5/5 - (3 امتیاز)

گروه تشریفات تولد

15 اسفند
وبلاگ
O 0

تولد یکی از مهم ترین رویداد ها در زندگی هر شخصی است درواقع افراد با برگزاری جشن تولد، هم پایان یک سال پر از تجربه را جشن می گیرند و هم لحظه ورود به سالی جدید که می تواند پر از برنامه برای رخداد های هیجان انگیز باشد و هر کدام از آن ها سبب رشد و تغییر در مسیر زندگیشان باشد را با شادی و جشن آغاز می کنند.

گروه تشریفات تولدحال در این میان نقش گروه تشریفات تولد را نباید نادیده گرفت زیرا با تغییر سبک زندگی جامعه، موسسات و گروه های تشریفاتی سالیان زیادی است نقش پر رنگی را در برگزاری انواع مراسم ها ایفا کرده اند که برگزاری جشن تولد نیز از این قاعده مستثنی  نیست؛ درواقع امروزه به دلیل خواسته ها و نیاز های متفاوت افراد در برگزاری انواع مراسم ها، حضور یک گروه تشریفات تولد الزامی است و بدون حضور افراد متخصص نمی توان انتظار برگزاری یک مراسم اصولی را داشت.

گروه تشریفات تولد تهران

خدمات گروه تشریفات تولد

اگر بخواهید خدمات گروه تشریفات تولد را به صورت دقیق بررسی کنید متوجه خواهید شد که خدمات آن ها فقط به خدماتی سطحی مانند دیزاین و تهیه کیک تولد محدود نمی شود بلکه برای ارائه هر یک از خدمات خود فکر، ایده و تخصص ۱۰ ها نفر را به کار گرفته است. در ادامه به بخشی از این خدمات می پردازیم:

خدمات گروه تشریفات تولد
  • مکان برگزاری جشن تولد: پیش از انجام هر برنامه ریزی برای برگزاری جشن تولد، انتخاب مکان برگزاری مراسم در اولویت قرار دارد. بنابراین یکی از مهم ترین و اساسی ترین خدماتی که گروه تشریفات تولد ارائه می دهد این است که بهترین و مناسب ترین مکان را با توجه به شرایط مشتری معرفی کند.

درواقع این گروه تشریفاتی با توجه به نکاتی مانند تعداد مهمان ها، بودجه مشتری، سلیقه افراد و نکات بسیار این چنینی مکان مناسبی نظیر سالن، تالار تولد، روف گاردن، باغ و… را به مشتریان معرفی می کند تا مناسب ترین مکان را بدون اتلاف وقت انتخاب کنند.

  • طراحی تم تولد گروه تشریفات تولد
  • دیزان باغ برای تولد
  • دیزاین، نورپردازی، گل آرایی: پس از انتخاب مکان، اگر مشتری قصد تغییر دیزاین محیط را داشته باشد و یا ایده ای برای گل آرایی، دیزاین و نورپردازی در نظر داشته باشد، تیم دیزاین به راحتی و به صورت حرفه ای و همچنین با استفاده از متد های روز دنیا ایده های ارائه شده را اجرایی می کند.
  • پذیرایی و کترینگ غذای تولد: در پذیرایی و کترینگ غذا تشریفات گروه تولد به رده سنی مهمانان، ذائقه، فصل برگزاری جشن تولد، سلیقه مهمان ها و میزبان توجه می کند و با توجه به آن ها منو های متعددی را برای انتخاب در اختیار افراد قرار می دهد. از طرفی دیگر نیز امکان سفارشی سازی منوی غذا و خدمات پذیرایی وجود دارد.
  • تهیه کیک: همانطور که می دانید کیک تولد نیز با توجه به سن افراد، سلیقه، شغل و پارامتر های دیگری که می تواند از نظر برگزار کننده تولد جذاب باشد انتخاب می شود. تشریفات تولد پس از دریافت تمامی اطلاعات نظیر سن شخص، ایده ای که برگزار کننده تولد برای دیزاین کیک دارد، نوع کیک و… ابتدا یک دیزاین حرفه ای را طراحی کرده و سپس کیک توسط قناد های حرفه ای تهیه می شود.
  • موسیقی: در ارائه خدمات موسیقی نیز گروه تشریفات تولد به رده سنی و سلیقه افراد توجه می کند به عنوان مثال برای افرادی که طرفدار موسیقی زنده هستند امکان حضور موزیسین ها و خوانندگان مورد علاقه شان فراهم آمده است.

از طرفی دیگر نیز برای کودکان و خردسالان نیز باید با توجه به جنسیت، علاقه و سلیقه شان موزیک های شاد کودکانه را در نظر گرفت؛ مطمئنا بر عهده گرفتن چنین وظایفی برای والدین کودکان بسیار دشوار خواهد بود اما گروه تشریفات تولد به کمک نیرو های متخصص خود در کم ترین زمان ممکن و با ارائه پیشنهادات جذاب با توجه به شرایط مشتری، کار آن ها را ساده تر کرده و در نتیجه بدون اتلاف زمان، بهترین و مناسب ترین سبک موزیک برای تولد انتخاب می شود.

  • فیلم برداری: فیلمبرداری حرفه ای نیز یکی دیگر از نیاز های افراد در برگزاری مراسم های مختلف است بنابراین برای انتخاب یک تیم حرفه ای به تحقیق بسیاری نیاز است. تشریفات تولد با معرفی تیم های فیلمبرداری حرفه ای، از سردرگمی مشتریان جلوگیری می کنند.
  • طراحی تم دخترانه گروه تشریفات تولد
  • طراحی تم در روف گاردن تشریفات تولد
  • پذیرایی و کترینگ گروه تشریفات تولد
  • میز مزه گروه تشریفات تولد
  • برگزاری تولد در باغ
  • دیزاین میز در باغ تولد
  • طراحی میز تولد
  • پذیرایی گروه تشریفات تولد

برگزاری مراسم تولد در باغ

برگزاری مراسم تولد در باغ و اجاره فضای باز برای تولد می تواند بسیار هیجان انگیز باشد مخصوصا اگر در فصل های گرم سال برگزار شود. از طرفی دیگر نیز به دلیل امتیازات ویژه ای که باغ در اختیار برگزار کنندگان تولد قرار می دهد محبوبیت بسیاری در بین افراد دارد.

البته لازمه برگزاری یک مراسم تولد بی نقص و هیجان انگیز در باغ، یک برنامه ریزی دقیق و همچنین ارائه خدمات باکیفیت است. گروه تشریفات تولد با ارائه خدمات باکیفیت و حرفه ای وظیفه برگزاری یک مراسم هیجان انگیز و بی نظیر در باغ را بر عهده می گیرند.

برگزاری مراسم تولد در باغ

 برگزاری مراسم تولد در سالن

گروه تشریفات تولد در برگزاری مراسم تولد در سالن اجتماعات تولد نیز بسیار حرفه ای عمل می کند و با ارائه خدمات باکیفیت در دیزاین، پذیرایی، موسیقی و… سبب برگزاری یک جشن باشکوه می شود.

 برگزاری مراسم تولد در سالن

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مطالب بیشتر تشریفات عروسی

لیست باغ تالار گرمدره با قیمت مناسب
22 شهریور

لیست باغ تالار گرمدره با قیمت مناسب

منطقه گرمدره در جاده کرج واقع شده است و به عنوان یک منطقه پرطرفدار برای برگزاری مراسم‌های مختلف از تعداد زیادی باغ تالار برخوردار است. در ادامه فهرستی از باغ‌ تالار گرمدره را مشاهده خواهید کرد. این لیست به شما امکان می‌دهد تا باغ تالار دلخواه خود را خواندن ادامه مطلب …

O 0
باغ جمشیدیه
13 شهریور

باغ جمشیدیه

باغ عروسی جمشیدیه تقریباً با ظرفیت ۲۰۰ نفر فضایی بسیار خاص دارد و یکی از بهترین باغ عروسی شمال تهران است. افرادی که عاشق جزئیات هستند این باغ می‌تواند گزینه مناسبی برای آنها باشد. ظرفیت باغ از این جهت کم است تا بتوانند خدمات دهی بهتری داشته باشند.
اگخواندن ادامه مطلب …

O 0
باغ تالار آرشین محدوده شهریار
05 شهریور

باغ تالار آرشین محدوده شهریار

باغ تالار آرشین یکی از باغ‌های جذاب واقع در سعید آباد یا همان شهرستان شهریار است. این باغ در سال ۱۳۹۵ در خارج از تهران افتتاح شد. باغ عمارت آرشین که به باغ کیوان نیز معروف است، دارای فضایی وسیع و نمایی سبز و زیبا هست که این نما باعث شده افراد خاصی راخواندن ادامه مطلب …

O 0
z
برای برگزاری مراسم با آفر ویژه با ظرفیت 100 الی 300 نفر با شماره09122780898 تماس بگیرید.