5/5 - (1 امتیاز)

سالن اجتماعات برای عروسی و تولد در نیاوران

22 خرداد
وبلاگ
O 0

امروزه اجاره سالن اجتماعات برای عروسی و تولد در نیاوران به شدت افزایش یافته است. سالن اجتماعات یکی از بهترین و محبوبترین مکان ها جهت برگزاری این چنین مراسمات است.

سالن اجتماعات نیاورانمنطقه نیاوران یکی از مناطق لوکس تهران است این منطقه که در شمال تهران واقع است دارای تعداد زیادی سالن اجتماعات جهت برگزاری مراسمات مختلف می باشد. در منطقه نیاوران سالن های اجتماعات متعددی یافت می گردد اگر شما تمایل به برگزاری مراسم عروسی یا تولد خود در این مکان هستید باید بر اساس تعداد مهمانان یک از سالن ها را انتخاب نمایید.جهت انتخاب بهتر سالن اجتماعات می توانید از خدمات تشریفات مجالس کمک بخواهید.

اجاره سالن نیاورانمعمولا سالن های اجتماعات برای عروسی و تولد در نیاوران خدمات مختلفی را در اختیار شما قرار می دهند چند مورد از مهم ترین خدمات ارائه شده عبارتند از :

  •  منوی غذاها و دسر های متنوع
  •  گل آرایی و شمع آرایی زیبا و حرفه ای
  •  پذیرایی حرفه ای توسط کادر مجرب
  •  دیزاین سالن و میز مهمان ها
  •  دیزاین کیک وجایگاه با توجه به تم عروسی و تولد
  •  خدمات دیگر از جمله موسیقی ، عکاسی و فیلم برداری
عقد در سالن نیاوران

نحوه برگزاری عروسی در سالن اجتماعات نیاوران

سالن اجتماعات برای برگزاری آن دسته از عروسی هایی که دارای مهمانان کمتر می باشند مناسب است. در منطقه نیاوران سالن اجتماعات متعددی وجود دارد که عروس و داماد ها با توجه به شرایط یکی از انها را انتخاب می نمایند همچنین می توانید از خدمات تشریفات نیز در یافتن سالن اجتماعات مورد نظر استفاده نمایید.

عروسی در سالن اجتماعات نیاوراناگر تعداد مهمانان کمتری دارید حتما از سالن اجتماعات برای عروسی با ظرفیت کمتر استفاده نمایید تا سالن شما خالی و سوت و کور به نظر نرسد. سالن اجتماعات در نیاوران دارای میز و صندلی های شیک و لوکسی هستند،همچنین پخش و اجرا موسیقی در این سالن ها با توجه به سلیقه و پسند شما انجام خواهد شد و این مورد در هر چه بهتر شدن مراسم عروسی تان تاثیر بسزایی خواهد داشت.

برگزاری تولد در سالن اجتماعات نیاوراندر این سالن ها برای عروس و داماد جایگاه مخصوص تعبیه شده و با استفاده از انواع گلهای طبیعی و تور و ساتن طراحی و دیزاین می شود. برای برگزاری مراسم عروسی در سال اجتماعات باید شرایط مخصوصی فراهم باشد از جمله :پارکینگ مناسب برای مهمانان ،فضای مناسب برای نگه داشتن ماشین عروس و همراهان ،طراحی و زیبایی سالن ،ارتفاع مناسب سقف ،فضای مناسب جهت پذیرایی و سرو غذا ،نور پردازی مناسب و حرفه ای و . . .

اگر قصد برگزاری مراسم در باغ در محدوده نیاوران را دارید می توانید مراسم خود را در باغ اختصاصی تشریفاتی ما برگزار کنید.

باغ سالن نیاوران

نحوه برگزاری تولد در سالن اجتماعات نیاوران

از دیگر مراسماتی که می توان در سالن اجتماعات نیاوران برگزار نمود، جشن تولد می باشد. اگر به دنبال مکانی مناسب جهت برگزاری تولد فرزند دلبندتان یا سایر عزیزانتان می باشید یکی از گزینه های پیش رو سالن اجتماعات برای تولد می باشد.

سالن های اجتماعات معمولا در برج های مسکونی یا اداری و در طبقه منفی صفر آنها قرار دارند. این سالن ها می توانند مکان مناسبی جهت برگزاری جشن تولد باشند اما قبل از رزرو باید به نکاتی توجه نمایید از جمله ظرفیت سالن و تعداد مهمانان ،امکانات سرمایشی و گرمایشی سالن ،وجود رختکن و سرویس بهداشتی تمیز و . . .
نحوه برگزاری تولد در سالن اجتماعات نیاوران بدین صورت است که در ابتدا پس از پرداخت هزینه و رزرو می توانید جایگاه مخصوص و گل آرایی و تزئینات سالن را خدمات تشریفات سالن بسپارید تا با توجه به تم تولد دیزاین را انجام دهند.
مراسم تولد با انجام رسومات معمول و پذیرایی از مهمانان توسط پرسنل سالن اجتماعات ادامه خواهد یافت. اجاره سالن اجتماعات برای برگزاری جشن تولد خیلی مقرون به صرفه تر از برگزاری این مراسم در تالارها و باغ ها خواهد بود.

ویژگی ها و امکانات سالن اجتماعات در نیاوران

سالن های اجتماعات دارای ویژگی ها و امکانات مختلفی هستند .اگر قصد اجاره این سالن ها را برای برگزاری مراسمات عروسی و تولد دارید بهتر است قبل از رزرو درباره ویژگی ها و امکانات این سالن ها مطالبی را بدانید. برخی از این سالن ها حتی امکانات اولیه پذیرایی و مراسم را ندارند و باید بعد از رزرو از خدمات تشریفات مراسم استفاده نمایید. برخی دیگر از سالن ها حتی خدمه برای پذیرایی نیز نداشته و تنها سالن خالی را به شما اجاره می دهند. برای اینکه بتوانید جشن ها و مراسمات مختلف خود را در این سالن ها و آبرومندانه برگزار نمایید بهتر است سالنی را انتخاب کنید که امکانات زیادی را داشته باشد.

از جمله ویژگی ها و امکانات این سالن ها می توان به :

  •  موزیک زنده شامل موزیک سنتی و پاپ
  •  پذیرایی از مهمانان با سرو انواع نوشیدنی ها ،دسر ها و غذاهای ایرانی و فرنگی
  •  دیزاین و گل آرایی حرفه ای سالن
  •  سفره عقد مجلل و شیک
  •  گل آرایی جایگاه عروس و داماد
  •  گل آرایی و دیزاین سالن
  •  طراحی تم تولد و عروسی
  •  تزئین کیک تولد و کیک عروسی
  •  پارکینگ اختصاصی
  •  دسترسی آسان

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مطالب بیشتر تشریفات عروسی

لیست باغ تالار گرمدره با قیمت مناسب
22 شهریور

لیست باغ تالار گرمدره با قیمت مناسب

منطقه گرمدره در جاده کرج واقع شده است و به عنوان یک منطقه پرطرفدار برای برگزاری مراسم‌های مختلف از تعداد زیادی باغ تالار برخوردار است. در ادامه فهرستی از باغ‌ تالار گرمدره را مشاهده خواهید کرد. این لیست به شما امکان می‌دهد تا باغ تالار دلخواه خود را خواندن ادامه مطلب …

O 0
باغ جمشیدیه
13 شهریور

باغ جمشیدیه

باغ عروسی جمشیدیه تقریباً با ظرفیت ۲۰۰ نفر فضایی بسیار خاص دارد و یکی از بهترین باغ عروسی شمال تهران است. افرادی که عاشق جزئیات هستند این باغ می‌تواند گزینه مناسبی برای آنها باشد. ظرفیت باغ از این جهت کم است تا بتوانند خدمات دهی بهتری داشته باشند.
اگخواندن ادامه مطلب …

O 0
باغ تالار آرشین محدوده شهریار
05 شهریور

باغ تالار آرشین محدوده شهریار

باغ تالار آرشین یکی از باغ‌های جذاب واقع در سعید آباد یا همان شهرستان شهریار است. این باغ در سال ۱۳۹۵ در خارج از تهران افتتاح شد. باغ عمارت آرشین که به باغ کیوان نیز معروف است، دارای فضایی وسیع و نمایی سبز و زیبا هست که این نما باعث شده افراد خاصی راخواندن ادامه مطلب …

O 0
z
برای برگزاری مراسم با آفر ویژه با ظرفیت 100 الی 300 نفر با شماره09122780898 تماس بگیرید.