتری را نیز می طلبد.

برگزاری تولد بزرگسال در تالار شرق تهراننوع خدمات: خدماتی که در تالار ارائه می شوند به دو صورت خدمات معمولی و VIP است. قطعا خدمات معمولی نسبت به خدمات ویژه ارزان تر است.

نوع تم تولد و طراحی و دیزاین: اگر میزبان تقاضای یک طراحی خاص و ویژه را داشته باشد قطعا میزان هزینه بیشتری را می طلبد.

تعداد مهمانان: تعداد مهمانان هر چه بیشتر باشد طبیعی است که خدمات بیشتری نیز صرف آن ها می شود و این امر در میزان هزینه تاثیر گذار است. مثلا تعداد مهمانان در حجم کترینگ غذا تاثیر می گذارد.

امکانات تالار: هر چه امکانات تالار بیشتر باشد هزینه اجاره بهای تالار نیز بیشتر است.

شما می توانید مراسم تولد خود را در فضای باز و روف گاردن نیز برگزار کنید. برای مشاهده تصاویر به اجاره فضای باز برای تولد مراجعه کنید.

پذیرایی و خدمات به مهمان ها در تالار شرق تهران

تشریفات ژوبین امر پذیرایی و ارائه خدمات برای جشن تولد، انواع خدمات بسیار متنوع و درعین حال با کیفیتی را به مشتریان خود ارائه می دهد. میزبان در انتخاب و نحوه پذیرایی و خدمات به مهمان ها در تالار شرق تهران کاملا تصمیم گیرنده است و می تواند طبق سلیقه خود برای پذیرایی از مهمانان خود هر گونه خدماتی را از تشریفات دریافت کند.

پذیرایی و خدمات به مهمان ها در تالار شرق تهرانانواع خدماتی که ارائه می شوند به صورت زیر می باشد:

  • کترینگ غذا که متشکل از انواع دسر ها، ژله ها، فینگر فود و … می باشد.
  • طراحی تم تولد
  • طراحی کیک تولد با توجه به سن و جنسیت صاحب تولد
  • موسیقی
  • آتش بازی
  • انواع ایده های سورپرایز
  • آتش بازی
  • طراحی بازی های مهیج کودکانه برای تولد کودکان

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مطالب بیشتر تشریفات عروسی

لیست باغ تالار گرمدره با قیمت مناسب
22 شهریور

لیست باغ تالار گرمدره با قیمت مناسب

منطقه گرمدره در جاده کرج واقع شده است و به عنوان یک منطقه پرطرفدار برای برگزاری مراسم‌های مختلف از تعداد زیادی باغ تالار برخوردار است. در ادامه فهرستی از باغ‌ تالار گرمدره را مشاهده خواهید کرد. این لیست به شما امکان می‌دهد تا باغ تالار دلخواه خود را خواندن ادامه مطلب …

O 0
باغ جمشیدیه
13 شهریور

باغ جمشیدیه

باغ عروسی جمشیدیه تقریباً با ظرفیت ۲۰۰ نفر فضایی بسیار خاص دارد و یکی از بهترین باغ عروسی شمال تهران است. افرادی که عاشق جزئیات هستند این باغ می‌تواند گزینه مناسبی برای آنها باشد. ظرفیت باغ از این جهت کم است تا بتوانند خدمات دهی بهتری داشته باشند.
اگخواندن ادامه مطلب …

O 0
باغ تالار آرشین محدوده شهریار
05 شهریور

باغ تالار آرشین محدوده شهریار

باغ تالار آرشین یکی از باغ‌های جذاب واقع در سعید آباد یا همان شهرستان شهریار است. این باغ در سال ۱۳۹۵ در خارج از تهران افتتاح شد. باغ عمارت آرشین که به باغ کیوان نیز معروف است، دارای فضایی وسیع و نمایی سبز و زیبا هست که این نما باعث شده افراد خاصی راخواندن ادامه مطلب …

O 0
z
برای برگزاری مراسم با آفر ویژه با ظرفیت 100 الی 300 نفر با شماره09122780898 تماس بگیرید.